Bios Flash probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• Explore
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-04-2011

Explore

Op zoek naar werk

Topicstarter
Ik heb een ASUS A7V133 Series mobo en vond een nieuwe BIOS update (versie 1008a, als ik me niet vergis). Ik had 1004 en vond het dus tijd voor een update. ASUS levert tegenwoordig een Bios Flash programma mee, waarmee je vanuit win (2k) kan flashen. Programmatje gedraait, bios image was oke, erase oke, write okay, verify oke. Reboot... Niks... Geen piep, geen foutmelding, nada niks! Zelfs 't logo van de grafische kaart komt niet te voorschijn. Alleen de HD gaat aan...

Vraag is: hoe krijg ik dit nu weer in orde?

'k Heb wel eens eerder een BIOS Flash gedaan (met 't zelfde progje volgens mij) en dat verliep probleemloos.

[ specs ] [ Tweaker gallery ]

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Hot flashen.... of bios opsturen en nieuwe vragen... of gewoon een nieuwe chip laten opsturen....

Btw...

[search=\'flashen mislukt\']

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Merk je ook floppy drive activiteit op? Zo ja, dan is je BIOS ook voorzien van de BootBlock BIOS. In dit geval kun je dan een bootflop met de laatst bekende werkende BIOS, het flashtooltje en een autoexec.bat samenstellen. In deze autoexec.bat staat als enige regel de commando om de BIOS te flashen.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:35

Exirion

Gadgetfetisjist

[search=hotflash]

Even searchen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.