Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Verwijderd
ik vind dat van iemand die belangrijke tentamens heeft, best enige zelfdicipline verwacht mag worden eigenlijk.
Verwijderd
Ga naar je bed TiM
Op zich wel een goed idee, maar dan zou er een complete ban op mijn pc moeten komen
hmmm, je kunt ook je pc slopen en pas weer in elkaar zetten na je tentamens, dan kun je ook niet gamen oid
It sounds like it could be either bad hardware or software
Mwa, niet om lullig te doen, maar ik heb hier eigenlijk maar 1 woord voor: zelfdiscipline. Moet ik tegen de kroegbaas ook maar zeggen dat ie me er doordeweeks uit laat zetten omdat ik te lam ben om thuis te blijven? Denk eigenlijk dat ie me best wel gaat uitlachen enzo...
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Ik denk dat je beter de kabel met je internetverbinding kunt doorknippen en dan al je geld op moet maken om te zorgen dat je het niet kan maken.
Zodirect ga je nog kloontjes aanmaken en dat is ook niet de bedoeling
Zodirect ga je nog kloontjes aanmaken en dat is ook niet de bedoeling
Ik vind het wel een goeie! Ik heb het ook wel eens gevraagt.... Mocht toen niet, en dat vond ik heel flauwsie.... 
Maar ik kreeg toen ook te horen van "zelfdiscipline" enzo
Nah ja.... Het zal dan wel zo zijn
Maar ik kreeg toen ook te horen van "zelfdiscipline" enzo
Nah ja.... Het zal dan wel zo zijn
Nog een idee (heb geen zin om nieuw topic te openen) :
bij uitloggen heb je de volgende opties :
-Alleen deze computer uitloggen.
-Alle computers waarop deze gebruiker is ingelogd uitloggen.
-Bovenstaande én direct een nieuw wachtwoord mailen.
Ik mis 1 optie :
"Alle computers waarop deze gebruik is ingelogd uitloggen, behalve deze computer"
bij uitloggen heb je de volgende opties :
-Alleen deze computer uitloggen.
-Alle computers waarop deze gebruiker is ingelogd uitloggen.
-Bovenstaande én direct een nieuw wachtwoord mailen.
Ik mis 1 optie :
"Alle computers waarop deze gebruik is ingelogd uitloggen, behalve deze computer"
je krijgt dan ook vast mensen die ff aan het testen waren en dan via-via gaan vragen in LA of ze unbant mogen worden

Het is gewoon zo, als ik thuis kom, komt het vaak voor dat ik denk : oeps ben nog op mijn werk ingelogt.Op woensdag 10 april 2002 09:02 schreef veldmuis het volgende:
owja, en dan vergeten uit te loggen zeker
Nu moet ik dan dus overal uitloggen om dan weer thuis in te loggen.
Om één handeling te besparen kwam ik dus op dat idee
Echt een waardeloos idee.. Zelfdiscipline idd..
Als zo'n kamikaze-knop bestaat kom je na 3 dagen met je kloontje terug om te vragen of de ban opgeheven kan worden en je de HK weer inkan.
Zelfdiscipline is een groot goed, indien je zo'n ban nodig hebt moet je toch serieus nadenken over je internetverslaving.
Heel Serieus.
Zelfdiscipline is een groot goed, indien je zo'n ban nodig hebt moet je toch serieus nadenken over je internetverslaving.
Heel Serieus.
AMENOp woensdag 10 april 2002 11:14 schreef Ecteinascidin het volgende:
Als zo'n kamikaze-knop bestaat kom je na 3 dagen met je kloontje terug om te vragen of de ban opgeheven kan worden en je de HK weer inkan.
Heel Serieus.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Jij kan dit soort dingen altijd zo mooi vertellenOp woensdag 10 april 2002 11:14 schreef Ecteinascidin het volgende:
Heel Serieus.
Gewoon PC uit
het heeft misschien niet helemaal met dit onderwerp te maken, maar ik vind het onzin om er een nieuw topic voor te openen
Waarom kun je eigenlijk niet zien of iemand gebanned is of niet? Lijkt me wel handig in sommige gevallen
Waarom kun je eigenlijk niet zien of iemand gebanned is of niet? Lijkt me wel handig in sommige gevallen
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# Dit is een voorbeeld HOSTS-bestand dat wordt gebruikt door Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# Dit bestand bevat de toewijzingen van IP-adressen naar hostnamen. Elke vermelding
# moet op een afzonderlijke regel staan. Het IP-adres dient in de eerste kolom te worden
# geplaatst, gevolgd door de bijbehorende hostnaam. Het IP-adres en de hostnaam dienen
# gescheiden te zijn door ten minste één spatie.
#
# Daarnaast kunnen opmerkingen (zoals deze) worden toegevoegd op extra
# regels of gevolgd door de computernaam, voorafgegaan door een #.
#
# Bijvoorbeeld:
#
# 102.54.94.97 rhino.acme.com # bronserver
# 38.25.63.10 x.acme.com # x clienthost
127.0.0.1 localhost
192.168.0.1 gathering.tweakers.net
192.168.0.1 tweakers.net
192.168.0.1 fok.nl
#
# Dit is een voorbeeld HOSTS-bestand dat wordt gebruikt door Microsoft TCP/IP for Windows.
#
# Dit bestand bevat de toewijzingen van IP-adressen naar hostnamen. Elke vermelding
# moet op een afzonderlijke regel staan. Het IP-adres dient in de eerste kolom te worden
# geplaatst, gevolgd door de bijbehorende hostnaam. Het IP-adres en de hostnaam dienen
#
#
# Bijvoorbeeld:
#
127.0.0.1 localhost
192.168.0.1 gathering.tweakers.net
192.168.0.1 tweakers.net
192.168.0.1 fok.nl
Verwijderd
Got verslaving... bestaat dat?Op woensdag 10 april 2002 11:14 schreef Ecteinascidin het volgende:
Heel Serieus.
JaOp woensdag 10 april 2002 23:02 schreef Dribbeltje het volgende:
[..]
Got verslaving... bestaat dat?
doe dan alles netjes naar 127.0.0.1Op woensdag 10 april 2002 21:52 schreef Timpie het volgende:
# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
#
#
#
# Bijvoorbeeld:
#
127.0.0.1 localhost
127.0.0.1 gathering.tweakers.net
127.0.0.1 tweakers.net
127.0.0.1 fok.nl
Pagina: 1