Toon posts:

Geluid problemen bij Heroes of Might and Magic 4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb HoMM4 gekocht, maar nu heb ik last van het geluid als ik een tijdje speel. Muziek doet dan heel vreemd, slaat stukjes over. Klinkt net als een ouwe platenspeler met krazen :(
Hebben andere ook dit probleem? En misschien ook een oplossing :)

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Hm, nee, ik heb geen problemen?

Hoeveel geheugen heb je? En hoeveel Mb heb je vrij op je HD?

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 21:55
no probs hier....
mischien iets mis met je geluids kaart?
welke hebbie... doet ie vreemd bij meer games..
in geval dat je XP hebt en een SBlive hebbie je drivers al geupdate (de standaard driver zijn niet echt goed)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Topicstarter
heb 1024 mb geheugen, heb een sb live ( en de nieuwste dirvers) en heb meer dan 10gb aan harde schijfruimte over en heb windows XP, dus daar kan het niet echt aan liggen lijkt me :( Ik baal er van de de officiele site van Homm4 zo slecht is. Geen enkele info :( Of weet iemand nog een goeie Homm4 site?

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Ik heb ook een Live en zo nu en dan herhaalt ie inderdaad wat. Bijvoorbeeld een groep archers knalt iemand af en dan hoor ik twee keer 'zoef-knal'. Nou ja, ik ervaar het niet als storend.

Ik vind HoMM4 toch minder als HoMM3. Heroes zijn in verhouding een stuk slechter en de magic is ook zwakker geworden. Het is wel iets meer balanced als eerst, Rampart (of Nature zoals het nu heet) is ietsje beter maar nog steeds zwak.

Great minds think in parallel gutters.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:24
HOe bedel je de Heroes zijn zwak? Daar ben ik het absoluut niet mee eens, eerst hadden ze eigenlijk geen enkel doel, ja beetje magic casten, maar dat was het. Als je een beetje gaat kijken naar prijs/kwaliteit verhouding, ze kosten maar 1500-2500 ofzo, dan zijn ze hun geld zeker waard.

En btw, als je ze niet sterk genoeg vindt, neem je er geen ;)

There is no magic.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
Bij mij flipt het geluid ook. Na een tijdje spelen dan gaat of het geluid kraken of ineens begint het nummer wat hij aan het afspelen is opnieuw en nog wel meer flipjes. Behoorlijk irritant.

Ik heb 384mb geheugen, zou genoeg moeten zijn (en ook zat vrije HD ruimte). Ik heb zo'n hercules fortissimo geluidskaart en draai windows 2000.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 13:25 schreef Morgoth het volgende:
Bij mij flipt het geluid ook. Na een tijdje spelen dan gaat of het geluid kraken of ineens begint het nummer wat hij aan het afspelen is opnieuw en nog wel meer flipjes. Behoorlijk irritant.

Ik heb 384mb geheugen, zou genoeg moeten zijn (en ook zat vrije HD ruimte). Ik heb zo'n hercules fortissimo geluidskaart en draai windows 2000.
Ligt dus niet aan onze geluidskaart dan, want ik heb dus een SB live! Soms moet ik het geluid gewoon uitzetten door al dat gekraak en flipjes :'(

Verwijderd

ligt aan combinatie van sound/video geloof ik. zit ergens in het spel een memory leak, maar weirde is dat niet iedereen er last van heeft.

ps: deze info heb ik van een nieuwsgroep, dus pin me er niet op vast.

ps: waar kan je de game al legaal in de winkel halen?

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
Ik heb er ook niet altijd last van, vooral als ik een hele tijd gespeeld heb (wat nogal veel voorkomt bij dit spel ;) ). Ik hoop dat dit snel dmv een patch oid opgelost gaat worden.

