Toon posts:

Koeler... amd xp 1800+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
eejz,

Ik weet dat er over dit onderwerp al een boel topics zijn geweest maar k kon nix vinden van wat ik zocht. Ik zoek namelijk een goede koeler die niet teveel lawaai maakt voor ongeveer €50.. weet iemand er een??

Verwijderd

gewoon een normale coolermaster halen als je niet overklokt...werkt prima en ook nog eens prima koelprestaties..

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-02 23:11

Chop2000

Vroem

Als Je niet gaat overclocken raad ik een zalman aan! (ik heb ervaring mee, met noisekiller erop hoor je ze gewoon NIET hoe stil het ook is je hoort het niet) maar als je gaat overclocken dan moet je denk toch een alpha nemen (wat voor een weet ik niet)

niks

• Arioch
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:18

Arioch

<geek>

Op dinsdag 09 april 2002 20:58 schreef Chop2000 het volgende:
Als Je niet gaat overclocken raad ik een zalman aan! (ik heb ervaring mee, met noisekiller erop hoor je ze gewoon NIET hoe stil het ook is je hoort het niet) maar als je gaat overclocken dan moet je denk toch een alpha nemen (wat voor een weet ik niet)
voor een zalman moet je eigelijk een goede airflow hebben in je case, anders wordt je proc toch nog te warm

Verwijderd

Topicstarter
ik was van plan een Aopen Hq08 ALS kast te kopen

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Op dinsdag 09 april 2002 21:04 schreef rdl het volgende:
ik was van plan een Aopen Hq08 ALS kast te kopen
Jammer dat je dan een kast koopt die veel lawaai maakt, bij mij maakt mijn hq08 meer herrie dan mijn cooler voor mij 1800+ (Spire Superrock).

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

zalman 5005cu+ en een fanmate er gratis bij (5 tot 12 volt), stil, koper en onder de 50 euro in priocewatch, en belangrijkste, hij koelt goed. (ik heb nu 1ghz@1,4 idle 26 graden , stressed 38)

4015Wp west (Dordrecht)

Verwijderd

Koop een boxed processor, krijg je het blok+fan erbij..
;)

Verwijderd

kijk eens op http://www.coolermaster.com
hier hebben ze ze voor alle sooren CPU`s wel een cooler

Verwijderd

Cooler master HHc-001 is een goede cooler, heb hem zelf ook en hij houd mijn AMD XP 1800 netjes op 30,4 graden met goede case koeling.

Verwijderd

Belangrijk wat wil je met je processor? overclocken? nou koop dan een alpha PAL8045T met delta fan :) (en een paar oordopjes :P) en anders de Alpha pal6035t de kleine versie daar van is goeijekooper maar toch een goed design!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 21:54 schreef kwweetnix het volgende:
Koop een boxed processor, krijg je het blok+fan erbij..
;)
Lekker slim ben jij... |:(
Een processor kopen met koeler omdat je alleen een koeler nodig hebt? En dat ONDER de €50,- ??????

• The_Invincible
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-04-2022
Ik zou de Thermaltake volcano 7 aanraden, maakt niet super veel lawaai, en koelt goed. spreek uit ervaring, want heb em zelf. >:)

Ook niet al te duur trouwens.

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-12-2025

Millennium

Bug free !!!

Zalman CNPS5005-Al is ook een mooi coolertje, heb hem zelf.
Heb deze gekozen omdat het koperen model 430gram is en eigenlijk te zwaar is.

Rampen bak 2004

Pagina: 1