[php] foutafhandeling

Pagina: 1
Acties:

• Vulpecula
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09 22:13
Ik was op de volgende pagina aan het kijken. Heb ff die fout afhandeling gecopieerd en plakt. Heb ik hem getest en kreeg toen van WINDOWS (niet op de pagina, maar alert scherm) de volgende foutmelding.

[foutmelding]
De instructie op 0x1008bab9 verwijst naar geheugen op 0x00000018. De written-bewerking op het geheugen is mislukt
[/foutmelding]

Die hoort toch niet in het script dacht ik zo. Ik gebruik windows 2000. Ik heb gewoon letterlijk de code van de pagina gecopieerd en geplakt zonder iets aan te passen. Kan iemand me vertellen wat er fout gaat?

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Weet je zeker dat het bij dit script hoorde en niet een of andere service oid? Deed je script het wel?

• Vulpecula
Als ik het script ga testen krijg ik die foutmelding. Druk ik op F5 dan krijg ik hem weer. In de titel balk staat ook php.exe

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ook dit wordt flink debuggen....

Commentaar gewoon steeds tactisch stukken code uit en bekijk of ie het dan wel/niet doet.

"// niet gedefinieërde constante, er wordt een waarschuwing gegeven
$t = I_AM_NOT_DEFINED;"

Zou heel goed erg fout kunnen gaan bijvoorbeeld.

• Vulpecula
Op woensdag 10 april 2002 10:54 schreef ACM het volgende:
"// niet gedefinieërde constante, er wordt een waarschuwing gegeven
$t = I_AM_NOT_DEFINED;"

Zou heel goed erg fout kunnen gaan bijvoorbeeld.
ik heb er " " omgezet en nu krijg ik hem niet meer. Maar als ik hem nu gewoon run dan wordt er geen mail gestuurd. Ik heb het mail adres veranderd

• Vulpecula
Ik ben naar de engelse pagina gegaan. Daar stond wel de goeie. Die nederlandse zal wel niet goed zijn vertaald. Werkt hij wel.

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:41

TheDane

1.618

Op woensdag 10 april 2002 11:21 schreef frankschers het volgende:
Ik ben naar de engelse pagina gegaan. Daar stond wel de goeie. Die nederlandse zal wel niet goed zijn vertaald. Werkt hij wel.
en dan nog de nl pagina linken :+

hier de engelse versie

de nederlandse versie vertaalt trouwens wel de functie declaratie, maar niet de functie aanroep |:(
Pagina: 1