Cakewalk SONAR v2.0 XL

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-07 09:27

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Oke dudes ff een vraagje ik kan de bovengenoemde ietjes lenen van iemand , maare kan ik hiermee sound editen of is dit mee rbedoeld voor input zooi , midi keyboard eraan en er muziek instoppen :?

Of gewoon mp3s verbouwen :?

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is geen programma voor noobs :)

Het is gewoon een Midi-Sequencer/recording software ineen, wat betekent dat je er wel tracks mee kunt maken maar dan heb je wel synths nodig (soft- of hardware synths) of je moet genoegen nemen met wave-table midi.

Het is iig geen knip en plakwerk zoals magix music maker. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 22:18 schreef Profile het volgende:
Het is geen programma voor noobs :)

Het is gewoon een Midi-Sequencer/recording software ineen, wat betekent dat je er wel tracks mee kunt maken maar dan heb je wel synths nodig (soft- of hardware synths) of je moet genoegen nemen met wave-table midi.

Het is iig geen knip en plakwerk zoals magix music maker. >:)
ik heb het geinstalleerd enik kan wel zeggen dat het er errug gelikt uitziet , heb eindelijk een mp3 kunnen laden in track1 maar de rest krijg ike nit :S ik heb ook geen midi bestanden en midi apparaten :X

wat kan ik hier nogmeer mee dan alleen 1 mummer beluisteren :P

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 22:27 schreef Mary Wana het volgende:

[..]

ik heb het geinstalleerd enik kan wel zeggen dat het er errug gelikt uitziet , heb eindelijk een mp3 kunnen laden in track1 maar de rest krijg ike nit :S ik heb ook geen midi bestanden en midi apparaten :X

wat kan ik hier nogmeer mee dan alleen 1 mummer beluisteren :P
je ZOU de mp3 om kunnen zetten naar wave, dan kun je em mixen met andere waves, en er realtime effecten overheengooien. Maar beetje 'spelen' kun je beter met soundforge of cooledit oid... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Je kunt er vanzelf ook analoog mee in de weer (electrische gitaar, microfoon).
SONAR ROELEERT ALS EEN WILDEBEEST :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom doe jij altijd alles andersom ? :P Je leent toch iets van iemand omdat je het nodig hebt, en dan weet je dus waarvoor je het nodig hebt en dus ook wat het kan of moet kunnen... ;) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana

Mary Wana

keyboard nut

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 22:32 schreef Courage het volgende:
Waarom doe jij altijd alles andersom ? :P Je leent toch iets van iemand omdat je het nodig hebt, en dan weet je dus waarvoor je het nodig hebt en dus ook wat het kan of moet kunnen... ;) :D
oke oke ik heb het geleecht :) gefikt , topic geopend , geinstalled gespeeld

en ik snap het nogsteeds niet :X

Pagina: 1