Toon posts:

Lycos.nl heeft geen png support?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik heb een irritant probleem namelijk dit:
er is nu een nederlandse multimania maar ik denk dat die geen .png support leverd als ik naar de link toega krijg ik gewoon de url van de link te zien heeft iedereen dat hier of ligt dat aan hun of aan mij?

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/jbay/got-icons/1.png

Hier staat het plaatje

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik krijg een 404/timeout whatever. Hij doet het bij mij dus helemaal niet.

Over ondersteunen enzo moet je verder niet bij mij zijn...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Willem
  • Laatst online: 09:09
Geen idee, waarschijnlijk niet dus. Probeer anders even bij Endoria.net te uppen, of bij een andere hosting provider. Lycos is zowieso niet echt top of the bill...
Dark Blue:
Over ondersteunen enzo moet je verder niet bij mij zijn...
Antwoord dan niet.. :P ;)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
hij geeft hem gewoon weer hoor... en ondersteuning van afbeeldingen ligt niet aan de hosting provider, maar aan je browser. Of de hoster moet een verkeerd MIME type meegeven, maar dat is dus niet het geval. Bij mij geeft ie gewoon hier op GoT het plaatje weer, en als ik op je link klik, opent IE de Quicktime PNG plugin om 'm te laten zien. Werkt prima dus; down ff quicktime zou ik zeggen.

• Dark Blue
  • Laatst online: 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Nu doet ie het wel gewoon. Het zal wel aan Lycos gelegen hebben...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 10:23 schreef |HunterPro| het volgende:
....als ik op je link klik, opent IE de Quicktime PNG plugin om 'm te laten zien. Werkt prima dus; down ff quicktime zou ik zeggen.
Mmm...dat had ik een PC of wat geleden ook, maar nu ik geen Quicktime geinstalleerd heb opent het plaatje gewoon in IE.

Down dus GEEN Quicktime zou ik zeggen. :D

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:16
Op woensdag 10 april 2002 10:57 schreef Milkman_Dan het volgende:

[..]

Mmm...dat had ik een PC of wat geleden ook, maar nu ik geen Quicktime geinstalleerd heb opent het plaatje gewoon in IE.

Down dus GEEN Quicktime zou ik zeggen. :D
Of zet de MIME-instellingen van je browser even goed....Quicktime associeert zichzelf namelijk automatisch met PNG's terwijl dit helemaal niet nodig is want IE kan zelf ook PNG's weergeven.

• djc
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09-2025

djc

Op woensdag 10 april 2002 11:19 schreef McVirusS het volgende:
Of zet de MIME-instellingen van je browser even goed....Quicktime associeert zichzelf namelijk automatisch met PNG's terwijl dit helemaal niet nodig is want IE kan zelf ook PNG's weergeven.
Apart... Hoe werkt dat dan, want ik heb GIFs ook niet geassocieerd met IE, maar IE opent ze toch echt zelf?

En hoe zet je de MIME types eigk goed in IE?

Rustacean

• MaDDoG
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-11-2025

MaDDoG

De brakste schakel

Transperante png-tjes worden niet ondersteund door internet explorer, ze krijgen een grijze achtergrond. Als je hem in netscape of opera bekijkt zal het wel netje werken.

Begrijp nog steeds niet waarom ze zelfs in 6 dat nog niet hebben ingebouwd :?

edit: ik kan dus helemaal niet lezen.... was heel het probleem niet. ok, sorry, mijn fout.

"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."

Verwijderd

Hij werkt bij mij, het is een hartje
Pagina: 1