Nouw leuk na dat ik Windows XP er af heb gehaalt en dus helemaal gecleant heb dus met fdisk en format installeer ik helemaal schoon mij windows 98 SE er op.
Maar nu heb ik vreselijk problemen er mee want hij loopt zo onstabiel voor een AMD 1400.
Als ik iets copieer op me hd gaat heel windows langzaam.
Als ik iets download van een FTP of LAN dan gaat me windows zo sloom.
Programma's draaien echt heel sloom en zelfs me spelletjes een simpel potje HL DOD met de clan kan gewoon niet omdat dat wel zo slecht gaat hele tijd schokken er in van 3 sec daarmee kan ik niet spelen.
Ook als ik gewoon ga werken met iets gaat die gewoon niet.
Linux draait wel goed maar ik weet niet hoe Linux normaal draait
heb het pas een weektje er op.
Ik heb nu 5x geformarteert de hele pc uit elkaar gehaalt en schoon gemaakt en perfect in elkaar gezet.
maar
Heb alle topics gelezen en maar niks kunnen vinden.
maar
Ik heb een AMD 1400 met 521 mb sdram
GF2 MX 400 64mb ram
7200 maxtor hdd
een MSI 6330 mainbord en voor de rest nog een Live 5.1 geluids kaart en genoeg koelers in totaal 5 stuks.
PCI slot, HDD, Chipset, Processor en een komplete pc koeler en pc temp is rond de 30 graden dus
.
Kan iemand me aub helpe om me pc weer normaal te laten draaien zodat die weer als vroeger wordt
Maar nu heb ik vreselijk problemen er mee want hij loopt zo onstabiel voor een AMD 1400.
Als ik iets copieer op me hd gaat heel windows langzaam.
Als ik iets download van een FTP of LAN dan gaat me windows zo sloom.
Programma's draaien echt heel sloom en zelfs me spelletjes een simpel potje HL DOD met de clan kan gewoon niet omdat dat wel zo slecht gaat hele tijd schokken er in van 3 sec daarmee kan ik niet spelen.
Ook als ik gewoon ga werken met iets gaat die gewoon niet.
Linux draait wel goed maar ik weet niet hoe Linux normaal draait
Ik heb nu 5x geformarteert de hele pc uit elkaar gehaalt en schoon gemaakt en perfect in elkaar gezet.
maar
Heb alle topics gelezen en maar niks kunnen vinden.
maar
Ik heb een AMD 1400 met 521 mb sdram
GF2 MX 400 64mb ram
7200 maxtor hdd
een MSI 6330 mainbord en voor de rest nog een Live 5.1 geluids kaart en genoeg koelers in totaal 5 stuks.
PCI slot, HDD, Chipset, Processor en een komplete pc koeler en pc temp is rond de 30 graden dus
Kan iemand me aub helpe om me pc weer normaal te laten draaien zodat die weer als vroeger wordt