Alles over de GoT chatbox...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:19
Graag zou ik ff wat klachten/opmerkingen e.d. die jullie over de chatbox hebben hier willen zien, zodat ik even kan kijken wat er evt. mis is en wat er aan verbeterd kan worden.

Dit n.a.v. wat dingen die ik over irc meekreeg.

Dus post hier even je serieuze dingetjes over http://gathering.tweakers.net/chatbox

Mededeling:
[topic=463410/1/25]

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel Mozilla als Opera onder GNU/Linux doen het hier niet helaas.

Galeon daarentegen doet het wel perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
de :o smiley komt als je ":O" typt...dat klopt imo niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Ik denk dat je alle smilies ff goed moet na kijken, volgens mij staan ze er ook niet allemaal bij :?

En Opera doet het niet idd, maarja voor mij geen probleem, ik chat toch via mIRC. En anders gebruik ik wel IE ;)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
Op dinsdag 09 april 2002 19:12 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik denk dat je alle smilies ff goed moet na kijken, volgens mij staan ze er ook niet allemaal bij :?

En Opera doet het niet idd, maarja voor mij geen probleem, ik chat toch via mIRC. En anders gebruik ik wel IE ;)
Ik heb de belangrijkste smiles toegevoegd, maar dat kan eenvoudig uitgebreid worden.

Opera kan ik niet testen en ik ben even aan het uitzoeken of dat idd een probleem oplevert.

ohja, en voordat ik vragen krijg over OF ik toegang heb tot een stukkie FTP op tweakers.net servers dan is het antwoord NEE!

Ik maak de bestandjes, mail ze door naar kees en die regelt het verder aan de serverside :)

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor Opera en Mozilla heb je meen ik net wat andere tags nodig om het te laten werken.

Ik heb wel eens een appletje gemaakt, dat door alle browsers goed werd ondersteund. Ik kan wel eens kijken of ik dat ding nog ergens op kan duikelen om te kijken welke tags daarin gebruikt werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Konqueror 3.0.0 krijgt geen verbinding en Mozilla-0.9.9 blijft hangen. Gelukkig is er nog KVIrc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-10 17:09

Arno

PF5A

Deze webirc ken ik en is een commerieel produkt. Het staat op www.jpilot.com en kost US$ 50.

Ik heb er zelf ook een gekocht toen die nog US$ 40 kostte.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Kan je ook tussen chatboxen wisselen in je chatbox... of gewoon meer IE's openen?

* Delerium gaat massaal PC's voorzien van plugin's. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
Op dinsdag 09 april 2002 19:17 schreef Traag het volgende:
Deze webirc ken ik en is een commerieel produkt. Het staat op www.jpilot.com en kost US$ 50.

Klopt

Dit applet heeft heel lang geleden ooit op tweakers.net gestaan. Maar waar die gebleven is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Op dinsdag 09 april 2002 19:21 schreef Hoicks het volgende:
Dit applet heeft heel lang geleden ooit op tweakers.net gestaan. Maar waar die gebleven is?
/dev/nulled door dacht ik Daniel. Maar weet Jpilot wel dat dit een aangepaste versie is ?

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Op dinsdag 09 april 2002 19:21 schreef Hoicks het volgende:

[..]

Klopt

Die is weggehaald om dezelfde reden waarom ik het nu al gehad heb met deze applet: mensen die joinen, idlen, en een paar minuten (soms seconden) later weer parten... :(

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-10 15:28
Op dinsdag 09 april 2002 19:41 schreef Moartn het volgende:

[..]

Die is weggehaald om dezelfde reden waarom ik het nu al gehad heb met deze applet: mensen die joinen, idlen, en een paar minuten (soms seconden) later weer parten... :(
Joinen en vervolgens idles is toch niet zo'n ramp, zolang ze maar niet meteen weer verdwijnen, dat is wel irritant :)
Ach, maar deze is verdekt opgesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Op dinsdag 09 april 2002 19:08 schreef Hoicks het volgende:
Mededeling:
[topic=463410/1/25]
Misschien een idee om daar ook even bij te zetten dat het via Opera niet werkt? Ik las eerst dat topic, en zat vanalles te proberen, en me af te vragen waarom ie het niet deed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

ehm, mededeling is weg en ook de pagina van de chatbox is ineens onbereikbaar......

Modjes, de mededeling is ontvoerd!!! ;)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:13

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op dinsdag 09 april 2002 19:17 schreef Traag het volgende:

daarom dus weg
Op dinsdag 09 april 2002 19:40 schreef Traag het volgende:

[..]

/dev/nulled door dacht ik Daniel. Maar weet Jpilot wel dat dit een aangepaste versie is ?
door mij! :P

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:16
ahhh kees :'(

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-10 18:55

Floor-is

5.2

Het lijkt ons niet bepaald een goed voorbeeld als er gewerkt wordt met software waarvoor niet betaald is, vandaar dat de chatbox voor onbepaalde tijd 'on hold' is gezet.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:24

JvS

Ik heb hem zelf ook

even de software aanschaffen dan :P

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoicks
.. er is enige miscommunicatie geweest waardoor er geen duidelijkheid was of de licentie aanwezig was. Nu er duidelijkheid is, is het idd verstandig om dit even 'on hold' te houden.

Mijn excuses voor mijn voorbarig handelen en dan met name voor de mensen die dachten eindelijk op irc te kunnen chatten zonder eerst mirc te gaan leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op dinsdag 09 april 2002 19:17 schreef janjanjansen het volgende:
Konqueror 3.0.0 krijgt geen verbinding en Mozilla-0.9.9 blijft hangen. Gelukkig is er nog KVIrc :)
Op de site staat dat bevestigd :'(
Jpilot jIRC applet only support Netscape4.0, IE4.0 or above.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno

Arno

PF5A

Op woensdag 10 april 2002 01:05 schreef Hoicks het volgende:
Mijn excuses voor mijn voorbarig handelen en dan met name voor de mensen die dachten eindelijk op irc te kunnen chatten zonder eerst mirc te gaan leren.
Mijne ook, ik had de eerste twijfels gebracht :X O-)

Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Niet online
Dan mag [topic=298189] ook wel weer veranderd worden. :D
Als dat topic dan toch aangepast wordt -> graag #nstm erbij zetten, alvast bedankt. *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Op woensdag 10 april 2002 17:02 schreef Webgoodie het volgende:
Als dat topic dan toch aangepast wordt -> graag #nstm erbij zetten, alvast bedankt. *D
und #OCM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Niet online
und #/14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Jefe
  • Niet online
Keesch? :'(
Pagina: 1