Toon posts:

Laatste Fantasie 8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wel of niet kopen? Ik heb final fantasy 7 en ik vind het een van de beste PC RPG games ooit. Ik had ook een demo van ff8 uitgeprobeert maar de graphics waren nogal dissapointing. Ook van reviews gezien dat de speelbaarheid minder is dan 7 en dat je vaak in de herhalingen valt met "summon" scenes. De textures waren niet zo mooi als op de PSX.
Trouwens, weet iemand nog meer FF7 like RPG's voor de PC (manga style). ?

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:11
Als je een Geforce/Radeon/v5500 hebt en een beetje leuke proc, kan je FF8 in FSAA spelen en dan ziet het er erg mooi uit. De eerste keer dat ik het speelde vond ik er geen zak aan(ben op de laatste cd gestopt), maar toen ik er voor de tweede keer aan begon, wilde ik niks anders dan het uitspelen. FF8 vind ik uiteindelijk toch niet beter dan FF7.

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
In'der naad! De 3D opzich ziet er wel redelijk uit (kep een athlon 700 en Matrox Marvell), maar aan de reviews te horen kan het snel saai worden. Maar weet iemand nog meer goede ff7 style rpg's.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-02 12:49
Ik vond beide FF's goed. Ze hedden beide hun sterke punten. Daar waar FF7 het plot een totaal mysterie was (Cloud en Zack, die sephiroth clones, Jenova etc) was het bij FF8 wel allemaal te raden. alleen de time loop dat Ultimecia d'r krachten aan Edea geeft, en zo dus een time loop maakt.

Verder vind ik beide spellen hun sterke en zwakke punten hebben. FF7 houd nog goed vast aan het originele principe van FF, daar waar FF8 er al flink vanaf wijkt (draw etc).

Qua graphics.. hmmz.. dan zou ik beide spellen nog een keer moeten kijken. FF7 heb ik gespeeld op een Viper 330 met Monster 3DFX, en FF8 op een Matrox G400 32MB Dual Head, dus echt eerlijk is die vergeljking niet :)

I want to live forever, so far.. so good.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

FF8 begint VEEl te langzaam..
Je valt idd snel in de herhaling met de summons (hebben geen mp meer nodig), totdat je op het einde leert dat je zonder summons eigenlijk veel sterker kan zijn..

De graphics zijn niet echt geweldig voor deze tijd..
Vond FF7 beter..