Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Het is overigens een kooi van Pharaday of Faraday die ie bedoelt.
En wat mij betreft mag ie vanwege de agressieve toon wel op een 0 eindigen met als tag "nah nah nahnah naaaaaaaaaaaah"
En wat mij betreft mag ie vanwege de agressieve toon wel op een 0 eindigen met als tag "nah nah nahnah naaaaaaaaaaaah"
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Nou hij zegt het nog niet eens zo hard, hij staat nu op 0 overbodig dus je mag em op troll zetten of em laten staan....Op dinsdag 09 april 2002 20:19 schreef Beaves het volgende:
...volgens deze meneer, die zegt immers:
[..]
Wat doen we hiermee? Troll geven voor deze opmerking of aan de hand van zijn posting modereren? (Hij staat nu op +2 overigens).
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
0 offtopic

Hm, een MA-post misschien, kwa moderatie staatie nu IMO goed op 0 overbodig
edit:
Niet allemaal tegelijk mensen!
Neuh MA is niet echt nodig. Als hij nu niet inziet dat zijn reactie niet overbodig is kan ie beter even de FAQ lezenOp dinsdag 09 april 2002 20:23 schreef Netman867 het volgende:
0 offtopic![]()
edit:
Maar 't was in eerste instantie niet echt overbodig hoor maar nu wel
[flauw modus]
Hoe meer tegelijk hoe leuker
Ik draag een rok, wat is jouw excuus?
hmmmz, meendering weet heel goed de route naar TMF, ik vermoed dat hij hiermee een signaal naar niet-TMF'ers wilt geven. maar dat weet ik natuurlijk niet zeker . . .
Op de man gemod noem ik meendering geen trollemans, dus krijgt 'ie van mij het voordeel van de twijfel.
Op de man gemod noem ik meendering geen trollemans, dus krijgt 'ie van mij het voordeel van de twijfel.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1