Toon posts:

[psp] scan beter maken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net ff met een all-in-one zwart-wit scanner iets ingescaned, en het is echt superbrak. de lijnen enzo zitten allemaal gaten in enzo, hoe maak ik dit mooier?

edit: hier staat ie;

• kidfunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-06-2015

kidfunk

none

sorry ik zou het echt niet weten maar ik vin het wel mooie brush style.best vet effeckt ..maar heb je wel eens vaker dingen in in-ge-scand ,en zo ja..kreeg je toen ook dit efeckt want mabe ligt het aan je scanner :?

none

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ruig effect idd... is dit met potlood of zwarte fineliner gedaan? Scan eens een stuk gewone tekst, zwart op wit gedrukt, in?

Verwijderd

nou kijk, als je een redelijk nieuwe scanner heb moet je ff instellen dat levels anders zijn, wat voor scanner heb je precies?
en je kan in psp de levels bij stellen

Verwijderd

je moet het scannen als een grayscale-plaatje, en niet als zwart/wit plaatje. Lukt dat niet cq. kan dat niet, scan hem dan op een andere scanner.

/edit/ domme opmerking over kleurenscanner weggehaald :D /edit/

• HunterPro
  • Niet online
Op dinsdag 09 april 2002 18:25 schreef Geqxon het volgende:
ik heb net ff met een all-in-one zwart-wit scanner iets ingescaned, [..]
Op dinsdag 09 april 2002 18:54 schreef machielwagenaar het volgende:
je moet het scannen als een grayscale-plaatje, en niet als zwart/wit plaatje. Lukt dat niet cq. kan dat niet, scan hem dan in kleur en zet hem in grijswaarden.
:{

Verwijderd

Topicstarter
ff voor duidelijkheid, ik heb het getekend met een grijs potlood op een tafel met structuur, daarom ziet het er zo uit.

• HunterPro
  • Niet online
Op dinsdag 09 april 2002 20:45 schreef Geqxon het volgende:
ff voor duidelijkheid, ik heb het getekend met een grijs potlood op een tafel met structuur, daarom ziet het er zo uit.
óóh, is het een handscanner? Zeg dat dan! Logisch dat je zulke kwaliteit krijgt!

Verwijderd

het plaatje dat je hier post is denk ik niet bij te werken. is puur zwart/wit, is zelfs met levels niet bij te werken. bijvoorbeeld de letters zijn al moeilijk te lezen. opnieuw scannen, en in grayscale, niet in zwart/wit. Beetje spelen met de brightness/contrast instellingen van je scanner...

Verwijderd

met de hand overtrekken in illustrator / flash / corel draw / ander vectorprogramma

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 21:58 schreef |HunterPro| het volgende:

[..]

óóh, is het een handscanner? Zeg dat dan! Logisch dat je zulke kwaliteit krijgt!
... en daarna heb ik hem gescanned

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://m4rtin.dnsalias.net/pic/zooi/slechtescan.jpg

dit is M4RTiN die post onder zn broer zn naam btw

heb een nieuw email adres gezet in mn profiel en daarmee kreeg ik automatisch een nieuwe password die ik niet eerder kan controleren als ik thuis ben
Pagina: 1