Toon posts:

[mp3cdspelers.nl] Napa 380 gekocht. fout begaan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag mensen,

Al een tijdje geleden had ik van iemand gehoord dat de Napa 380 een erg goede 8cm mp3speler was. Toen ik deze op internet tegen kwam bij www.mp3cdspelers.nl voor een prijs van €129,- leek mij die prijs wel redelijk. Dus ik heb hem gekocht.

Nu is het geld enzo al afgeschreven maar ik zie nog geen Napa of iets dergelijks. Nu had ik even zitten [search=mp3cdspelers.nl] en nu las ik dat het hele bedrijf failliet is! Wat ik zo vreemd vind is dat er op de site nieuwsberichten staan van 4 april 2002. Ik wacht nou al een week op mijn napa terwijl op hun site staat dat de maximum leveringstijd 48 uur is.

Wat nu? Ben ik nu mijn geld kwijt? En is mp3cdspelers.nl nou echt failliet?

Verwijderd

ff na hun emailen en vragen maar.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Probeer in ieder geval zo snel mogelijk je geld terug te boeken via je bank, kleine kans dat het je nog lukt.

Over faillisementen weet ik verder niets, kan je zoiets niet nachecken bij de KvK?

Verwijderd

WTF??? Ik heb daar net een GP Powerbank 3 gekocht! Hoe weet ik nou of die nog aan komt?
Ik heb met creditcard betaald, is dit nog terug te krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
Op e-mails reageren ze niet/nauwelijks. Ik denk dat ik nog tot vrijdag wacht en dan ga ik bellen.

Kijk opzich boeit het mij niet zo of het nou 2 dagen duurt of een week voordat ik dat ding heb. Maar als zo'n bedrijf nou duidelijk op hun site zetten, begin ik wel een beetje pissed te worden als ze zich daar niet aan houden.

Maar ja, ik wacht dus nog even af.

Verwijderd

MP3cdspelers.nl bestaat nog gewoon mp3spelers.nl is november vorig jaar er wel mee opgehouden. Zoek de verschillen zou ik maar zeggen voordat je nog vaker dit soort dingen meldt.

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10-2025

TricTrac

=;-)

DIT IS ONZIN

Kijk eerst eens even naar de datum van die post voordat je mensen in paniek brengt :)

Dat datum van die topic is november 2001!! Waarschijnlijk was dit een ander mp3 speler bedrijf en hebben hun dat domein overgenomen / gekocht.
Mp3cdpslers.nl / mp3cdspeler.nl / lennox.nl / etc

Holland Global (het bedrijf wat achter die domeinen zit)
IS NIET FALLIET

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 18:20 schreef syntony het volgende:
MP3cdspelers.nl bestaat nog gewoon mp3spelers.nl is november vorig jaar er wel mee opgehouden. Zoek de verschillen zou ik maar zeggen voordat je nog vaker dit soort dingen meldt.
als ik naar www.mp3spelers.nl ga dan kom ik op www.mp3cdspelers.nl. Hoe zit dat dan? Is www.mp3spelers.nl dan overgenomen door www.mp3cdspelers.nl :?

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 18:22 schreef trictrac het volgende:
DIT IS ONZIN

Kijk eerst eens even naar de datum van die post voordat je mensen in paniek brengt :)

Dat datum van die topic is november 2001!! Waarschijnlijk was dit een ander mp3 speler bedrijf en hebben hun dat domein overgenomen / gekocht.

IS NIET FALLIET
Ik was al in paniek :(

Bedankt voor de duidelijkheid :)

• TricTrac

TricTrac

=;-)

schrok zelf ook even aangezien ik daar pas een IMP350 vandaan heb.. ik denk daar gaat m'n garantie.. :'(

Maar er is dus helemaal nix aan de hand :)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 18:22 schreef trictrac het volgende:
DIT IS ONZIN

IS NIET FALLIET
Trictar, en natuurlijk alle andere mensen die ik in paniek heb gebracht of heb geïrriteerd, ik wil mijn excuses aanbieden. Ik wist niet dat het mp3cdspelers.nl overgenomen was door een ander bedrijf. Ik raakte zelf in paniek toen ik die berichten las dat mp3cdspelers.nl failliet was. Ik heb namelijk een aardig tijdje moeten sparen voor die Napa. Dus bij het idee om dat geld in een klap kwijt te raken, flipte ik. :+
Trictar bedankt om mij duidelijkheid te geven over het gedoe rond mp3cdspelers.nl

Ik hoop dat mijn Napa 380 morgen of overmorgen langs gebracht wordt.

Nogmaal, mijn excuses voor de paniek die ik gebracht heb. Dit spijt mij vreselijk.

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Oeiii!! als dit nog een keer voorkomt... dan... dan... ;)

haha.. neej joh.. geen probleem... daarvoor hebben we zo'n forum... ;)

Verwijderd

Deze berichten kwamen vorig jaar veel voor op dit forum, maar als je goed kijkt naar de links zit er een s verschil in (d8 ik). Vorig jaar waren er ook een hoop mensen die hier topics over openden, maar je hoeft je niet ongerust te maken. Mp3cdspelers.nl is niet failliet !!

Zoals je hierboven al hebt kunnen lezen
Pagina: 1