nog steeds een nickchange
Kwestie van foto pakken, die vervolgens levelizen tot zwart-wit, vervolgens posterizen -> overtrekken in illustrator. Et voila, done. Natuurlijk fancy gradientje eronder en we zijn klaar
Maar wat doe ik hier nog? Weer lang genoeg over gewerkt
Maar daarop is niets te vinden
Ik ben teeeeee sloom
Het zou wel een uitdaging zijn, dat als er weer es iemand komt die anti die groene icons is, gewoon voor zichzelf een rood-zwart icon maakt met een vector foto erop... krijgen we nog een leuke afwisseling hier
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
Is het net of ik der ook bij hoor.. stoer he!
Zie sig..Op dinsdag 09 april 2002 18:59 schreef Dark Blue het volgende:
Dat zijn allemaal van die Phusion gasten...(no offense)
"You're only as good, as what you did last week."
toevallig waren we daar vandaag presies mee bezigOp dinsdag 09 april 2002 18:59 schreef Dark Blue het volgende:
Het zou wel een uitdaging zijn, dat als er weer es iemand komt die anti die groene icons is, gewoon voor zichzelf een rood-zwart icon maakt met een vector foto erop... krijgen we nog een leuke afwisseling hier
rood-zwart rules
none
Nah, dat is je bovenlipOp dinsdag 09 april 2002 19:01 schreef SFie het volgende:
/me ruik dat die het grote bekritiseer-phusion-topic wordt
Bemerk ik enige frustratie? of is 't gewoon de maandelijkse periode?Op dinsdag 09 april 2002 18:59 schreef Dark Blue het volgende:
Verwijderd
Ach jah hoge bomen vangen veel windOp dinsdag 09 april 2002 19:01 schreef SFie het volgende:
Ik ruik mijn eten dat klaar is, netzo als dit topicOp dinsdag 09 april 2002 19:01 schreef SFie het volgende:
Verwijderd
MEP!Op dinsdag 09 april 2002 19:00 schreef Bosmonster het volgende:
Ik heb ook zo'n groene icon, maar die was ik ff zat
[afbeelding]
Is het net of ik der ook bij hoor.. stoer he!
wil je drbijhoren dan
Breng me niet op ideeënOp dinsdag 09 april 2002 18:59 schreef Dark Blue het volgende:
...
* MrZed denkt dat ie PhotoShop maar es aanslingerd
Verwijderd
doe's gek..neem een oranje icon met een geel gezichtOp dinsdag 09 april 2002 18:59 schreef Dark Blue het volgende:
Verwijderd
Kunnen we ook met meerdere personen doenOp dinsdag 09 april 2002 19:06 schreef MrZed het volgende:
[..]
Breng me niet op ideeën
* MrZed denkt dat ie PhotoShop maar es aanslingerd
we waren al met 2+jij = 3,-Op dinsdag 09 april 2002 19:09 schreef Angelic het volgende:
[..]
Kunnen we ook met meerdere personen doenkrijgen we hier een beetje gang vorming.
none
doe ik elke dag dan al als ik voor een oranje stoplicht staOp dinsdag 09 april 2002 19:08 schreef SFie het volgende:
[..]
doe's gek..neem een oranje icon met een geel gezicht
zei de arme jongen met een 14k4 modemOp dinsdag 09 april 2002 19:10 schreef Angelic het volgende:
[..]
Of voor de verandering eens helemaal geen icoon
Een bepaald iemand schreef op 31-03-2002 18:09 het volgende:
Da's de avatar van Oh, When? op GoT...
[..]
niet te veel hielen likken bij die lui...krijgen ze te veel kapsones van imho...
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Verwijderd
van wie zijn die eerste twee?? en waar is die van je zelf?Op dinsdag 09 april 2002 19:16 plaatste prototype een paar plaatjes
kee nu sjie ik 'et
Wie gaat er dan ook stil staan voor een oranje stoplicht?Op dinsdag 09 april 2002 19:11 schreef prototype het volgende:
[..]
doe ik elke dag dan al als ik voor een oranje stoplicht sta
* Bluestorm wacht gewoon tot Tom initiatief neemt voor een sitechecks.nl icon
Tenminste... dat [ denk / zie / weet ] ik... | Javascript obfuscator | foto's en video's uploaden
eej daar mag ik dan ook een icon van nemenOp dinsdag 09 april 2002 19:18 schreef Bluestorm het volgende:
* Bluestorm wacht gewoon tot Tom initiatief neemt voor een sitechecks.nl icon
"You're only as good, as what you did last week."
same hereOp dinsdag 09 april 2002 19:20 schreef oh,when? het volgende:
[..]
eej daar mag ik dan ook een icon van nemen![]()
![]()
Dit topic is gesloten.
![]()