Toon posts:

divx geluid opkrikken???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb zelf een divx gemaakt met 2 pass encoding met divx 5.0 . Alles top tot zover. Geluid met de radium MP3 codec op 192kb gecomprimeerd. Nu heb ik dus een divx-avi van 700MB maar ik merk dat het geluid altijd zo zacht staat. Nu wil ik dit dus nog ff omhoog krikken voordat ik de hele meuk op een cd brand. Nu is me verteld dat ik dit kan doen met VirtualDub.. klopt dat en veel belangrijker hoe dan?? Heb de avi geopend met virtualdub maar dan??

• Snipisnap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
sliderbar van volume van 100% naar 200% zetten onder audio en weer full-stream audio-processen.

"It certainly appears so..."

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet wat er met mijn ogen aan de hand is, maar een slider bar van volume kan ik helaas niet ontdekken. Ik gebruik VirtualDub 1.4.7 (build 13130) Heb de avi geopend en dan zie ik twee grijze frames en verder niets... Wat doe ik fout??

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, heb het gevonden denk ik... Dan weer onder file "save as avi" waarschijnlijk en daar is ie dan weer een uurtje of wat mee zoet??

Verwijderd

Topicstarter
laatste keer... heb de slider bar gevonden, maar het lukt me nu niet om weer een betstand van 700MB te krijgen. Het wordt nu allemaal veel groter... hellup??

• Snipisnap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
sorry, was ff avonddutje aan het doen :)
Je opent dus de AVI, je zet onder "video" direct stream copy aan, daar doe je verder niks mee.
Bij audio zet je full-processing mode aan, zet je de sliderbar op 200 EN zorg je dat ie weer in mp3 encodeert (dat wil je toch?)
Simpel zat.

"It certainly appears so..."

Pagina: 1