Toon posts:

[tekenen] Edding op eastpack

Pagina: 1
Acties:
  • 245 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand met ervaring. Heb zelf een bijna witte (zilverkleurige) gekocht. En eigenlijk vooral om de reden er zelf iets op te zetten i.p.v. zo'n standaard designtje. Maar jah wou nog even checken of er mensen zijn die dit eerder geprobeerd hebben en met welk resultaat.

Verwijderd

edden?

wtf is dat?

/me heeft gewoon met spuitbusje
dat is wel irri met regen btw, het droogt nml niet IN de stof, maar blijft er op

ik begrijp dat je je eastpak dus wil verven? gewoon met textielverf...

• Blaise
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Edding is watervaste stift(merk) [ff voor type]

Verwijderd

Topicstarter
jah kan het verven, maar zat in eerste instantie toch meer aan een tekening a la graffiti style te denken. En dat kun je dan weer het beste mest stift doen leek mij.

• Neophyte
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

Neophyte

it's back....

Airbrushen geeft denk het mooiste effect.

Senri no michi mo ippo kara

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Ik zoek eigenlijk naar stiften die 't goed doen op muren, voor no particular reason :+, iemand suggesties?

• Blaise
  • Niet online
king-size edding :7

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 20:53 schreef prototype het volgende:
Ik zoek eigenlijk naar stiften die 't goed doen op muren, voor no particular reason :+, iemand suggesties?
check anders in zo'n ultieme bBoy kledingzaak, of bij de london ofzo, that 'll do it :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 20:58 schreef Blaise het volgende:
king-size edding :7
bij mijn weten is dat numero 800 (4-12 m/m)
en jah die heb ik hier voor me liggen :P

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09-2025

MrE

Sugardaddy take me home..

probeer eerst een stukje dat bijna niet zichtbaar is, en kijk wat het resultaat is. Dan weet je gauw genoeg of het werkt.
Maar volgens mij houdt dat wel.

* MrE :Z nog van de tijd dat hij met Dondi en ProfX in lijn 5 in Rotterdam naar school gingen en de trambaan over de snelweg 'verfraaide'.

Ja, beste computerkindertjes toen was oom agent nog niet zo aardig als nu, met al die sociotherapuitische nonsens. HA! toen was het nog HARD tegen HARD, ik heb de kogelwonden om het te bewijzen (of waren die van mijn tijd in Vietnam?)...Ach daar komt de zuster met mijn pilletjes...

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• Blaise
  • Niet online
voor je begint zou ik het ff op een hoekje uitproberen, even laten drogen, en vervolgens op alle mogelijke manieren proberen er weer uit te krijgen. Dan weet je of je creatie langer dan 2 dagen op je tas zal blijven.

edit: * Blaise las MrE's post niet zo goed, dus misschien is deze post tikkeltje dubbelop

Verwijderd

Topicstarter
Dat ligt er natuurlijk aan wat jij onder alle mogelijke manieren verstaat Blaise >:)

Maar idd bedankt voor de tip allebei

Verwijderd

In Rotjeknor heb je daar een mooie winkel voor, geen idee alleen wat de naam is.
Vriend van me was/is heel bekwaam om met verfstiften/spuitbussen de muren te verfraaien.
Moet je voor de gein eens naar de Wall of Fame in Rotterdam gaan :)

Verwijderd

/me heeft ook in een donker verleden achter op zijn boekentas een ID&T teken getekend met rode en zwarte watervaste stift maar wil het daar liever niet meer over hebben...:+

• waxle
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

Zoek op Pentel en de King-size POSCA-acryl-stiften; Kun je altijd nog navullen met die corrosive-tag-inkt voor als je je handtekening in je rijbewijs moet zetten.

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

Verwijderd

eerst met wat vette stiften de kleurvlakken maken, en vervolgens met die dikke zwarte de outlines eromheen ofzo? :)

• waxle

waxle

Schavuit & Schobbejak

Op dinsdag 09 april 2002 21:01 schreef MrE het volgende:
* MrE :Z nog van de tijd dat hij met Dondi en ProfX in lijn 5 in Rotterdam naar school gingen en de trambaan over de snelweg 'verfraaide'.

