welke videokaart?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• QSYS
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-04 01:13
Ben op zoek naar een videokaart tussen de 150 en 200 euro..
Nou heb ik mijn eigen net ziek gelezen en ben nog niks wijzer geworden.
Welke videokaart met de beste prijs/kwaliteit verhouding kun je het beste kopen. Een GF4 MX440 of GF3 TI200 en van welk merk? Vandaag moet dus de doorslag komen.

• Masterdam
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-08 19:01

Masterdam

aka [K40$]R0gu3

Dit hoort hier volgens mij niet thuis, maar in VB, en volgens mij zijn ze hier ook niet zo blij mee in dit soort topics, maar goed.
Ik zou voor de MSI GF3Ti200 gaan (170 euro) of voor de Hercules Radeon 8500 LE (185 euro). Ik zou eigenlijk gewoon voor de Radeon 8500 LE gaan omdat die zo'n 15% sneller is, mooiere 2D/TV-out heeft enz. maar je noemt zelf al een GF3Ti200 dus zet ik daarvan het merk erbij.
De GF4MX440 is een stuk trager dan deze 2 kaarten, maar is ook voor 120 euro te koop, is niet in jouw prijsklasse dus.

Specs

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 08:23

MRic3

Of praat ik weer poep?

• Ik zie in je signature dat je nu nog geen videokaart hebt in je comp :?
• het staat in het verkeerde forum, moet VB zijn.
• Dit soort topics vinden ze niet meer tof op GoT, daar hebben ze een apart topic voor.
• De vraag kan sowieso niet beantwoord worden, je zegt niet wat je ermee gaat doen...
• Ik zou voor de GF3 TI200 gaan als ik dan toch kies
• "vandaag moet dus"..... MOET NIKS
• ben benieuwd hoe lang dit topic open blijft.

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

(jarig!)
Op woensdag 10 april 2002 00:50 schreef MRic3 het volgende:

• Ik zie in je signature dat je nu nog geen videokaart hebt in je comp :?
• het staat in het verkeerde forum, moet VB zijn.
• Dit soort topics vinden ze niet meer tof op GoT, daar hebben ze een apart topic voor.
• De vraag kan sowieso niet beantwoord worden, je zegt niet wat je ermee gaat doen...
• Ik zou voor de GF3 TI200 gaan als ik dan toch kies
• "vandaag moet dus"..... MOET NIKS
• ben benieuwd hoe lang dit topic open blijft.
• Lees de FAQ
• Use the F... Search ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• QSYS
Ik wist gewoon niet waar ik het neer moest zetten. Deed het niet met opzet...
Wat is er dan mis met de gF4 MX440? Het lijkt mij hoe hoger de getallen hoe beter.. Maar ik heb zoveel gelezen, en het is allemaal verschillend wat er gezegt wordt..
Wat hier het beste uit de bus komt ga ik gewoon halen.. Dus ik wacht nog ff wat reacties af. Heb trouwens zelf een GF2 MX200..

Trouwens de search heb ik gebruikt, en zoals ik al zei, ik heb mijn eigen kapot gelezen...

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

wachten op een kaart van de BitBoys :P

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• QSYS
Op woensdag 10 april 2002 00:47 schreef Masterdam het volgende:
Dit hoort hier volgens mij niet thuis, maar in VB, en volgens mij zijn ze hier ook niet zo blij mee in dit soort topics, maar goed.
Ik zou voor de MSI GF3Ti200 gaan (170 euro) of voor de Hercules Radeon 8500 LE (185 euro). Ik zou eigenlijk gewoon voor de Radeon 8500 LE gaan omdat die zo'n 15% sneller is, mooiere 2D/TV-out heeft enz. maar je noemt zelf al een GF3Ti200 dus zet ik daarvan het merk erbij.
De GF4MX440 is een stuk trager dan deze 2 kaarten, maar is ook voor 120 euro te koop, is niet in jouw prijsklasse dus.
Waar haal jij die prijzen vandaan, ik kan ze niet vinden. Is wel goedkoop..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.