Hallo,
Ik ben net begonnen met PHP, ik heb PHP geinstalleerd op Apache en de standaard test werkt goed (PHP info). Toen wilde ik proberen of ik ook zo'n random image scriptje kon uitvoeren. Dat ging niet, IE wilde het bestand (icon.php) gaan downloaden
Anyway, wat meer scriptjes op GoT gezocht, en toen liep ik tegen deze op:
Als ik deze uitvoer krijg ik dit als output:
Bij een klasgenoot op z'n server doettie het wel goed (geen errors). Er is dus iets niet ok met mijn config, alleen ik zou niet weten wat..
Andere scriptjes vertonen soortgelijke errors, en ook parse errors heb ik gezien. De standaard PHP instelling in httpd.conf van Apache heb ik er instaan, de link naar de parser is ook goed (sommige scrippies doen het wel).
Wie weet wat het is?
Ik ben net begonnen met PHP, ik heb PHP geinstalleerd op Apache en de standaard test werkt goed (PHP info). Toen wilde ik proberen of ik ook zo'n random image scriptje kon uitvoeren. Dat ging niet, IE wilde het bestand (icon.php) gaan downloaden
Anyway, wat meer scriptjes op GoT gezocht, en toen liep ik tegen deze op:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <?
function GeneratePWD($length)
{
$letters = "abcdefghijklmnopqrstuvwxyzABCDEFGHIJKLMNOPQSTUVWXYZ0123456789";
srand((double) microtime() * 1000000);
for ($c = 0; $c < $length; $c++)
$password .= $letters[rand(0,strlen($letters))];
return $password;
}
$lengte = "32";
$pwd = GeneratePWD($lengte);
print "Generated password:<br>\n";
print $pwd;
?> |
Als ik deze uitvoer krijg ik dit als output:
Hij geeft wel wat ie moet geven, alleen die errors zijn niet ok.Warning: Undefined variable: password in c:\apache\apache\htdocs\p3.php3 on line 8
Warning: Uninitialized string offset: 61 in c:\apache\apache\htdocs\p3.php3 on line 8
Generated password:
56FXHde7b6Q6U4x80VHJUBkXqq4M7pD
Bij een klasgenoot op z'n server doettie het wel goed (geen errors). Er is dus iets niet ok met mijn config, alleen ik zou niet weten wat..
Andere scriptjes vertonen soortgelijke errors, en ook parse errors heb ik gezien. De standaard PHP instelling in httpd.conf van Apache heb ik er instaan, de link naar de parser is ook goed (sommige scrippies doen het wel).
Wie weet wat het is?