[aspmaker] kan mysql db niet laden

Pagina: 1
Acties:

• Scharnout
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:17
Ik kan met het programma aspmaker geen goede connectie krijgen met een mysqldb. In de DSN settings zegt hij correct, maar verder kan ik hem niet laden. Heeft iemand ervaring hiermee?

Win2k MySQL laatste stable en aspmaker 1.6

And Bob's your uncle ...

• Scharnout
Alleen maar bikkels die alles zelf zitten intikken?

And Bob's your uncle ...

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 08:37
jep :)

• Scharnout
Probleem is opgelost in een update

And Bob's your uncle ...

Verwijderd

ASP maker met MySQL is dat niet gewoon vragen om dikke problemen. En om ff op je vraag terug te komen:

Ja, de meeste gasten hier tikken alles met de hand. Dit doe je namelijk om alles in eigen hand te kunnen houden. Kan je teminste een beetje het overzicht houden. Misschien ook een goeie tip om eens een goed boek te kopen en homesite of een andere txt editor te gaan gebruiken.

[UITLEG]
Bikkel = man met 1 bal(volgens het woordeboek)

Ik voel me niet aangesproken
[/UITLEG]

• Scharnout
Op vrijdag 12 april 2002 15:33 schreef voetenzalf het volgende:
ASP maker met MySQL is dat niet gewoon vragen om dikke problemen. En om ff op je vraag terug te komen:

Ja, de meeste gasten hier tikken alles met de hand. Dit doe je namelijk om alles in eigen hand te kunnen houden. Kan je teminste een beetje het overzicht houden. Misschien ook een goeie tip om eens een goed boek te kopen en homesite of een andere txt editor te gaan gebruiken.

[UITLEG]
Bikkel = man met 1 bal(volgens het woordeboek)

Ik voel me niet aangesproken
[/UITLEG]
Zo hallo zeg .. brand me niet gelijk af joh! Toevallig ben ik net klaar met het doorspitten van twee aspboeken en heeft de maker van aspmaker me netjes geholpen zodat de Mysql-databeestjes weer werken.

Ik heb netjes de code doorgelopen en het is op 1 of twee hele kleine dingetjes na precies de maintenancetool die ik zelf wou maken, dus waarom mezelf scheel tikken als het ook met een programma kan? De site zelf moet je toch helemaal zelf maken wil je een beetje leuke site kunnen maken. Geen programma wat dat kan, maar ik bespaar graag tijd door dingen met een programma te doen (automatisering heet dat :)

Maar ik snap je wel hoor .. er zijn maar al teveel sriptkiddies die het liefst via een microfoon hun eisen opgeven en dan verwachtern dat er hele site voor ze geprogd wordt.

[DankBetuiging]
Wist ik niet van die bikkels :)
[/DankBetuiging]

And Bob's your uncle ...

Pagina: 1