Ja, beste computerkindertjes toen was oom agent nog niet zo aardig als nu, met al die sociotherapuitische nonsens. HA! toen was het nog HARD tegen HARD, ik heb de kogelwonden om het te bewijzen (of waren die van mijn tijd in Vietnam?)...Ach daar komt de zuster met mijn pilletjes...
Dondi? OldSchool NYC DONDI van de CIA?

Anyways, zolang de stift watervast is; kun je 't proberen, maar er bestaat een risico dat het erin zuigt...
Misschien kun je dan beter met van die dikke textielverf gaan kloten...

ouwe meuk

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

design stiften : markers, slechts 5 a 6 euro per stuk |:(

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:09
gitaarwerk:
design stiften : markers, slechts 5 a 6 euro per stuk |:(
Dan heb je ze nog goedkoop zeg, bij mij op school markers a € 11,- p.s. en dan ook nog eens de navulling van € 9,50 p.s. en dan x 250 voor als je een beetje wilt kunnen tekenen... en da's dan nog ex. navullingen.

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Dark Blue
  • Laatst online: 15:15

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

w00t ik wil dus precies t zelfde doen...

... ik heb hier een grijze ietsie crinkle tas... en daarop wil ik wat leuks gaan maken. helaas loopt er over de voorklep een zwarte nylon band die ik er niet af kan tornen.

Ik wil dus er een soort silhouet van een skater op maken... op het kleine voorvak.
er had laatst iemand een icon met daarop zo'n dansend silhouetje; nou zoiets. Ook met zilver, maar daarvoor moet ik nog ff een stift kopen.

Op de voorklep komt dan iets van een tribal ofzo....
...ik vind die tassen van Eastpak wel leuk snap je met die drukke patroontjes, maar als je dat wilt namaken op een grijze tas met een zilver en een zwarte stift gaat dat geheid mis ;)

En aangezien tribals mij goed liggen, komt er zoiets op :)'
hopelijk nog voor 't eind van het schooljaar ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Verwijderd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-01-2022
Je hebt toch ook van die soppers? dat zijn van die verfstiften met een tekenvalk van 1x1 centimeter of groter. Tekenen erg wijs, kan je netjes mee taggen (geschikt voor elk oppervlak >:)) daarmee zou je het wellicht kunnen proberen, kweet alleen bij Goden niet meer hoe die dingen in het echt heten en waar je ze eventueel kan verkrijgen.

• HunterPro
  • Niet online
Op woensdag 10 april 2002 09:41 schreef Spiney het volgende:
Je hebt toch ook van die soppers? dat zijn van die verfstiften met een tekenvalk van 1x1 centimeter of groter. Tekenen erg wijs, kan je netjes mee taggen (geschikt voor elk oppervlak >:)) daarmee zou je het wellicht kunnen proberen, kweet alleen bij Goden niet meer hoe die dingen in het echt heten en waar je ze eventueel kan verkrijgen.
een vriend van me heeft zo'n ding, zal ff vragen waar ie ze haalt en wat die krengen moeten kosten.

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op dinsdag 09 april 2002 23:56 schreef willem169 het volgende:

[..]

Dan heb je ze nog goedkoop zeg, bij mij op school markers a € 11,- p.s. en dan ook nog eens de navulling van € 9,50 p.s. en dan x 250 voor als je een beetje wilt kunnen tekenen... en da's dan nog ex. navullingen.
welke heb je dan?
ik ben geloof ik de naam ff vergeten.. j heb verschillende kwaliteiten erin he..
ik heb die 1,3cm2 grijze stiften (uiteraard met kleur) met 2 kanten.
als je naar "van beek"of harolds gaat in r'dam dan haal je zo dat spul met 10% scholieren korting.

btw,...waar zit jij op school dan?

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ah die ja... elke advanced hobbywinkel heeft die wel... denk ik. Misschien dat ze met kerstmis beter te vinden zijn... :{

Ik ga zo strax eens naar de hobbywinkel hiero en dan vraag ik t wel. Zwarte lijnen doe ik vooralsnog nogsteeds met mn edding... ze naaien je waar je bij staat met die 'speciale hobbyspullen'...