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 15:55 schreef Morgoth het volgende:
Ik heb er ook niet altijd last van, vooral als ik een hele tijd gespeeld heb (wat nogal veel voorkomt bij dit spel ;) ). Ik hoop dat dit snel dmv een patch oid opgelost gaat worden.
dat zou dus die memory leak moeten zijn.. maar goed, beats me :)

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Er komt binnenkort een patch uit - volgens de rumoeren zou de Multiplayer patch er over een week moeten zijn! Maar pin me er niet op vast, het is een rumoer. :)

Ik heb verder geen oplossing voor je probleem helaas. Hier doet 'ie 't perfect.
Op woensdag 10 april 2002 10:33 schreef Countach het volgende:
Ik vind HoMM4 toch minder als HoMM3. Heroes zijn in verhouding een stuk slechter en de magic is ook zwakker geworden. Het is wel iets meer balanced als eerst, Rampart (of Nature zoals het nu heet) is ietsje beter maar nog steeds zwak.
Magic is zwakker geworden? Welk spel speel jij? Magic is een stuk moeilijker geworden om aan te komen, maar is wel een heel stuk sterker - vind ik. Sterker nog, de hoge level spreuken zijn eerder overpowered dan te zwak. (Dat wordt goed gebalanced door het feit dat je een spell-casting hero kan uitschakelen, zodat je er niet de hele combat last van hoeft te hebben.) Als je je magic een beetje goed gebruikt kan je de effectiviteit van je leger echt meer dan verdubbelen. Weet je wat een terror het is voor je tegenstanders als je 'Vampiric Touch' op je Bone Dragons gooit? >:)

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 23:54 schreef thekillerbean het volgende:
Ik heb HoMM4 gekocht, maar nu heb ik last van het geluid als ik een tijdje speel. Muziek doet dan heel vreemd, slaat stukjes over. Klinkt net als een ouwe platenspeler met krazen :(
Hebben andere ook dit probleem? En misschien ook een oplossing :)
kan je um al kopen dan?

• The Will
Jep, ligt al een tijdje in de winkel.

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
yep ligt in de winkels, ik heb hem bij Free Recordshop... Maar hoop dat ie patch geluidsproblemen oplost :) hadden die 3do gasten maar een betere site :(

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 21:58 schreef Lord Daemon het volgende:
O, je wil goede sites:

http://www.hmm4.com
http://www.celestialheavens.com
http://www.mmportals.com/heroes4.html
Thanks deze sites zijn inderdaad beter dan die waardeloze site van 3do zelf...
Is tevens hier iemand al lid van?
http://www.3do.com/mightandmagic/guild/

• The Will
Nope ben ik nog geen lid van, maar ik ga denk ik de elite edition kopen en dan krijg ik een jaartje free membership, dus dan kijk ik wel ff of het wat is.

There is no magic.

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Ik ga er geen lid van worden, tenzij The Will mij vertelt dat het ultiem koel is. :)

• The Will
Vraag is alleen waar ik die Elite Edition vandaan haal, het lijkt me niet dat die binnenkort bij de Dynabyte zal liggen.

There is no magic.

Verwijderd

Jij hebt nog mazzel, bij mij geeft die een fatale uitzondering aan wanneer bij installatie 99% is.

Hij verwijderd het spel vervolgens waarna ik weer bij "af" ben :(

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-01 21:55
Op donderdag 11 april 2002 12:39 schreef thekillerbean het volgende:

[..]

Thanks deze sites zijn inderdaad beter dan die waardeloze site van 3do zelf...
Is tevens hier iemand al lid van?
http://www.3do.com/mightandmagic/guild/
tuurlijk ben ik lid :P kep lekker de elite edition >:)

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Het mag duidelijk zijn dat aanwijzingen geven hoe iemand een illegale rip moet installeren niet op prijs gesteld wordt. - Lord Daemon

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem, de muziek slaat over! Wel vreemd hoor! Hopelijk biedt een patch uitkomst. Ik heb trouwens ook een sb live 1024.

• The Will
Op vrijdag 12 april 2002 15:45 schreef Lord_Mithril het volgende:

[..]

tuurlijk ben ik lid :P kep lekker de elite edition >:)
Waar heb jij hem gekocht/besteld en hoe duur was ie?

There is no magic.

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
zowwwwwwwwwwwww kan ik die muziek files afspelen of branden buiten homm4?

Human Bobby

• Lord Daemon

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Op vrijdag 12 april 2002 19:54 schreef Justice het volgende:
zowwwwwwwwwwwww kan ik die muziek files afspelen of branden buiten homm4?
Dat kan. http://www.heroes.ag.ru/files/music/h4_mp3_extract.exe

In de directory met de music-file zetten en runnen, dan wordt de music geextract naar mp3 formaat.

Pagina: 1