• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
Hoi,

Ik heb sinds februari 2001 een Libertel (vodafone) abonnement. Ik heb een belbundel van 240 minuten per maand, die ik het laatste halfjaar ruim overschrijdt. Gemiddeld betaal ik per maand nu €90,-. In februari heb ik mijn abonnement verlengd met een jaar (eigenlijk spijt van,maar goed, dat doet er nu niet toe) Ik heb oten geen nieuw toestel genomen. Maar zo langzamerhand begitn mijn oude toestel wel gebreken te vertonen (nokia 7110, 2.5 jaar oud) en wil ik een nieuwe.

Nou vroeg ik me af of er meer tweakers zijn die al langere tijd een abonnement hebben bij Vodafone en ook een nieuw toestel via vodafone hebben aangeschaft. Ik ben namelijk erg benieuwd hoeveel zo'n grapje me gaat kosten, mede gelet op het feit dat ik al lang abonnee ben en relatief veel bel. De telefoon die ik graag wil is een nokia 6210.

Iemand met ervaringen? Alvast bedankt :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Had je moeten doen bij het aflopen van je abbo, als je zegt van ja ik wil wel mijn abbo verlengen maar ik wil wel een nieuwe telefoon.

dan is het meestal : Geen probleem meneer voor 75€ krijgt u nog een 6210 erbij ook.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 19:06 schreef [Airwolf] het volgende:
Had je moeten doen bij het aflopen van je abbo, als je zegt van ja ik wil wel mijn abbo verlengen maar ik wil wel een nieuwe telefoon.

dan is het meestal : Geen probleem meneer voor 75€ krijgt u nog een 6210 erbij ook.
ik weet dat dat ook kan als je je abbo verlengt, maar ik neem aan dat dit tijdens je abbo ook best kan, lijkt iig vreemd als dit niet mogelijk is.

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
*kick* ;)

• Hero
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:15

Hero

Duck power!

Wat je natuurlijk het makkelijkst kunt doen, is even naar Vodafone bellen. Zij zullen je daar het beste over kunnen informeren. Waarschijnlijk gaan ze wel een beetje moeilijk doen; een vriend van me had een half jaar een abo met KPN en z'n phone ging kapot. Hij heeft aardig moeten praten om een nieuwe te krijgen (kopen, hij kreeg voor f 200,- een Nokia 3330 als hij z'n abo met 2 jaar verlengde).

"If I have seen farther than others, it is because I was standing on the shoulder of giants." - Isaac Newton

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
ik heb vodafone idd al een mailtje gestuurd, maar ik heb er nog niks van gehoord. Wat voor abo had die vriend van je dan? grrot of klein? want ik neem aan dta dat ook nog wel een verschil maakt.

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:22

Sjaak_Afhaak

Bleh!

voor leuke aanbiedingen: www.studentmobiel.nl

Hier staat tekst

Verwijderd

Wat ik van Libertel weet is dat ze op basis van je belgedrag korting geven in dit soort gevallen. Maar ik denk niet dat je erg veel korting zal krijgen.

offtopic:
Ik heb nou hetzelfde probleem met Telfort, ben benieuwd hoe zij hierop reageren :?

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Topicstarter
Op woensdag 10 april 2002 13:41 schreef Sjaak_Afhaak het volgende:
voor leuke aanbiedingen: www.studentmobiel.nl
di esite onthoud ik :) :) , behoorlijk goedkoop imo :) . Alleen jammer dat ik nog 9 maanden moet :( . En ze hebben ook geen Nokia 6210....

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 08-03 21:27
Net voor mezelf ook even vodafone gebeld. Ik heb het duurste abbo, ze wilden alleen weten welke nieuwe gsm ik wilde, en aan gezien het mij alleen ging of het zowieso kon, heb ik de prijs van de 8310 gevraagd. Losse verkoop was ie 500 euro en ik kon 'm krijgen voor 219 euro. Dit was met hoogste korting. Dit alles met 1 jaar abbonnementsverlenging.

• Nelis13
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-03 11:41
Ik heb net op die studentmobiel.nl gekeken, maar die is nog vrij duur. Moet je maar eens op GSMstunter.nl kijken, is wat beter. Maar ik moet zeggen, heb daar abbo aangevraagd op 27-3 en nog niks gehoord ivm drukte (wat ik op zich wel kan begrijpen)
Voor meer info kijken in het GSMstunter topic

Verwijderd

via bellen.com kun je ook wel eens leuke aanbiedingen vinden. Of winkels in de buurt. Ik ben geen student meer.... en en ik ben via wat zoeken in winkels gemiddeld de laatste 3 jaar 5 gulden piek per maand kwijt.

• PWA
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

PWA

Bel met vodafone verkoop en services, laat je tijdens kantoor uren doorverbinden via 117 en vraag gewoon. Als je je abbonnement verlengt of al verlengt hebt heb je recht op een goedkoper toestel. Bv. bij een vod. 5000 voor 260 euro een nokia 8310.

• PWA
  • Niet online

PWA

Op woensdag 10 april 2002 16:41 schreef BaSsDruM het volgende:
Net voor mezelf ook even vodafone gebeld. Ik heb het duurste abbo, ze wilden alleen weten welke nieuwe gsm ik wilde, en aan gezien het mij alleen ging of het zowieso kon, heb ik de prijs van de 8310 gevraagd. Losse verkoop was ie 500 euro en ik kon 'm krijgen voor 219 euro. Dit was met hoogste korting. Dit alles met 1 jaar abbonnementsverlenging.
Heb jij een vodafone 1000?!

• PWA
  • Niet online

PWA

Op dinsdag 09 april 2002 19:39 schreef kamstra het volgende:

[..]

ik weet dat dat ook kan als je je abbo verlengt, maar ik neem aan dat dit tijdens je abbo ook best kan, lijkt iig vreemd als dit niet mogelijk is.
Na 1/2 jaar kan je je abbo verlengen èn korting krijgen op een nieuwe phone!

* PWA is al 4 jaar trouw libertel/vodafone klant

Verwijderd

www.ikwilgratisbellen.nl is goedkoper en sneller dan www.studentmobiel.nl.

laterz

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-03 10:53

Gulli

100% Unwiderstehlich

Als het goed is kan je niet halverwege je abbo een nieuw toestel krijgen. Maar als je hem verlengt met een jaar dan krijg je natuurlijk wel weer korting.

300 min en hoger is je 6210 126,10

Connaisseur des femmes

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-03 09:47
Misschien werkt het als je je abbo verhoogd(dus niet verlengd!) en dat je dan ook een leuke korting krijgt, anders moet je het echt tweedehands doen.

Een 6210 heb ik voor 135 van het net geplukt.

no comment

Pagina: 1