slurpOp dinsdag 09 april 2002 19:11 schreef hdd het volgende:
Slurp
LA && HK = "Slurp";Op dinsdag 09 april 2002 19:13 schreef D2k het volgende:
LA != HK
jahw, maar als er een nieuwe rage begint, en een modje kapt die meteen af...Op dinsdag 09 april 2002 19:13 schreef D2k het volgende:
LA != HK
slurp
Rage? Iedereen die hetzelfde zegt. De eerste keer was dat leuk (hoogtepunt met /me ) maar ondertussen is dat ook al voorbij. Terecht dat LuNaTiC het heeft afgekapt.
Verwijderd
Welk deel uit het onderstaande gedeelte uit de HK-FAQ snap je niet?Op dinsdag 09 april 2002 19:15 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
jahw, maar als er een nieuwe rage begint, en een modje kapt die meteen af...
slurp
Ik neem aan dat het woordje "slurp" hier toch ook niet in opgenomen hoeft te worden, zodat het doordringt he?# Hypes die duidelijk niet leuk meer zijn, zoals "This thread is gay" plaatjes en "Bobby the cat" plaatjes. Ook irritant ge-hoi onder elke post en 'grappige' GIF-plaatjes, de recentste 'hype', worden niet gewaardeerd.

okay, you win.Op dinsdag 09 april 2002 19:18 schreef Compubiter het volgende:
Rage? Iedereen die hetzelfde zegt. De eerste keer was dat leuk (hoogtepunt met /me ) maar ondertussen is dat ook al voorbij. Terecht dat LuNaTiC het heeft afgekapt.
* HunterPro sets mode: -slurp |HunterPro|
Uhm....
Dit is geen rage die 'ontstaat'. Dit is een rage die 'uitgeroepen' wordt. En een topic met alleen maar slurp en varianten is niet HK waardig. En rages zijn zowieso niet echt de bedoeling van de HK
C'est simple
[edit: Hoi nelske :P]
Dit is geen rage die 'ontstaat'. Dit is een rage die 'uitgeroepen' wordt. En een topic met alleen maar slurp en varianten is niet HK waardig. En rages zijn zowieso niet echt de bedoeling van de HK
C'est simple
[edit: Hoi nelske :P]
Kap eens met dat kinderachtige 'kudde' gedragOp dinsdag 09 april 2002 19:15 schreef |HunterPro| het volgende:
[..]
jahw, maar als er een nieuwe rage begint, en een modje kapt die meteen af...
slurp

Domme gedoe met die 'rages' altijd..
rages worden altijd overdreven en zijn daarom helaas irritanter dan dat ze leuk zijn.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.