het slijt toch wel weer van mn tas af ;)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• waxle

waxle

Schavuit & Schobbejak

Op woensdag 10 april 2002 09:41 schreef Spiney het volgende:
Wat ik zei; POSCA acrylstifen ( hebben een kop van ong. 1,5 cm) en die HELE dikke zou ik niet doen ( die met koppen van 4 cm en groter) schrijven voor geen meter en zuipen inkt. In Amsterdam kun je ze wel bij HENX in de Jodenbreestraat krijgen. (staat trouwens ook met zijn bus op het Waterlooplein als je voor een aantal honderden vierkanten meters Montana moet hebben :)

ouwe meuk

Verwijderd

On the run verfmarkers zijn zeer goed, voor op de muur...on the run markertje, bijvullen met extra inkt en wat remvloeistof erbij en ze zuller er nog lang plezier van hebben >:)

Voor op je tas zou ik posca pakken, ik heb thuis trouwens ook een stift om de letters van banden wit te maken die zijn ook zeer goed alleen weet ik het merk niet meer.

Verwijderd

For no particular reason zegt ie, mn ass *D

• MrZed
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-11-2020

MrZed

aka Bumble

Mijn moeder doet veel met textielverf en stiften, volgens mij moet het daar ook behoorlijk lekker mee lukken.

Just my 0,02 :P

nog steeds een nickchange

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:16
Op woensdag 10 april 2002 10:27 schreef gitaarwerk het volgende:
welke heb je dan?
ik ben geloof ik de naam ff vergeten.. j heb verschillende kwaliteiten erin he..
ik heb die 1,3cm2 grijze stiften (uiteraard met kleur) met 2 kanten.
als je naar "van beek"of harolds gaat in r'dam dan haal je zo dat spul met 10% scholieren korting.

btw,...waar zit jij op school dan?
Gokje....willem169 had het over GLR denk ik zo...en dan zal hij die stiften ook wel bij van Beek gehaald hebben....ik heb ook m'n hele set stiften nog....stuk of 12...waren toen iets van 140 piek ofzo? Van Beek is trouwens naaierig duur vindt ik ;) (zelfs met studentenkorting).

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ik zit ook op glr..althasns.. ik ben nog niet officieel gestopt..
willem, welke klas zit je? wil tog weleens ff een mede-gotter ontmoeten :)
van beek is toch minder duur als harolds. et blijft allemaal duur die professionele dingen. 140 piek voor 12 viltstiften is goedkoop vergeleken met een kleine leuk mengtafel voor 1400 piek :P
(en man en zijn hobby's :9 )

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:16
Zowel willem169 als ik zijn vroegtijdig gestopt met GLR :).

• gitaarwerk
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op woensdag 10 april 2002 14:13 schreef McVirusS het volgende:
Zowel willem169 als ik zijn vroegtijdig gestopt met GLR :).
vroegtijdig = afgemaakt? of niet afgemaakt? :9

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik heb er hier eentje bij de boek&buro gehaald...

PILOT Super Color Silver

Eens kijken of die het op mn tas doet. Ik heb dus een nylon tas, geen Eastpak...

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Oeh, back van school, angelic en ik hebben onze school even ingehuldigd door het te voorzien van tenminste 6 P tags, en semi pieces op in de buurt gelegen zitbankjes :D, 'k zal er wel even zo snel mogelijk achter aan proberen te rennen met een digicam :D

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 17:01 schreef prototype het volgende:
Oeh, back van school, angelic en ik hebben onze school even ingehuldigd door het te voorzien van tenminste 6 P tags, en semi pieces op in de buurt gelegen zitbankjes :D, 'k zal er wel even zo snel mogelijk achter aan proberen te rennen met een digicam :D
Stoer... :?
Of ben ik nu de moraalridder?

• prototype
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Op woensdag 10 april 2002 17:14 schreef SpiritX het volgende:

[..]

Stoer? nee, Leuk? dat zeker ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ach 'k zie het niet als vervuiling maar juist als reclame voor een zeker site die begint met een "P" ('k zal niet de hele url geven dat zou tenslotte spammen zijn, niet?). Verder zijn ze wel goed gelukt als je het bekijkt dat 'k nog niet zoveel geoefent heb. Overigens moeten er idd nog wel even foto's van komen, dusss to be continued ...

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 17:53 schreef Angelic het volgende:
Ach 'k zie het niet als vervuiling maar juist als reclame voor een zeker site die begint met een "P" ('k zal niet de hele url geven dat zou tenslotte spammen zijn, niet?).
Druk dan een zooi stickers ;)...

