[PWR] Voeding opgeblazen? Vuur. Geen pics.

Pagina: 1
Acties:

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-08 14:39

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Hey peeps, ik ging net ff naar mn vriendin dr broer omdat zn pc het niet meer deed (die ik voor hem gebouwd heb :P) De pc 'rook raar'... Dus ik die voeding er uit gesloopt, hop > pin 14 + massa, en voila: hij deed het. Toen deed ik hem terug in de computer, en toen de stekker in het stopcontact: vlam. Afbeeldingslocatie: http://www.smilies.nl/rough/flaming.gif Bijna mn wenkbrouwen weg dankzij een enorme steekvlam :(

Valt dit onder de garantie? Zooi is maand of 3 geleden bij Eynstein gekocht (morgen 's ff mailen...) Ik mag toch hopen van wel! En is er kans dat zn mobo etc opgeblazen is? En zoja, is dat dan direct gevolg en dus ook gedenkt?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Dreamstar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-03 10:34
Als het door hardwareconflict komt, is het gewoon garantie

Verwijderd

moet je wel garantie op krijgen lijkt me. Zolang alles nog in elkaar zit (niet uitelkaar gehaald door jou dan :P) zal het wel lukken. Mobo etc ook als het kaduk is, maar dat denk ik niet.

• madwoody
  • Laatst online: 29-06 10:53

madwoody

Connection reset by ME

Jammer dat je er geen pics van hebt :)

Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 22:56 schreef madwoody het volgende:
Jammer dat je er geen pics van hebt :)
meestal als je ff een voeding aan het fixen bent ben je niet ondertussen aan het fotograferen :P
Maar de voeding in zijn tegenwoordige staat zou idd wel interessant zijn

• madwoody
  • Laatst online: 29-06 10:53

madwoody

Connection reset by ME

doe hem anders nog een keer in het stopcontact :D

Specs: Game/LANBak FTP/Gameserver Unix Server Visit http://www.gamesfm.nl

• BaRF
  • Laatst online: 13-08 14:39

BaRF

bijna kerst

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 23:09 schreef madwoody het volgende:
doe hem anders nog een keer in het stopcontact :D
Heb ik gedan :+ maar toen gebeurde er nix... Zelfs niet toen ik 14+massa kortsloot. Dus dan komt de vraag of er niks vern*#kt is op het mobo dat de vlam veroorzaakte! Maar goed vandaag ff contact opnemen met die goede mensen @ eynstein, kijken wat ze zeggen! Oh btw, ik heb hem niet opengemaakt voor fotos, aangezien iets mij tegenhoud om dat stikkertje 'WARRENTY VOID IF REMOVED' er af te scheuren :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Ze kunnen je minstens een nieuwe voeding geven natuurlijk.

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Volgens mij hoort het zo te zijn dat als een defect component andere componenten meeneemt in zijn graf, de supplier van dat component ook die andere dingen moet vergoeden....

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

als alles bij een winkel vandaan komt, dan is het al helemaal geen prob denk ik.
Pagina: 1