Wie heeft dit spel ooit gespeeld en is er ook een nieuwe versie van?
Vroeger op de Commedore 64 was ik addicted:D
Verwijderd
ik heb wel DOTT gespeeld, telt dat ook?Op dinsdag 09 april 2002 23:42 schreef shooter het volgende:
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hem zelf gespeeld op de C64 en de NESOp dinsdag 09 april 2002 23:42 schreef shooter het volgende:
Sommige mensen....
Verwijderd
Sam & Max 2 is niet van LucasArts. (En ook geen adventure, trouwens, maar een actiespel voor de Xbox)Op woensdag 10 april 2002 16:43 schreef rb338 het volgende:
Jaaah DOTT is vet
Als ze Sam & Max 2 af hebben mogen ze aan Maniac Mansion 3 beginnen
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Terecht, want je ziet golfcertificaten aan de muur hangen en een golftas in de hoek van z'n hut staan... ook geinig dat zelfs die imboorlingen de CashCards accepteren (als je het dansje nog eens wilt zien)Op woensdag 10 april 2002 16:41 schreef Koelkasten het volgende:
De manier waarop (volgorde) waarop de inborlingen gaan dansen omdat je het hoofd een golfclub geeft
Klopt, vond ik ook een hilarisch detail, er zijn wel meer crosslinks tussen LucasArts' games. In de nieuwe uitgave van Maniac hangt een poster van Zak, en als je die bekijkt is het "I never figured out what to do with the can of gas on Mars"...Wel cool vond ik dat je in maniac mansion die garage had met daarin die kettingzaag maar je kon nergens in da veld GAS vinden en op die planeet in mars vind je zo een bus GAS die ze niet mee willen nemen omdat ie uit een ander spel is
Ligt in de bureaulade daar niet het manuscript van de Meteor, die Wendy kan verbeteren op de typmachine op zolder voordat je 'em naar de uitgever stuurt?wel snap ik der nog steeds een paar dingen niet van :
- waar de hell is die kamer voor met dat medisch cabinet met dat skelet in die hoek je gebruikt hem nergens voor...
Michael kan daar een fotorolletje ontwikkelen wat buiten voor het huis ligt nadat je Ed het pakketje hebt gegeven (let op de deurbel als de postbode komt). De ontwikkelde foto's moesten dacht ik terug naar Ed, dan helpt hij aan het eind met de Purple Tentacle.- Waar is de kamer met dat foto lab voor same als vorige die gebruik je helemaal niet ?
Is daar niet de kluis achter het schilderij, waarvan je de code moet lezen met de telescoop?- waarom kun je in de kamer van die edna naar boven daar is ook niks ?
Verwijderd
Er zijn 2 pc-versies, eentje is inderdaad gelijk aan de C64-versie:Op woensdag 10 april 2002 18:46 schreef Captain Pervert het volgende:
Maniac Mansion moet je op de NES spelen, die is veel mooier dan de PC-versie (die volgens mij gelijk is aan de C64-versie). Alleen kun je op de NES de hamster niet in de magnetron stoppen, da's weer jammer.
Verwijderd
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
This is what happens when you find a stranger in the Alps!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Verwijderd
Verwijderd
ik heb 'm voor de C64 en de Amiga.. kun je daar wat meeOp donderdag 11 april 2002 15:24 schreef Christiano007 het volgende:
Zak Mcracken, wie heeft dat spel nog dan? als je het hebt mail hm dan ff aub
christiaanbe@hotmail.com
Verwijderd
Volgens het hintboek (wat ik bij een legale MM kreeg nadat ik m'n illegale kopie had uitgespeeld, ik ben later LucasArts games gaan verzamelen en wilde MM dus ook origineel hebben): Allemaal inderdaad red herrings, je kunt niks met die dingen die je opnoemde.Op donderdag 11 april 2002 15:16 schreef Captain Pervert het volgende:
- Wat is er met het 'boarded up window' bij de electriciteitskabels
- Wat is er met de trap in de bibliotheek, daar kan je niet op
- Wat is er met het rooster in de donkere kamer
- Wat kan je met de chainsaw (nix dus)
- Wat zit er in de kast, in de kamer met het skelet
- etc
waar koop jij die klassiekers van lucasarts dan???? van de officiele site raak je ook niet echt wijs als je iets wil bestellen buiten amerikaOp donderdag 11 april 2002 18:15 schreef RefriedNoodle het volgende:
[..]
Volgens het hintboek (wat ik bij een legale MM kreeg nadat ik m'n illegale kopie had uitgespeeld, ik ben later LucasArts games gaan verzamelen en wilde MM dus ook origineel hebben): Allemaal inderdaad red herrings, je kunt niks met die dingen die je opnoemde.
PIII 800@804 Mhz
Verwijderd
Dat was 10 jaar geleden, dat ik MM bestelde. Nu hebben ze volgens mij die klassiekers niet meer, en nog erger: LucasArts neemt alleen nog maar binnenlandse orders aan. (Sterker nog, ik kon niet eens een bestelling PLAATSEN, met het adres van een vriend van me in Amerika.Op donderdag 11 april 2002 19:09 schreef ViperGTS het volgende:
waar koop jij die klassiekers van lucasarts dan???? van de officiele site raak je ook niet echt wijs als je iets wil bestellen buiten amerika
Verwijderd
Bij mij ook, maar ik weet niet of LucasArts daar nog veel interesse in heeft. Grim Fandango wordt gezien als een meesterwerkje op adventure-gebied, maar desondanks was de verkoop beneden alle peil. En ze zijn wel meer dan een jaar bezig met zo'n game, dus ze denken nu wel 2x na voordat ze gaan beginnen aan een spel in een genre waar kennelijk weinig vraag naar is.Op vrijdag 12 april 2002 11:22 schreef shooter het volgende:
komen er nu nog nieuwe edities van dit soort spellen?
Dit soort spellen krijgen bij mij de voorkeur
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq