Ruilbeurs (gebruikte) hardware?

Pagina: 1
Acties:
  • 228 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 10:04
Naar aanleiding van wat posts in dit draadje, d8 ik: laat ik hier een aparte topic van maken, das veel handiger...

het gaat erom dat veel tweakers graag een soort ruilbeurs zouden willen waar ze hun oude spullen kunnen ruilen (of voor een zacht prijsje verkopen?)

het grootste probleem is de lokatie. Welke plaats is er geschikt voor, heeft die plaats een goede lokatie?
punten om over na te denken zijn dan:
- mensen die van ver komen moeten er makelijk (met openbaar vervoer) kunnen komen
- maximale reistijd van 1 uur ofzo?
- meerijden met mede-GoT'ers/Tweakers?

dit zijn nog maar een paar puntjes, als er iemand nog ideeen heeft merk ik het wel :)

I'm not weird, I'm a limited edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:48
Op dinsdag 09 april 2002 21:02 schreef lowrider het volgende:
- maximale reistijd van 1 uur ofzo?
hoe wil je dat doen, geldend voor heel nederland ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

misschien dat dit beter staat in lieve adjes?

idee vind ik goed, maar ik denk dat de mensen die enkel nog een 2MB pci kaartje nodig hebben, niet zosnel een uur gaan reizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het idee vind ik ook wel goed, maar ik denk niet dat er veel mensen opaf zullen komen. V & A is dan toch handiger ;). Maar goed idee, misschien zie ik het verkeerd. idd beter --> LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
die maximale reistijd d8 ik ivm het feit dat de meeste mensen niet veel langer dan 1 a 1,5 uur onderweg willen zijn als ze ergens heen gaan...

kan natuurlijk ook zeggen dat diegenen die verderweg wonen gewoon niet komen, maar das ook zo stom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:57

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 09 april 2002 21:11 schreef Terw_Dan het volgende:

idee vind ik goed, maar ik denk dat de mensen die enkel nog een 2MB pci kaartje nodig hebben, niet zosnel een uur gaan reizen.
Als je 1 2MB PCI kaartje wilt hebben niet, maar ik heb een hele bak (model grote groentekist) van troep dat ik ooit nog een keertje ergens voor wil gebruiken, maar ik allicht een ander blij kan maken tegen wat van zijn troep. Anderen met dit soort hoeveelheden zouden het ook zeker de moeite waard vinden.

Ik denk ook dat dit niet extreem groot gaat worden qua deelnemers (allen mensen die flink wat hebben te ruilen zullen komen opdagen, lijkt me), maar te groot voor iemands woonkamer.

We hebben hier in Nijmegen laatst een conferentie georganiseerd, dus ik heb nog flink wat contacten voor locaties (voor de kenners- we zaten in Roomsch Leven (Brakkenstein) en de Limoskazerne). Evt zou ik hier wat kunnen regelen. In beide gevallen zouden er kosten gemaakt worden, die echter vrij laag zouden blijven. Maarja, al die randstedelingen vinden Nijmegen vast veeeel te ver >:)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
Op dinsdag 09 april 2002 21:45 schreef dion_b het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dit niet extreem groot gaat worden qua deelnemers (allen mensen die flink wat hebben te ruilen zullen komen opdagen, lijkt me), maar te groot voor iemands woonkamer.

We hebben hier in Nijmegen laatst een conferentie georganiseerd, dus ik heb nog flink wat contacten voor locaties (voor de kenners- we zaten in Roomsch Leven (Brakkenstein) en de Limoskazerne). Evt zou ik hier wat kunnen regelen. In beide gevallen zouden er kosten gemaakt worden, die echter vrij laag zouden blijven. Maarja, al die randstedelingen vinden Nijmegen vast veeeel te ver >:)
qua grote is 't ook niet de bedoeling dat 't een 2e HCC-Beurs wordt B-) en wat bedreft je opmerking dat alleen mensen die flink wat te ruilen hebben zullen komen: heb je enigzins gelijk in, maar dat is ook logisch... aan de andere kant: diegenen die op zoek zijn naar net dat ene SCSI-kaartje of kleine hd-tje hebben zo wel veel kans om 't te vinden...
en wat de lokatie nijmegen betreft: als je de contacten hebt zou ik 't proberen... lijkt me leuk !! (moeten ergens beginnen...) misschien ook leuk als er een crew-lid van t.net is? dan kan er na afloop een leuk verslagje op de fp komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
neem je almere lekker centraal, en nee niet zeuren, Vanuit limburg ook een uur ;) met 200Km.h :P

Maar het is op zich wel een id, maar ik denk niet dat iedereen zin heeft om al ze hardware mee te slepen om te verruilen.

