Topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Geachte modjes,

Ik durfde dit topic niet een te duidelijke naam te geven.
Waarom staat hieronder.

Ik zie in W&L het volgende topic staan:

[topic=447547/3/25]

Nu wilde ik aanvankelijk hierin reageren met de vraag of dit wel op het forum moet.

Ik vindt dit topic namelijk erg gevaarlijk, wij zijn absoluut niet geschikt om hier iemand in te adviseren en te steunen, nu het topic loopt vindt ik het zelfs nog gevaarlijk worden, erin reageren doe ik dus niet !!!

Op slot gooien kan nu ook zeker niet meer !!! en verwijderen lijkt mij ook geen optie ... dit topic is dus oncontroleerbaar geworden, het onderwerp is veel te serieus naar mijn mening.

Ik denk dat er een oplossing moet worden gevonden, men moet namelijk weten dat dit soort onderwerpen niet kunnen op dit forum, t risico bestaat dat meerdere mensen dit gaan doen ... posten hierover dus ...

Mocht mijn topic (deze dus) nu problematisch zijn verwijder hem dan gerust, maar ik wilde toch even weten hoe de modjes erover denken en wat jullie hiermee gaan doen.

Overigens hoop ik dat de topic starter (in t andere topic dus) alle steun vindt die hij nodig heeft om er helemaal bovenop te komen !!!

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Edit: Laat maar, ik dacht ergens 2001 te lezen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zie dat ook ik t topic wat laat zie, maar mijn punt blijft, kan dit wel???

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff voor alle duidelijkheid, dit topic loopt nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan een topic te serieus zijn :? Zeker in W&L is het juist vereist om je een serieus niveau aan te meten, en reken ook maar dat dit soort topics goed in de gaten gehouden worden. Ik zie niet in dat dit gevaarlijk zou zijn hoor, er wordt iemand geholpen en dat kan ook voor anderen een hulp zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dit soort topics moeten niet kunnen omdat GoT niet de mensen met kennis heeft om goede adviesen te geven hoe goed bedoeld ook.
Iemand die met dit soort gevoelens loopt is beter af bij een proffesionele instelling, dat is ook anoniem.
Die stap is alleen iets lastiger te zetten dan het aanmaken van een account op een forum.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmental
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

justmental

my heart, the beat

Op dinsdag 09 april 2002 22:40 schreef bazs2000 het volgende:
Dit soort topics moeten niet kunnen omdat GoT niet de mensen met kennis heeft om goede adviesen te geven hoe goed bedoeld ook.
Iemand die met dit soort gevoelens loopt is beter af bij een proffesionele instelling, dat is ook anoniem.
Die stap is alleen iets lastiger te zetten dan het aanmaken van een account op een forum.
Wellicht kan het bespreken op een forum juist een opstapje vormen voor het zoeken van professionele hulp.

Who is John Galt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Zo te zien houd Morgoth (en hield Diadem) het topic in de gaten. Veel nutteloze replies zijn verwijderd en het topic loopt volgens mij erg goed.

De topicstarter moest vooral even (anoniem) zijn hart luchten. Hij geeft zelf ook aan dat het beter gaat en dat hij erg blij is met de reacties.

Verder ben ik het er wel mee eens dat dit soort dingen hier eigenlijk niet horen.

edit:
Kom nu pas bij de laatste post van het topic (van fake007). 't Gaat dus weer minder goed met 'm. Moet toch even sneller lezen
Pagina: 1