ppga maar fcpga

Pagina: 1
Acties:

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Momenteel heb ik een asus p3b-f mobo, met een ppga converterkaartje naar m'n celeron500.
Nu krijg ik volgende week een celeron2 566. Hiervoor moet ik dus een nieuw converterkaartje voor hebben.
Nu zie ik dat ze bij oc-shop een msi converterkaartje hebben. Het is de bedoeling dat ik ga oc-en, dus misschien wel een goeie.
Nu hebben ze bij norrod een fcpga converter voor 25 piek. Is deze een stuk minder, of maakt het in principe niet uit (m'n p3b-f heeft genoeg settings voor de FSB, en ik geloof dat het met de voltage ook wel moet lukken met dat bord)
welke kan ik dus als beste halen? (die 14 gulden is op zich niet zo'n groot probleem, maar als het niet nodig is, is het wel makkelijker om gewoon ff naar norrod te gaan).

Verder komt die cel2 uit een bordje met een i810 chipset. Daar kan toch zonder problemen mijn celly 1 in??

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10
Als dat i810 mobo een Celly 2 ondersteunt, kun je veilig stellen dat hij ook een Celly 1 ondersteunt, lijkt me.

Ik heb ook een Asus P3B-F. Ik heb er een één of ander vaag merk convertje op zitten, maar die doet het prima: mijn Celeron 600 staat op 900 met 1.75 volt en 2.5 megakeys / sec.

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

• RdB_IA
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
he bedankt! Haal gewoon lekker die goedkope denk ik dan.

oh ja...vanaf welke revisie kon de p3b-f ook al weer coppermines hebben? Volgens mij kon het wel op die van mij, maar wil graag ff zekerheid hebben als iemand van jullie het toevallig weet.

• Jasper Janssen
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-08 13:30
Ik heb de MSI 6905 master, de abit slotket III, de Soltek SL-02A+, en een noname slocket. De MSI overklokt het beste van de drie. Kan net met wat minder voltage toe enzo. Ik heb recent ook nog een paar MSI 6905-Duals gekocht, in combo met een dual celly geval, maar die heb ik nog niet getest op overklokbaarheid en bovendien kun je ze nergens meer kopen dus dat is niet zo relevant ;)

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:40
ik heb zelf de soltek. Die doet het prima hier. (ik moest er 1tje hebben met een voltageregeling.). Jij kan met je p3-bf wel toe met een standaard dingetje, omdat je mobo al lagere voltages snapt.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Revisie 1.03
Pagina: 1