Gelijktijdig mp3 via SPDIF naar MD & film tjekken?

Pagina: 1
Acties:

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Is dit mogelijk, is er een programma dat mp3's naar mijn Minidisc stuurt via SPDIF maar wel zo dat ik ondertussen ff een filmpjuh kan tjekken bijvoorbeeld.

Kheb een DMX Fire 1024 met optische out en MD opnemen gaat perfect. Alleen is het mogelijk die apart aan te sturen specifiek voor een programma (MP3 to Minidisc). Want anders kan ik niets anders doen met geluid :(

Iemand soortgelijk probleem gehad en hoe opgelost ;)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee dat kan niet...

Je kan wel een tweede geluidskaart installeren en dan de geluidskaart met digitale uitgang als "secondary" kenmerken en je speakers op de andere kaart aansluiten.

Dan kan je met winamp de 'secondary' kaart selecteren en via de digitale uitgang je MP3 op MD zetten en je films via je primary kaart bekijken (daar heb je dan je analoge speakers op aangesloten).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Dus ik zou tijdelijk bijvoorbeeld mijn on-board AC97 kunnen gebruiken wanneer ik films wil kijken tijdens het opnemen....

Ff kijken of het mogelijk is. ;)

• Vlabakje90
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Volgensmij kan je je AC'97 geluid niet tegelijk gebruiken met een PCI geluidskaart. Althans niet dat ik weet. Ik was daar eigenlijk ook naar opzoek.

Als iemand het weet, ik kan het goed gebruiken en de topicstarter denk ik ook.

specs in sig.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

het zou gewoon moeten kunnen, twee geluidskaarten... Eentje is primary en de andere secondary

• o0SmOkE0o
  • Niet online
Tadaaaaaa.. gelukt..

Winamp via AC97 en Mp3 2 Minidisc via Optical out. Dus dat is geen probleem.

Gewoon bij Winamp de DirectSound Plugin naar je AC97 sturen en dan loopt hetr allemaal netjes LANGS elkaar heen.

Alleen hoe kan ik Mediaspeler instellen dat deze het ook via de AC97 (secondary soundcard) werkt ?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Nee, dan moet je de AC97 juist als primary selecteren. Je kan dat instellen (ik kon dat in ieder geval wel met een opti hoerenkaart en een xfire 1024 en 98se, ooit :P).

Pagina: 1