Deze reaktie is volgens mij een behoorlijke troll/flame. Het kan niet zo zijn dat dit inzichtvol is.
mwoah.. +1 inzichtvol is redelijk mijns inziens. ook niet echt veel meer. Hij heeft wel een klein puntje te pakken. Als is een DOS attack aangeef bij de politie komt daar echt geen team van 20 man op. ok, 0 dan...
...Als het maar werkt
Is idd niet handig uit gedrukt maar hij heef wel gelijk.
een +1 score lijkt mij hier terecht.
een +1 score lijkt mij hier terecht.
(c) GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Life is a Joke!, but not all jokes are funny.
vind ik toch echt niet kunnen...Terwijl die mafkees van een Imam homo's verrot mag schelden.
Maar ja dat zal wel nooit veranderen, "zulke" mensen krijgen toch altijd een voorkeursbehandeling
Die imam is voor de rechter geweest en vrij gesproken. Dan is het toch geen voorkeursbehandeling.
Het laatste stuk van zijn reaktie had ie beter weg kunnen laten.
tsja, de boodschap vind ik van dubieuze kwaliteit, maar de toonzetting is niet echt om over naar huis te scrijven.
0, en met een 1 kan ik wel leven
0, en met een 1 kan ik wel leven
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
* Netman768 is het iig niet eens met de 2 die er nu staat 
Naar de 1 maar
Naar de 1 maar
De toonzetting is idd ongenuanceerd, maar imo wel 'to the point', * botoo zet 'm weer terug op +1.
[OT]
Dat die Iman is vrijgesproken heeft volgens mij meer te maken met verschuilen achter 'vrijheid van godsdienst'. Ik zou wel eens willen weten wat er gebeurt als een koppensneller medicijnman iemand opvreet hier in Nederland, ik verwacht dan geen vrijspraak...
[OT]
Dat die Iman is vrijgesproken heeft volgens mij meer te maken met verschuilen achter 'vrijheid van godsdienst'. Ik zou wel eens willen weten wat er gebeurt als een koppensneller medicijnman iemand opvreet hier in Nederland, ik verwacht dan geen vrijspraak...
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
* Netman768 trapt * botoo naar de SG[OT]
Dit is allemaal een beetje te diepzinnig voor TMF
Je schopt maar een eind weg... 
Ik zal me wel weer met meer gangbare zaken bezigen
zoals...
zoals...
code:
1
2
3
4
| <Jaymz|Douche> *gaat nu douchen :) <Renegade> smakelijk <Netman867> :P <Jaymz|Douche> Wat doe jij onder de douche in hemelsnaam :? |
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
* Renegade slaps botoo around a bit with an oversize troutOp woensdag 10 april 2002 21:40 schreef botoo het volgende:
Je schopt maar een eind weg...
zoals...
code:
1 2 3 4 <Jaymz|Douche> *gaat nu douchen :) <Renegade> smakelijk <Netman867> :P <Jaymz|Douche> Wat doe jij onder de douche in hemelsnaam :?
![]()
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Pagina: 1