Toon posts:

TECRA SCHERM VERN**KT!!!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
WHAAAAAAAAA!!!!!

Shit!!! Ik had laatst weer eens nix te doen op mn stageplaats dus dacht ik, laat ik mijn schermpje van mn tecra8000 (14TFT) maar weer eens schoonmaken met Screen99 (was al eens goedgegaan). Dus ik spuit vrolijk dat schuim op mn schermpje en loop even weg om een droge doek te halen.
Beneden in de kantine zitten al mn collega's aan de koffie, dus zonder er bij na te denken ga ik er bij zitten... 15 minuten later kom ik terug op mn werkplek.... KUT MN SCHERM!!!! het schuim was vloeistof geworden en onder mn scherm gelopen.... Me scherm leek net een slecht onderhouden aquarium, tottaly fucked up!!!

Meteen uitgezet en het schermpje opengemaakt (zit nog heftig in elkaar hoor een tft-tje)
De vloeistof was tussen de plastic difusie lagen (die zorgen ervoor dat het licht egaal verdeeld wordt) gelopen, en na een uurtje schroefjes losdraaien, had ik mn schermpje uit elkaar... vloeistof druipe er echt uit en nadat ik alle 5 de lagen droog had zag je nog steeds ranzig vlekken en strepen op het scherm...

Nix hielp... geprobeerd alle stofdeeltjes er tussen uit te halen en het scherm weer in elkaar gezet, noteboek aan, en THANK GOD, hij deed het nog, mn scherm zag er weer stukken beter uit, tenzij je er een beetje scheef voor zit, echt allemaal ranzig vlekken op het scherm, heel irritant, daarnaast zie je allemaal zwarte spikkeltjes op het scherm (stofdeeltjes op de difusie lagen)

Kut kut kut dus.... :(

Wie doneert mij een mooi nieuw 14 tft scherm voor een tecra 8000 ;)

Bedankt dat jullie even naar me wilden luisteren ;)

Groetjes ACE

ps. Toshiba opgebeld, schermpje kost 2000 piek!

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Jemig man, je hebt me een slechte dag bezorgd :(
Tecra's zijn koele Laptop's en dienen met respect behandeld te worden. *D Ik ben blij, dat je het scherm nog hebt weten te redden :)

Mare als ik vanavond een nachtmerrie krijg over defecte TFT's dan zal JIJ de wind van voren krijgen >:)

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ja het spijt me!

Ik zit er aan te denken om me zelf aan te geven bij de politie wegens onnodige vernielingen enzo....

Als je nachtmerries krijgt dan wil ik daar best een schade vergoeding voor betalen, Maar eerst heb ik 2000 piek nodig voor mn schermpie!

Mzzl ACE

• FoolZero
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-07 07:52

FoolZero

Freedom of speech...

Start een nieuw topic: 'Help ACE de winter door...'

storten op gironummer: 7654321 :P

2000? Tja je postte het de eerste keer al...
Dem man, hoeveel kost een nieuwe 8000 vandaag de dag? 4.000? 5.000? Of heb je de met DVD uitgevoerde versie. Iig erg veel geld... :(

* FoolZero heeft idd nix nuttigs meer te melden hierover, maar wil ACE het gevoel geven, dat hij niet alleen is. :P

Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07:20

4POX

Everybody is wired

Man, Daar hebben ze glassex voor uitgevonden.. Spijt wat van dat spuil op een doekje en neem je scherm af...

TFT scherpjes kosten nu eenmaal 1500 a 2000 piek (als het niet meer is).. Dus begin maar vast te sparen

AKA Rinkel weblog

Verwijderd

Topicstarter
Ja, was het maar zo simpel...

zoals ik al eerder poste: De vlekken zitten IN mn scherm...

even voor de goede orde, mn rekening nummer is 7043056 ;)

Grtzzz ACE

• Rhino
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 13:03

Rhino

Dat ben ik

Hee ACE... Hoe oud is dat ding? En hoe zit het met garantie? Als je binnen de garantie zit wordt ie natuurlijk gratis gefixed... al moet je dan wel dat verhaal van "openschroeven, droog maken.." en dergelijke achterwege laten. Of klaag die gasten van dat schoonmaak spul aan.
Trouwens, bij mijn weten horen alle monitoren/schermen vrijwel waterdicht te zijn aan de voorkant ivm het schoonmaken. Als er dan tijdens het schoonmaken iets mis gaat ligt dat toch niet aan jou?
Ik zou maar es ff informeren wat je possibilities zijn.

Wortelkanaal behandelingen zijn volgens mij niet zo prettig

Pagina: 1