Goedkope router met ingebouwde switch

Pagina: 1
Acties:
  • 85 views sinds 30-01-2008

• Rookstar
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 02-06-2016

Rookstar

Rookt niet....

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goedkope router met ingebouwde switch. Minimaal 4-poorts. Ik wil maximaal 150 euro uitgeven.

Nou staan er wel een aantal in de pricewatch, maar ik weet niet of dit kwalitatief aan te raden is.

Zo niet, is winroute dan een goed alternatief? Dan koop ik namelijk alleen een switch. Mijn pc staat toch 24/7 aan. Of komt dit lang niet in de buurt van een hardwarematige router oplossing?

Gadgeteer

• MaNdM
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15:17

MaNdM

1000-dingen-doekje

een hardware router is over het algemeen het beste, als je dan toch met winroute wil gaan werken dan kan ik alleen maar zeggen dat dat een slechte keuze is |:(

neem dan een van deze (complete OS'en)

FreeSCO
Clark
Engarde
Mandrake
Redhat

veel suc6 ermee... :7

To be determined...

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Staat je pc 24/7 aan als server of gebruik je 'm ook voor games/grafische zooi? Als je je pc het netwerkverkeer laat regelen vraagt dat natuurlijk wel weer wat van je hardware (en dus je performance). Nu zal het wel meevallen hoe veel dat is, maar als je fervent gamer/grafisch figuur bent, dan kan ik me voorstellen dat je eerder voor een router gaat.........

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is eigenlijk meer iets voor [forum=19], maar daar wordt je onherroepelijk naar de search verwezen, dus ik doe er hier een slotje op.

Kijk er eens rond, er lopen massa's interessante topics over dit onderwerp.

Dit topic is gesloten.