Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Verwijderd
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13351
Conclusie: niet kopen...
m.vr.gr.
Jeroen "RAGE" Engelen
Intel PIV 3.0@3600Mhz,2xiwaki md-15R en 1xswiftech mcp600, 4x xlr120 rad in externe boxes,dfi lanparty pro 875B,geil 512 mb pc4200, Ati Radeon 9800 pro,Audigy2,Silicon Graphics F180 (18,1 inch TFT)
Verwijderd
je verwart de Chrome Orb met de Copper Orb. Chrome orb is de originele van Thermaltake, Copper Orb is een imitatie.
Ik heb sinds eergisteren een Chorme Orb aangekregen en ben er best tevreden mee.
Hiervoor zat er een Golden Orb op m'n Duron, en nu heb ik die dus vervangen door een Chrome Orb. Qua koeling en geluidproductie zijn ze beiden ongeveer gelijk, alleen is de Chrome Orb veel veiliger voor je Duron aangezien deze een vierkant ondervlak heeft en hierdoor op de 4 "kussentjes" op je Duron rust, en zo de processor niet in stukken kan drukken.
Mijn Duron 600 draait stabiel op 1Ghz met zowel de Golden Orb als de Chrome Orb.
Bubsy
Verwijderd
Verwijderd
Enkele weken geleden werd die Golden Orb van hun site gehaald en vervangen door de Chrome Orb. Blijkbaar was het clipping mechanisme nog steeds niet goed. Op internet kon je ook verschillende verslagen lezen over die Golden Orb die nog steeds Durons & T-birds verbrijzelden.
Ikzelf heb geen problemen gehad met die Golden Orb aangezien ik die zwarte kussentjes van m'n Duron gesneden had en meer naar het midden er terug op geplaatst had. Zo steunde m'n Duron er toch nog op.
Ik heb wel een mailtje gestuurd naar CoolerGuys met de vraag om wat meer uitleg en of die Gorb zeker m'n Duron niet zou verbrijzelen. Toen hebben ze teruggemaild dat ze me een nieuwe Chrome Orb zouden opsturen. Die heb ik dus eergisteren aangekregen. Gratis dus.
Verwijderd
Afwachten maar...
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Vandaag versturen is morgen ontvangen, toch?
Verwijderd
Hoop dat oc-shop ze binnen 2 of 3 weken kan krijgen/opsturen
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Hij past nie goed op een kt7 ken de condensatoren niet genoeg verbuigen. Moet er een klein stukje uit zagen
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)