Goede DVD speler gezocht, maar stuit op probs.

Pagina: 1
Acties:

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-02 19:28
Ik heb als cadeau voor mijn stiefvader in gedachte een DVD speler. Nu heb ik de search al helemaal doorgespit en diverse fora's afgestruind maar weinig tot niks gevonden. Nu wil ik dus een DVD speler kopen voor a.s. zaterdag want dan viert ie ut. Maar heb dus voor die tijd een goede DVD speler nodig.

Hij moet wel voorbereidt zijn op 5.1 geluid, DTS en dat soort dingen en natuurlijk goede beeldkwaliteit. Nu weet ik dat een Pioneer goede spelers maakt en mijn budget loopt tot ongeveer 300,- euro. Iets meer si geen probleem. Ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Weet iemand een goede speler voor me?

..::System Specs::..

Verwijderd

Ga je die via Internet bestellen dan?

Ik zou gewoon een winkel binnenlopen en vragen wat de mogelijkheden zijn.

• Ibidem
t prob is dat wij hiero niet echt goede winkels hebben in de buurt omdat RAF en dan met name juist de Hifi room is afgefikt. Woon in Lelystad n.l. Dus als ik een type weet van een echt goede speler dan kan ik daar gaan zoeken

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

voor 300 euro kan je kiezen uit een boel leuke modelletjes die allemaal kunnen wat je wil. Zowel Philips als Sony als Pioneer als weet ik wat maken mooie spelertjes... ikzelf heb een philips 712... Je hebt in lelystad ook vast wel experts en BCC's. Die verkopen ook DVD spelers van die merken en die doen het allemaal prima.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Ibidem
Weet iemand een paar types te noemen van de grote merken, zodat ik met dat in mijn hoofd kan shoppen. En we hebben hiero alleen maar RAF, It's, Megapool en geen BCC en Expert. :(

• Glival
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-02 18:03
Ik heb veel positiefs gelezen/gehoord over de Pioneer DV-444, heeft een heel goede prijs/kwaliteit-verhouding volgens mij. Wordt denk ik ook wel bij winkels als Megapool verkocht.

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-03 17:01
Dan moet je naar amsterdam gaan... Welke straat het was weet ik niet zo uit mijn hoofd... Maar daar zitten RAF en Richer Sounds. Die eerste heeft goeie testruimtes, die 2e koopt overjarige modellen op, en kan die dus heel goedkoop verkopen. Het laatste jaar is er weinig verandert aan de dvd-spelers, dus dan kan je voor hetzelfde geld meer kwaliteit krijgen...

Suc6...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

Verwijderd

ik heb zelf een pioneer 535, is natuurlijk duurder

maar heb voor me ouders een cyberhome ADL-528 gekocht rond de 150-200 euro en doet het perfect goed beeld zit zelf een 5.1 decoder in( maar geen versteker dus als je 5.1 speakers gaat aansluiten zorg er voor dan dat ze zelf een interne versterker hebben) en is regio-vrij, hij is in 2 kleuren zwart/zilver,

http://www.cyberhome-europe.de
http://www.cyberhome-help.de

ps. deze speler kan bijna overal krijgen in nederland

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
[quote]
Op dinsdag 09 april 2002 21:55 schreef iMpULzIvE_KiLLaH het volgende:
Ik heb als cadeau voor mijn stiefvader in gedachte een DVD speler. Nu heb ik de search al helemaal doorgespit en diverse fora's afgestruind maar weinig tot niks gevonden. Nu wil ik dus een DVD speler kopen voor a.s. zaterdag want dan viert ie ut. Maar heb dus voor die tijd een goede DVD speler nodig.

Hij moet wel voorbereidt zijn op 5.1 geluid, DTS en dat soort dingen en natuurlijk goede beeldkwaliteit. Nu weet ik dat een Pioneer goede spelers maakt en mijn budget loopt tot ongeveer 300,- euro. Iets meer si geen probleem. Ik zie echt door de bomen het bos niet meer. Weet iemand een goede speler voor me?
Eerlijk zeggen?
Hiteker BI 600 E, mp3 cdr cdrw svcd cd regiovrij dvd kopieren naar videoband zonder flikkeren, enz enz. rond de 200 euro bij de kijkshop.
http://www.hiteker.nl

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Op woensdag 10 april 2002 13:28 schreef Banzi het volgende:
Dan moet je naar amsterdam gaan... Welke straat het was weet ik niet zo uit mijn hoofd... Maar daar zitten RAF en Richer Sounds. Die eerste heeft goeie testruimtes, die 2e koopt overjarige modellen op, en kan die dus heel goedkoop verkopen. Het laatste jaar is er weinig verandert aan de dvd-spelers, dus dan kan je voor hetzelfde geld meer kwaliteit krijgen...

Suc6...
E Banzi knakker. We kopen echt niet overjarige modellen op. Het is ook niet zo dat we geen oudere modellen in de collectie hebben, maar nieuwe apparaten zitten ook standaard in ons assortiment.

Verder kun je een pioneer dv-444 kopen voor 369,95 das een goede speler met mp3, decoder en de hele mikmak.

De titels van mp3 komen zelfs op display en hij ziet er erg mooi uit met zijn slanke omhulzing.

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 23:07 schreef koosmp3 het volgende:

[..]

E Banzi knakker. We kopen echt niet overjarige modellen op. Het is ook niet zo dat we geen oudere modellen in de collectie hebben, maar nieuwe apparaten zitten ook standaard in ons assortiment.

Verder kun je een pioneer dv-444 kopen voor 369,95 das een goede speler met mp3, decoder en de hele mikmak.

De titels van mp3 komen zelfs op display en hij ziet er erg mooi uit met zijn slanke omhulzing.
reclame reclame... :X

• Ibidem
hiero bij RAF is de 444 van Pioneer in het zilver 329,- en 349,- in t zwart! :P

Pagina: 1