We kunnen een site oprichten, met daarop gewoon info, en een database, van alleen RUIL objecten... en hardware :) en dan ook op woonplaats :)

give it idea's and we all beginning to enjoy trading ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Op dinsdag 09 april 2002 21:11 schreef Terw_Dan het volgende:

Ik wel :)
Ik heb voor de meest eenvoudige en vage meuk uren gereist.

M'n Abit BP6 Dual Celeron mobo - 6 uren voor in de trein gezeten :7

Een groter probleem is denk ik het meenemen. Als iemand een paar ouwe 486's als ruilmateriaal heeft en nog een stapel videokaarten, harddisken en andere meuk dan is het wel erg veel om in de trein mee te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
je moest is weten wat ik allemaal in de BUS meenam :)

een doos cd's van 9kg
een doos met videokaart/een met brander
een met software

(alles bij elkaar toch bijna 10kg meegezeult :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 09 april 2002 22:09 schreef svdmeer het volgende:

[..]

Ik wel :)
Ik heb voor de meest eenvoudige en vage meuk uren gereist.

M'n Abit BP6 Dual Celeron mobo - 6 uren voor in de trein gezeten :7

Een groter probleem is denk ik het meenemen. Als iemand een paar ouwe 486's als ruilmateriaal heeft en nog een stapel videokaarten, harddisken en andere meuk dan is het wel erg veel om in de trein mee te nemen :)
Tja, OV access is belangrijk, maar te zien aan het aantal mensen in de HK die pronken met hun auto moeten er ook voldoende parkeermogelijkheden zijn- een of andere vage kast meenemen gaat een stuk makkelijker.

Maar het moet inderdaad geen 2e HCC worden- het lijkt mij zinnig alléén particulieren uit te nodigen. Dat houdt de prijs laag, de sfeer hoog en maakt het duidelijk waar het om draait.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Laatst online: 13:30

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Da's nix! Ik heb mijn Sony 17" drie jaar geleden opgehaald in de tram, de trein en toen de bus. En da's 21kg *D

Maar idd, wie heeft er wat obscure hardware te ruilen? ik heb van alles waarvan ik denk: wat moet ik ermee, verkopen levert bijna niets op... 4mb rammetjes, isa vga kaartjes en zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 09 april 2002 22:12 schreef lowrider het volgende:
je moest is weten wat ik allemaal in de BUS meenam :)

een doos cd's van 9kg
een doos met videokaart/een met brander
een met software

(alles bij elkaar toch bijna 10kg meegezeult :7
Hehe, ik heb dit eens met OV van Ijsselstein naar Nijmegen gekregen:
Afbeeldingslocatie: http://www.osemidlands.co.uk/support/insight/insight/en/kbase/guides/manuals/Graphics/Fte256.jpg
Fault Tolerance

Uninterruptible Power Supply
Protects against power failure plus spikes and surges in the power supply.
Dat ding weegt dus 35Kg >:)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
Op dinsdag 09 april 2002 22:23 schreef dion_b het volgende:

[..]

Hehe, ik heb dit eens met OV van Ijsselstein naar Nijmegen gekregen:
[afbeelding]
[..]

Dat ding weegt dus 35Kg >:)
*sigh*
daar is dit topic dus niet voor...
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 09 april 2002 22:26 schreef lowrider het volgende:

[..]

*sigh*
daar is dit topic dus niet voor...
:(
OK, sorry, moest ff. Is afgelopen :z

On-topic:
In Nijmegen kan ik dus een gymzaal regelen op 10min per bus van het station en met redelijk goede parkeergelegenheid waarbij je van de snelweg niet door het centrum hoeft.
Minpunten: electravoorziening absoluut minimaal (gymzaal, hè), twee bussen per uur max erheen.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Op dinsdag 09 april 2002 22:36 schreef dion_b het volgende:

[..]

OK, sorry, moest ff. Is afgelopen :z

On-topic:
In Nijmegen kan ik dus een gymzaal regelen op 10min per bus van het station en met redelijk goede parkeergelegenheid waarbij je van de snelweg niet door het centrum hoeft.
Minpunten: electravoorziening absoluut minimaal (gymzaal, hè), twee bussen per uur max erheen.
twee bussen per uur is niet zo'n probleem, maar in het weekend rijden ze vaak minder frequent.

