Ik zag net RH 73 beta staan, maar welke CD's zijn nou echt nodig voor upgrade vanaf 72? Alle 5 lijkt me beetje veel ? of ist echt zo achtelijk groot?
Verwijderd
Ligt eraan welke packages je wilt upgraden.... alleen de belangrijkste packages, heb je alleen CD1 nodig. wil je alles upgraden wat je hebt geinstalleerd, dan zul je de meeste ceedees wel nodig hebben denk ik
- doc ceedees heb je al niet nodig iig.
mij weet dit niet heeeeeel zeker, heb nog nooit 'ge-upgrade'
mij weet dit niet heeeeeel zeker, heb nog nooit 'ge-upgrade'
Ik denk dat het nog niet verstandig is over te gaan op rh73, beta. Ik vraag me zelfs af waarom ze de "traditie" verbreken en nu een x.3 maken. Ze zouden nu al aan de 8.0 moeten beginnen. Maar ik denk dus dat je al de cd's nodig gaat hebben, behalve de docs en source-rpm (evt. 2x) cd('s)Op dinsdag 09 april 2002 21:58 schreef Magio het volgende:
Ik zag net RH 73 beta staan, maar welke CD's zijn nou echt nodig voor upgrade vanaf 72? Alle 5 lijkt me beetje veel ? of ist echt zo achtelijk groot?
Verwijderd
[topic=463704]
Bekijk dat topic eens
Dit is iets dat je ook wel heel erg makkelijk zelf op had kunnen lossen natuurlijk
Succes
Bekijk dat topic eens
Dit is iets dat je ook wel heel erg makkelijk zelf op had kunnen lossen natuurlijk
Succes
Dit topic is gesloten.
![]()