Toon posts:

Asus a7v333 en XP setup probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dus ik heb em die a7v333 MAAR, na de eerste stap van XP setup ziet ie de HD niet meer. Dus na het wegschrijven van de temp install files >> reboot >> weg HD.

Ik heb raid uitgeschakeld, en mijn HD staat netjes op IDE-0
als master. De setup CD is goed dat weet ik zeker. Wat kan er mis zijn?

specs: A7V333 + XP1800 + 60gig ata100 7200rpm Western Digital HD, bios 1.0

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-08 17:04

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

als je gewoon de computer 3 keer achter elkaar een reset geeft, vind ie dan wel elke keer keurig de harddisk in het bios?

Staan de jumpers van de harddisk goed? Kabels ook ok?

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Verwijderd

Topicstarter
Ja die kabels zitten allemaal wel goed. Ik ben er inmiddels uit trouwens, het werkt allemaal nu :)

XP die wist op een of andere manier niet welke partitie de actieve partitie moest worden. Dus door een keer opnieuw te fdisken en C de actieve partitie te maken, kon ik wel verder.

Ik had eerlijk gezegd wel verwacht dat dit tijdens de setup van XP kon of dat dit automatisch ging. Want ik heb al eens eerder XP geinstalleerd op een partitie vrije HD.

Verwijderd

Ik had hetzelfde probleem met het installeren van Win XP op ASUS A7V133...ook Win 2K werkte niet...slechts WIN 98 kon ik installeren. Heb nooit een oplossing gevonden. Heb de HD op een ander moederbord gezet en toen XP geinstalleerd, vervolgens HD terugzetten op de A7V133 en toen werkte het ineens...rrraaarrrrrrr