Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Verwijderd
Ik heb precies hetzelfde gehad, maar dan ben je niet genaaid, maar issie gewoon stuk. Ik ben met dat ding toen terug gegaan naar Alternate (geloof ik) en heb toen een nieuwe gehad. Toen die weer hetzelfde vertoonde heb ik aopen qua cd-romspelers voorgoed gedag gezegd, imho niet erg degelijk spul!Op dinsdag 09 april 2002 20:05 schreef Angels_Dragon het volgende:
ik heb een hele tijd geleden een nieuwe cdromspeler gekocht merk (Dacht AOpen) van 50X speed en nu kom ik er via het proggie van nero achter dat mijn cd speed eignlijk maar een max heeft van 8Xheeft iemand eerder dit probleem gehad en kan ik dit verwijten bij de fabrikant van de cdrom speler??
Heb je Nero je drivespeed laten checken ?
Nieuwste CD-roms kun je softwarematig laten locken op een bepaalde speed, misschien locked Nero hem op 8.
Nieuwste CD-roms kun je softwarematig laten locken op een bepaalde speed, misschien locked Nero hem op 8.
Verwijderd
gebruik je niet slechte cdtjes ofzow, is is de lens zwaar vuil?? anders moet je er maar mee terug gaan
Een AOpen leest volgens mij de Mode 2 cd's op een veel lagere snelheid dan de mode 1 cd's. Probeer een originele cdrom of een CDR die gebrand is op Mode 1 eens te testen. (je windows CDROM ofzo). Waarschijnlijk ligt de snelheid dan hoger.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
nee ik gebruik geen slechte cd'tjes het gaat puur om de cd speler
en dat vastzetten op nero leg dat is uit??
misschien heb je maar 8x max media
oftewel een cd die je maximaal op 8x kan branden?
beetje n00b uitspraak eigenlijk
Maar kijk toch maar even!
oftewel een cd die je maximaal op 8x kan branden?
beetje n00b uitspraak eigenlijk
Maar kijk toch maar even!
Verwijderd
Aopen CD-rom drives lezen alleen mode1 cd's op volle snelheid. Mode2 cd's gaan op 4 speed en audio gaat op 8 speed. Toen ik daar achter kwam, heb ik een Teac gekocht, de 540E, en die leest alles wel op 40 speed. Aopen cdrom drives zuigen, zijn alleen voor het standaard werk wel ok (originele mode1 cd's lezen).
En we hebben hier op GoT een edit-knop, gelieve daar gebruik van te maken n00bOp dinsdag 09 april 2002 20:21 schreef Crichton het volgende:
[..]
Het gaat hier om een lezer, niet om een fikker, lezen noob
k weet eigenlijk al genoeg het die test ff met een mode 1 cd geprobeerd en ging net zo hard richting de 8X speed 
maar ik ga hem denk k inruilen voor een andere in ieder geval bedankt voor jullie bellangstelling en hulp
maar ik ga hem denk k inruilen voor een andere in ieder geval bedankt voor jullie bellangstelling en hulp
Ik heb het gevoel dat het aan de soort cd speler en cd ligt. De cd speler kijkt of de cd in balans is
Ik heb zelf een creative 52x en deze leest sommige cd's ook niet op 52x.
code:
1
2
| -> zo jah dan op 50x -> zo neej dan op 8x |
Ik heb zelf een creative 52x en deze leest sommige cd's ook niet op 52x.
Verwijderd
nee ik gebruik geen slechte cd'tjes het gaat puur om de cd speler
Bedoel je audio cd's zo ja dan klopt het dat die maar op 8x leest, doet mn pioneer 105s dvd ook
Bedoel je audio cd's zo ja dan klopt het dat die maar op 8x leest, doet mn pioneer 105s dvd ook
Verwijderd
misschien is SiSandra een beter programma of lees ik ergens over heen...
en het verschil tussn een cdrom die 8x leest en een die 50x leest is toch een hoop lawaai?
en het verschil tussn een cdrom die 8x leest en een die 50x leest is toch een hoop lawaai?
Pagina: 1