Electravoorziening is niet zo'n probleem als je wat haspels en contactdozen mee brengt, mits je checkt of die stoppenkast dat houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
er hoeft denk ik ook niet zo heel veel aan electra te zijn... als er maar licht is en als de temp. er maar een beetje normaal is, hoeveel parkeerruimte is er? 2 bussen per uur is idd minimaal maar das niet erg... de mensen die een goede aansluiting met een trein of andere bus moeten hebben zullen dan moeten zorgen dat ze op tijd weg zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Het zou wel handig zijn als er wat stroom is. Dan kunnen er een paar bakken aangesloten worden zodat er wat getest en bekeken kan worden.

Verder moet idd de temperatuur goed te krijgen zijn, per slot van rekening zijn wij niet aan het sporten :)

Nog een vraag om na te gaan: Mogen er een paar kratjes bier bij? Dan kunnen we tevens ff gezellig meeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 09 april 2002 22:44 schreef svdmeer het volgende:
Het zou wel handig zijn als er wat stroom is. Dan kunnen er een paar bakken aangesloten worden zodat er wat getest en bekeken kan worden.

Verder moet idd de temperatuur goed te krijgen zijn, per slot van rekening zijn wij niet aan het sporten :)

Nog een vraag om na te gaan: Mogen er een paar kratjes bier bij? Dan kunnen we tevens ff gezellig meeten.
De zaal die ik in gedachte heb is niet echt verwarmd of verwarmbaar, maar gezien dit niet vandaag of morgen is, zou het warm genoeg moeten zijn.

Het is door ons gebruikt voor een national drinks party oftewel letterlijk tientallen liters sterke drank (en een paar kratten bier) er doorheen gejaagd. Paar kratjes moet te doen zijn. Er is een Basismarkt om de hoek (met een lekkere kassiere die ik ken die pedagogiek doet, maar dat is off-topic), dus op een zaterdag is bijtanken geen probleem.

Electra... tja, PCtje hier of daar voor testen etc moet te doen zijn, maar internetaansluiting is niet mogelijk (of het moet via WAP gaan :+ ). Ook LANparty is qua totale hoeveelheid W niet mogelijk.

Trouwens, die 2 bussen is in het weekend, doordeweeks kunnen het er meer zijn, maar ik zie dat niet echt lukken ivm werk/school/andere dingen.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
stroom kan idd handig zijn ivm testen van spullen, maar dan wel in 1 hoek van de zaal zou ik zeggen (dan hou je 't een beetje binnen de perken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 09 april 2002 23:21 schreef lowrider het volgende:
stroom kan idd handig zijn ivm testen van spullen, maar dan wel in 1 hoek van de zaal zou ik zeggen (dan hou je 't een beetje binnen de perken)
Is goed te doen, daar stond de stereo en lichten- volgens mij zijn er 2x16A groepen aanwezig, dus max een stuk of 6 PC's is prima te doen.

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Op dinsdag 09 april 2002 23:18 schreef dion_b het volgende:

(met een lekkere kassiere die ik ken die pedagogiek doet, maar dat is off-topic)
Lekkere wijven die pedagogiek doen lopen bij mij op school genoeg rond.
Daarvoor hoef ik niet naar Nijmegen te gaan :7 :)

PS. Regelen die gymzaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 09 april 2002 23:37 schreef svdmeer het volgende:

[..]
PS. Regelen die gymzaal :)
Voordat dat kan gebeuren moeten er twee dingen gebeuren:
- iemand van de crew moet erbij kunnen en willen zijn
- samen met hem/haar moet er een datum geprikt worden
en ik moet ff de prijs voor de geest halen. Het was zeker ruim onder de €100

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op woensdag 10 april 2002 00:17 schreef dion_b het volgende:
- iemand van de crew moet erbij kunnen en willen zijn
Kleine trap + melding dat ik in Lieve Adjes eea gepost heb om een crewlid te strikken...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

TRAP :o

Zijn mensen nog geinteresseerd :?

Crew vindt het prima, zolang het niet GoT/T.Net gaat heten, iets als HA ruilbeurs mag zeker.

Ik denk dat ik tegen geringe prijs locaties kan regelen op een zaterdag ofwel eind april danwel medio mei in Nijmegen (niet begin mei, dan zit m'n vriendin in het land en heb ik andere prioriteiten >:) ). Maar dan moet er nog wel animo zijn. Dus posten met lof of suggesties, anders gaat dit feestje niet door!

