Verwijderd
ik heb ook zo'n Alpha P3125S. Heb me de tering gezocht naar die link, kan hem niet meer vinden. Wat ik wel heb is een word-file met daarin wat pics en info van die site. Stuur het wel op.
Hi,
Op de alpha site staat wel info, maar dat is een PDF van dezelfde handleiding.
Waar ik vooral tegenaanloop; de schroefjes om de witte behuizing op de heatsink te schroeven zijn veelste dik! Ze passen gewoon niet. Ze zijn wel zelftappend, maar dit gaat wel heel ver. Dus..horen de schroefjes erin te glijden net als alle andere schroefjes van je comp, of moet je heavy geweld gebruiken??
ThX
Koffie
Op de alpha site staat wel info, maar dat is een PDF van dezelfde handleiding.
Waar ik vooral tegenaanloop; de schroefjes om de witte behuizing op de heatsink te schroeven zijn veelste dik! Ze passen gewoon niet. Ze zijn wel zelftappend, maar dit gaat wel heel ver. Dus..horen de schroefjes erin te glijden net als alle andere schroefjes van je comp, of moet je heavy geweld gebruiken??
ThX
Koffie
Ben ik dan genaaid met een verkeerd zakje schroeven ofzo?? Ze passen niet! Als ik ze met zwaar geweld en een grote schroevendraaier erin wil draaien, willen ze er scheef in. En ik heb 't dus over heavy geweld! En heb geen zin om m'n heatsink te gaan mollen.
Anyone ?
ThX Koffie
ps: ThX for the word attach!
Anyone ?
ThX Koffie
ps: ThX for the word attach!
Goed gereedschap is het halve werk.
Was met m'n nieuwe PEP66 ook een beetje lastig, maar toen ik eemaal een goeie schroevendraaier in m'n handen had zat het ding zo in elkaar.
Hoe was de taart Newt?
Was met m'n nieuwe PEP66 ook een beetje lastig, maar toen ik eemaal een goeie schroevendraaier in m'n handen had zat het ding zo in elkaar.
Hoe was de taart Newt?
Een cliche is ooit origineel begonnen
euh.. met die preciese schroevendraaiers dunner dan een pennetje lukt het idd niet, maar met schroevendraaiers (magnetische) die net zo dik zijn als ...euh een kloppend lid zullen we maar zeggen
lukt het net aan.
Tenminste de onderste. De gaten boven aan de grilletjes, kun je amper kracht opzetten, buig je je hele heatsink naar z'n graf.
ThX
Koffie
Tenminste de onderste. De gaten boven aan de grilletjes, kun je amper kracht opzetten, buig je je hele heatsink naar z'n graf.
ThX
Koffie
Goed, voor diegene die het interressere ..
De gaatjes zijn 2,5 mm de schroefjes oplopende tot waarschijnlijk 2,8 o.i.d.
Wat ik dus gedaan heb, met een boortje van 2,5 mm het gaatje iets groter maken, dan gaat het schroeven stukken makkelijker. Ga NIET boren met 3 mm , dan draait het schroefje namelijk 'dol'
GrtZ
Koffie
De gaatjes zijn 2,5 mm de schroefjes oplopende tot waarschijnlijk 2,8 o.i.d.
Wat ik dus gedaan heb, met een boortje van 2,5 mm het gaatje iets groter maken, dan gaat het schroeven stukken makkelijker. Ga NIET boren met 3 mm , dan draait het schroefje namelijk 'dol'
GrtZ
Koffie
Pagina: 1