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 20:22 schreef Blaise het volgende:
Edding is watervaste stift(merk) [ff voor type]
:*

ik doe het gewoon met fluoriserende verf en graffiti-bussen... :{

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 17:59 schreef SpiritX het volgende:

[..]

Druk dan een zooi stickers ;)...
Hadden we ook al aan gedacht idd. Maar dan moet je natuurlijk wel doorzichtige hebben. 'k bedoel niet dat je dan overal witte hoekjes ziet. Maar stickers blijven natuurlijk een beetje lame he ;)

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Vanavond ga ik die tekening op mn tas zetten!
Zo ff een screenshotje posten van wat ik ongeveer wil maken.

Verwijderd

Topicstarter
Jah ik denk dat ik het ook met stiften ga doen. Maar ga eerst nog even oefenen. Om dan iets extra moois te maken natuurlijk 8-)

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/h.vanloon/.heidi/got/voorkanttas.gif

Ja ik heb die figuurtjes ff van die AirBlade wallpaper gehaald... ze zijn te vormloos, maar dit is iets wat ik wil maken. Natuurlijk ff vooraf erop tekenen met potlood.

• RSP
  • Laatst online: 24-06 10:36

RSP

ik kwam niet verder dan levensgroot FEYENOORD op m'n rugzak :P
ben nog wel van plan een muur van m'n kamer op te offeren voor een leuk kunstwerkje ;)

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 19:34 schreef RSP het volgende:
ik kwam niet verder dan levensgroot FEYENOORD op m'n rugzak :P
ben nog wel van plan een muur van m'n kamer op te offeren voor een leuk kunstwerkje ;)
zodra ik n flink stuk muur heb ga ik dat ook maar eens doen, ff n leuk schetsje maken, foto van maken, dia van maken, dia-apparaat ding richten op de muur, en maar overtrekken :)

btw:
FEYENOORD?

brrr... >:) :+

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Joah, Akira! Fikse vector afbeelding op je muur :D

Dit zijn mijn eerste resultaten...
Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/a.ulrich/webcam/tas1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://httpd.chello.nl/a.ulrich/webcam/tas2.jpg

Ik zal zo ook nog ff het stripje zoeken van Sinfest.net waar ik dat plaatje van heb... (sinfest.net roels) maar mn verbinding is weer érg brak... :'(
Afbeeldingslocatie: http://sinfest.net/comics/sf20000203.gif
Vectortekeningetje, vergroten, uitprinten, natekenen :)

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 17:14 schreef SpiritX het volgende:

[..]

riddertje :+
stoer niet imo, maar een mooie piece kan wel heel erg phat zijn, een mooie dus ;)

Verwijderd

Op woensdag 10 april 2002 22:21 schreef J-roen het volgende:

[..]

riddertje :+
stoer niet imo, maar een mooie piece kan wel heel erg phat zijn, een mooie dus ;)
... dan ligt 't er imo nog aan waar dat ding op geplaatst wordt. Afgeragd schoolmeubilair van 25 jaar oud kan nog wel opgefleurd worden, evenals slecht geschilderde, verfloze bankjes ;).

• Willem
Okee mensen, het spijt me vreselijk, maar dit begint meer op een Huiskamer topic te lijken... Topicstarter heeft z'n antwoord hopelijk al, en de rest kan Fast Forward to the Trashcan ;)

/edit bij nader inzien

<font color="#ff0000" size="1">Modbreak</font>
<hr size="1" color="#ff0000">

Op verzoek van o.a. prototype is 'ie weer open, maar met de explicite waarschuwing dat de mensen in deze thread ontopic blijven, en dus niet gaan melpen over schaatsen van een ex-leerling die terug werden gevonden in een kluisje, terwijl het topic over het stiften van je tas gaat.

duidelijk?

dat dacht ik. :)

• Willem
ff wat rechtzetten met gitaarwerk: Ik ben al ruim 2,5 jaar gestopt met GLR. Deed net als McV Multimedia Vormgeving en zat in klas A1a ofzoiets, ik weet het niet meer precies. (Op het forum van Webgoeroe.net is een topic met een user die daar op die opleiding net toegelaten is: Dit topic)

Maar goed, die stiften die ik heb bestel ik via School, en inderdaad, indirect via Van Beek. Via school is het goedkoopst. Dat is trouwens de Junior Academie for Art Direction in Amsterdam waar ik Reclamevormgeving doe.

:)

Pagina: 1