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Ik zal er zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dukey
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 23:21

Dukey

Ik heb dit getypt hier -->

Ik heb hier nog een hoop liggen van m'n oude systeempje, maar Nijmegen is wel ver voor mij (Maastricht). De kans dat ik er dan alleen sta is wel groot HE. Als er toch veel animo voor is, wil ik wel komen.

Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel geinterreseerd. Ga de dag ervoor gewoon ff langs de milieu straat en heel veel fdd's, hdd's ed zoeken :)

Iemand uit Den Bosch die ook wel zin heeft te gaan? Mijn ouders zullen het niet zo leuk vinden als ik in me uppie naar nijmegen moet met de trein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keeeejh... heb een auto vanaf enschede... kan je makkelijk met zijn 4-en in... duz nog 3 plekken vrij ;)
anybody ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op vrijdag 12 april 2002 08:53 schreef D_e_X het volgende:
Ik ben wel geinterreseerd. Ga de dag ervoor gewoon ff langs de milieu straat en heel veel fdd's, hdd's ed zoeken :)

Iemand uit Den Bosch die ook wel zin heeft te gaan? Mijn ouders zullen het niet zo leuk vinden als ik in me uppie naar nijmegen moet met de trein :)
Ooh, helemaal naar het enge Nijmegen, wel twee haltes met de trein :+

Neuh, ouders he. Begrip voor :z

Klinkt allemaal positief. We moeten dan alleen nog een datup prikken. Als het nog eind april kan (27-4) dan zijn de kosten zodanig beperkt (35) dat het uit bierverkoop gehaald kan worden. Anders zou het 18 mei zijn en dan is die kazerne al gesloopt en moeten we ergens anders heen (ik heb al een idee, maar kosten weet ik nog niet).

Kortom, 27 april mensen :?

Dat is dus over 2 weken. Als ik overdonderend ja hoor gaan we ervoor... :9

edit:
ff maanden goed gezet (is nog vroeg en ben door Civ2 multiplayer match afgeleid)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjaakTrekhaak
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 11:18
Op vrijdag 12 april 2002 10:59 schreef dion_b het volgende:

[..]

Kortom, 27 mei mensen :?
Denk dat je 27 april bedoeld.
Maar lijkt me wel lache denk dat ik er wel ben heb nog een krat boven staan.

[url=http://specs.tweak.to/[/url] / Specs 2 \ 24 uren in een dag, 24 bierflesjes in een krat........ Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het nijmegen is wil ik ook wel komen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:49
Ik zou willen dat ik kon komen, maar ik wilde nog even w88 op mijn OV-jaarkaart (2 juni wordt ik 18). Anders wordt het wel duur om eens een keertje langs te komen...

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op vrijdag 12 april 2002 11:22 schreef Japie_17 het volgende:
Ik zou willen dat ik kon komen, maar ik wilde nog even w88 op mijn OV-jaarkaart (2 juni wordt ik 18). Anders wordt het wel duur om eens een keertje langs te komen...
Meeliften met een fries+auto :?

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Op vrijdag 12 april 2002 11:22 schreef Japie_17 het volgende:
[off-topic]

Hey ik wordt ook 18 op 2 juni :)

[off-topic]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YKW
  • Laatst online: 31-10-2024

YKW

mobiliteit ten top

Op vrijdag 12 april 2002 10:59 schreef dion_b het volgende:
Kortom, 27 april mensen :?
Damn, dan zit ik in Rome :), voor de rest is Nijmegen ver. Ik woon lekker 'centraal' in groningen :(

Automatiseren kan je leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhost
goeie datum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*gaat het vragen :) hopelijk valt ut niet in me toetsweek...

Is er nou iemand uit den bosch die ook wil gaan? :D Of iemand die toch door den bosch komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Niet online
Op vrijdag 12 april 2002 11:26 schreef dion_b het volgende:

[..]

Meeliften met een fries+auto :?
Ik woon in Friesland en heb geen auto, maar OV.
Wie met mij meelift krijgt 40% meereis-korting in de trein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 april 2002 11:34 schreef YKW het volgende:

[..]

Damn, dan zit ik in Rome :), voor de rest is Nijmegen ver. Ik woon lekker 'centraal' in groningen :(
ik zou ook wel willen komen, maar ik zit op 27 april in venetie *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

27 april valt af.

