Hij werkt
hier zijn een paar plaatjes. Heeft iemand nog een goed plan hoe ik dat signaal kan versterken oid?

Verwijderd
Tja versterker zoeken die deze frequentie versterkt? Maar volgens mij moet je die dan zelf klussen aangezien je als particulier niet zomaar mag uitzenden op de FM-band.
ben ik ook van plan maar dit is een radio signaal dus ik denk dat ik wel een gewone radio antenne versterker kan gebruikenOp dinsdag 09 april 2002 20:03 schreef Taco het volgende:
Tja versterker zoeken die deze frequentie versterkt? Maar volgens mij moet je die dan zelf klussen aangezien je als particulier niet zomaar mag uitzenden op de FM-band.
Ten eerste een goede voeding aansluiten, het ding inbouwen in een metalen/blikken kastje, dan gaan er minder signalen verlore die beter door de antenne kabel naar de antenne kan gaan. verder zijn de meeste schema's op internet gebouwd voor hogere ingangssignale.. dus die kunne dat kleine signaal van dat zendertje niet of slecht versterken. Ik ben er ook mee bezig geweest, maar heb em nu op 1 a 1.5 km gekregen (hangt ook veel van weers omstandigheden /antenne etc af. maar ben ermee gestopt omdat die transisortjes vrij prijzig waren. had er 3 opgeblazen van elk 18 gulden. 
gewone radio antenne versterker werkt niet. dat gaat net andersom.
gewone radio antenne versterker werkt niet. dat gaat net andersom.
Yep, en in de electronica zaak hadden ze ook al gezegd dat een normale antenne versterker niet zou werken. Maar als je een klein zend versterkertje erachter bouwt is het ook belangrijk dat je goede kabels hebt, en een goede antenne voor de frequentie waarop je zender uitzend. .Maar weet daar niet zoveel van eigelijk. alleen dat de antenne erg belangrijk is, Lengte ervan etc.. en antenne moet hoog genoeg staan zo dat ie uitsteekt boven de daken in de omgeving. Anders krijg je teveel reflectie van de signalen en gaat er veel vermogen verloren.
Hier had je al een topic over lopen: [topic=459617]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()