Ik zit erover te denken om mijn SNES misschien te gaan verkopen.. hoeveel kan ik daarvoor vragen denken jullie? hij doet het gewoon goed, met 2 consoles .. en ook nog een aantal spellen heb ik erbij.. Hoeveel zou ik per spel kunnen vragen? 5 euro
Welke spellen heb je?
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Die SNES is voor de liefhebbers wel wat waard denk ik. Er zijn heel veel goede spellen op uitgebracht die menig Nintendo fan nog wel wil spelen omdat ie nog geen SNES heeft.
Ik zou er denk ik een meier of 2 voor neerleggen nog. (in guldens dan)
Ik zou er denk ik een meier of 2 voor neerleggen nog. (in guldens dan)
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
In goede staat, met werkende controllers, bekabeling en slechte games: €20 ongeveer.
Met redelijke games: €35 ongeveer
Met supertoppers, bijna onvindbaar, afhankelijk van welke: €50 tot €200
Oftewel, ligt puur aan de games!
Precies, voor Super Mario RPG heb ik bijvoorbeeld nog wel een redelijk bedrag over (denk €50,-).
Ehm de spellen die ik heb... :
- Super Mario All Stars
- Terranigma
- Plok
- De smurfen
- Illusion of Time
- Prehistoric man
- Asterix
- Whizz
Voor zover ik het zo zie..
- Super Mario All Stars
- Terranigma
- Plok
- De smurfen
- Illusion of Time
- Prehistoric man
- Asterix
- Whizz
Verwijderd
helemaal mee eens, maibe kan je zelfs nog wel meer vragen als je redlijke of supertoppers hebOp dinsdag 09 april 2002 19:28 schreef -RMW- het volgende:
In goede staat, met werkende controllers, bekabeling en slechte games: €20 ongeveer.
Super Mario AS, Illusion of Time en Terranigma zijn nog wel wat waard denk ik. Voor de rest van die spellen hoef je geen spectaculaire prijzen verwachten.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Mwah, alleen Illusion of Time (voor de Emu-freaks Illusion of Gaia) en Terranigma zijn IMO echte toppers.
edit:
En Super Mario natuurlijk
En Super Mario natuurlijk
Een paar spellen wil ik nog wel heben (alleen niet voor E5,- per stukOp dinsdag 09 april 2002 19:31 schreef Pacific Ocean het volgende:
Ehm de spellen die ik heb... :
- Super Mario All Stars
- Terranigma
- Plok
- De smurfen
- Illusion of Time
- Prehistoric man
- Asterix
- Whizz
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.