Niet alleen zitten enkelingen in Roma/Venezia (waar je geen structurele rekening mee kunt houden- er zullen altijd een paar niet kunnen) maar die dag is er ook een PC-Dump in de RAI.

Dus zit de helft van de Tweakers daar- iets anders op die dag doen heeft gewoon geen zin.

Kortom, 18 mei wordt de nieuwe datum (tussen 27-4 en 18-5 heb ik m'n vriendin op bezoek- ik heb dan betere dingen te doen >:)

Ik stel voor dat als er hier 10 positieve replys op komen we ervoor gaan. Dan zal ik 2 weken van tevoren een flinke promotie gaan doen (en tevens de locatie vastleggen enzo)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom dan wel. Net na de Mei-vakantie dus kan prima.

is alles alleen ruil of kun je ook mensen blij maken met wat geld (symbolisch bedrag :? )?

heb vrijdag nog een P100/16MB/video onboard op de kop getikt voor 17 Euro. uitbreiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Laatst online: 03-10 12:30

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Het lijkt mij wel leuk, maar ik geef geen garantie dat ik er ben.

Misschien is het handig even een website op te zetten wat iedereen mee neemt en of wilt hebben?

En dan de voorwaarde voor toegang stellen dat je wel iets nuttigs mee moet nemen om te ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-10 14:30
ik wil wel komen (mits je het presiese adres geeft weet ik waar ik moet zoeken)(is niet ver voor mij ik woon nml in wijchen :D)
en ik heb wat harden waren over

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hierbij een positieve reply!! Als entreeprijs breng ik een 386 laptop (Acer) met een brakke accu mee. Als er vooraf een lijst op een site staat met deelnemers en spullen kun je zien of het de moeite waard is vanuit Groningen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op zondag 14 april 2002 19:59 schreef Methus het volgende:
Hierbij een positieve reply!! Als entreeprijs breng ik een 386 laptop (Acer) met een brakke accu mee. Als er vooraf een lijst op een site staat met deelnemers en spullen kun je zien of het de moeite waard is vanuit Groningen...
Dat van een lijst lijkt me verdomde handig. Helaas is mijn database/webdesign kennis net iets afweziger dan Ronald Reagan's hersenen.

Dus is er iemand die dat op zich wil nemen :? Mooi hoeft niet, zolang er maar per categorie (bijv die van V&A/Pricewatch) mogelijk is dat mensen hun troep aanmelden.

Vrijwilligers gezocht dus :)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YKW
  • Laatst online: 31-10-2024

YKW

mobiliteit ten top

in princiepe kom ik, mits ik mee kan liften met iemand :)
Ehh, ik ben niet zo goed thuis in de database wereld, daar moet je maar iemand anders voor vragen.

Automatiseren kan je leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Geweldige trap omhoog :P

Mensen, gaan we hier nog voor of hoe zit dat :?

Ik post wel ff bij Webdesign een oproep voor iemand om zo'n database-pagina te maken, misschien dat we dan meer kans maken...

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flake
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
/me zal wel even snel wat coden :)
Ik stel voor dat je alvast een host zoekt met MySQL en PHP ondersteuning. Dan maak ik wel een simpele database voor je O+

Nijmegen is godzijdank slechts 15km verderop voor mij (Leuth). Dus.... Volgende week kan ik helaas niet omdat ik dan in Turkije zit, maar als het op een andere datum kan: GRAAG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op zaterdag 20 april 2002 21:47 schreef SONiCB00M het volgende:
/me zal wel even snel wat coden :)
Ik stel voor dat je alvast een host zoekt met MySQL en PHP ondersteuning. Dan maak ik wel een simpele database voor je O+

Nijmegen is godzijdank slechts 15km verderop voor mij (Leuth). Dus.... Volgende week kan ik helaas niet omdat ik dan in Turkije zit, maar als het op een andere datum kan: GRAAG!
Hmm, voor die host moet ik eens ff op de uni kijken (heb daar 20MB- moet toch genoeg zijn).

Verder is 27/4 afgeblazen wegens samenvallen met de PC-Dump in A'Dam- nieuwe datum is 18 mei, dus je kunt (hopelijk).

Verder- onze dank is groot :D

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben dit weekend bezig geweest met opnieuw inrichten van m'n servertje :) heb nu een Asus P5A-B bordje over en een 1 GB Quantum Fireball. Wil graag ruilen tegen een 'vroege' Geforce. Met andere woorden, ga door >:)
Pagina: 1