Hi guys, keb net een nieuwe laptop van m'n werk gekregen en wil hiermee thuis ook het net op. Daar heb ik de volgende situatie: 1x W98 aangesloten op de chello-kabel (server) en 1x W98 aangesloten op een hub (client). De twee computers communiceren met elkaar via Sygate en gaat prima. Beide computers hebben gewoon W98 1st edition, dus geen ICS.... (vandaar dus Sygate). Mijn nieuwe laptop heeft W2k en moet verbinding kunnen maken op de zaak met het bedrijfsnetwerk.
Wat moet ik nu gaan doen als ik overdag dus wil werken op de zaak en s'avonds gewoon thuis via de kabel? Ik had al Sygate geinstalleerd maar dan wijzigt Sygate alle netwerkinstellingen en dan kan ik dus elke dag weer op m'n werk de admin roepen voor z'n pass van het bedrijfsnetwerk......
Ik hoop dat iemand een antwoord weet op dit irritante probleem!
Alvast bedankt
Wat moet ik nu gaan doen als ik overdag dus wil werken op de zaak en s'avonds gewoon thuis via de kabel? Ik had al Sygate geinstalleerd maar dan wijzigt Sygate alle netwerkinstellingen en dan kan ik dus elke dag weer op m'n werk de admin roepen voor z'n pass van het bedrijfsnetwerk......
Ik hoop dat iemand een antwoord weet op dit irritante probleem!
Alvast bedankt