"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Verwijderd
Ik heb hele goede ervaringen met Norrod, zitten in de Steentilstraat en verder zijn ze best goedkoop.
funprice -> www.funprice.nl -> damsterdiep 52
norrod -> www.norrod.nl -> steenstilstraat 40
asci -> www.asci.nl -> parkweg 72
de winkel en site van asci zien er cheap uit, maar het is wel een goede winkel
norrod -> www.norrod.nl -> steenstilstraat 40
asci -> www.asci.nl -> parkweg 72
de winkel en site van asci zien er cheap uit, maar het is wel een goede winkel
Norrod kan het in ieder geval... Verder heb je nog Funprice, Update, Driebond, en nog een paar kleinere zaakjes...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
ach ja, ben altijd 2 miliseconden te laatOp dinsdag 09 april 2002 17:40 schreef wouter76 het volgende:
jullie zijn traag
heeft driebond trouwens ook een winkelpand? of is het alleen een internet winkelOp dinsdag 09 april 2002 17:39 schreef Moartn het volgende:
Norrod kan het in ieder geval... Verder heb je nog Funprice, Update, Driebond, en nog een paar kleinere zaakjes...
update -> duur... althans vroeger, ben er al jaren niet geweest.
zit trouwens ook op het damsterdiep
Verwijderd
Ja, die zijn echt duur. Ik heb daar een keer UTP kabels gehaald voor mijn netwerk omdat Norrod ze niet meer had, nou, toen ik de prijs te horen kreeg viel ik zowat flauwOp dinsdag 09 april 2002 17:45 schreef damster het volgende:
[..]
update -> duur... althans vroeger, ben er al jaren niet geweest.
zit trouwens ook op het damsterdiep
Maar toch maar gekocht... wilde zo graag met mijn netwerk aan de slag
wat kan ik hier nog aan toevoegen....
Alle grote computerboeren zijn al voorbij geweest die er in Groningen zijn.
Persoonlijk heb ik heel goeie ervaringen met Norrod, goeie service en goedkoop. Maar ik zou zeggen, lees de shopsurvey er eens op na!
http://www.tweakers.net/shopsurvey.dsp
Alle grote computerboeren zijn al voorbij geweest die er in Groningen zijn.
Persoonlijk heb ik heel goeie ervaringen met Norrod, goeie service en goedkoop. Maar ik zou zeggen, lees de shopsurvey er eens op na!
http://www.tweakers.net/shopsurvey.dsp
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Verwijderd
Volgens mij heeft Update eind vorig jaar een groot aantal artikelen in prijs verlaagd, dus zo duur zijn ze niet meer.
Daarnaast is pcnoord ook een alternatief. www.pcnoord.nl (=AB Computerservice/Bits 'n Pieces onder 1 naam)
Euh er bestaat ook zoiets als gouden gids
.. kan je zelf in opzoeken ..
Ik ken de zaak van NoRRoD on groningen niet, maar in Zwolle heb ik er igg hele positieve ervaringen mee.
Nou ik niet echt een vriend van mij heeft daar een ding in elkaar laten bouwen.
* Xof doet het liever zelf
Nou ik niet echt een vriend van mij heeft daar een ding in elkaar laten bouwen.
* Xof doet het liever zelf
yup ook goeie ervaring met norrod alleen je weet nooit wat voor merk hdd je bij ze krijgt om de week hebbe ze weer een ander
Verwijderd
Ik heb al meerdere keren een HD daar gekocht, en elke keer is het een Maxtor geweest. Maar ik zie soms ook wel Seagate's over de toonbank gaan.Op dinsdag 09 april 2002 19:32 schreef Tweaker-Willem het volgende:
yup ook goeie ervaring met norrod alleen je weet nooit wat voor merk hdd je bij ze krijgt om de week hebbe ze weer een ander
jah idd hoofdzaak is het maxtor en seagate, vroeger ook nog quantum.. zelfde verhaal geld voor coolers..Op dinsdag 09 april 2002 19:34 schreef Silverstar het volgende:
[..]
Ik heb al meerdere keren een HD daar gekocht, en elke keer is het een Maxtor geweest. Maar ik zie soms ook wel Seagate's over de toonbank gaan.
Verwijderd
bij Norrod is het mij altijd te druk af, ik ga daar niet meer heen. Voor mij is het bijna altijd funprice...geven meestal ook wel goed advies aan de mensen...
Bij ASCI kunnen ze ook goede systeempjes bouwen, maar is net iets duurder..
funprice was in de tijd van de pI/pII altijd 1 van de goedkoopste en je ziet ze nog wel vaak in computer tijdschriften.. Asci ken ik verder nietOp dinsdag 09 april 2002 20:40 schreef NoStra het volgende:
bij Norrod is het mij altijd te druk af, ik ga daar niet meer heen. Voor mij is het bijna altijd funprice...geven meestal ook wel goed advies aan de mensen...
In Leeuwarden was het eerst net een afhaalchinees, heel smal stukje winkel en een toonbank met een kassaOp dinsdag 09 april 2002 20:40 schreef NoStra het volgende:
Nu ze een nieuw pand hebben, word je ook nog bijna moe als je de hele winkel doorloopt tijdens het wachten.
Verwijderd
Bij NoRRoD is het zo druk omdat ze terecht populair zijn. Echt nog nooit probs bij die shop gehad (in Groningen), al 3 keer een pc gekocht en 2 daarvan door NoRRoD in elkaar laten zetten.
ik vind het altijd irritant bij norrod dat ze 1 verkoper in de winkel hebben staan voor een lange rij klanten.. en als ik er dan kom voor een geheugenmoduletje of een kabeltje van een knaak ofzo moet staat er altijd iemand voor mij die een compleet systeem moet samenstellenOp dinsdag 09 april 2002 21:59 schreef 007 het volgende:
Bij NoRRoD is het zo druk omdat ze terecht populair zijn.
maar dat terzijde..
Verwijderd
Mja dat ligt eraan wanneer je er komt, het is niet altijd daar even druk. Maar het kan soms echt super irritant zijn als je 20 minuten staat te wachten tot je aan de buurt bent, en het product blijkt uitverkocht te zijnOp dinsdag 09 april 2002 20:40 schreef NoStra het volgende:
Voor de rest is het echt een prima winkel hoor, over het algemeen is de service erg goed en de prijs idem
Voor de rest kom ik eigenlijk nooit bij Funprice want ik vindt dat toch een ****** winkel. Daar moet je meestal ook lang wachten, je wordt er zelden goed geholpen en het is mij al meerdere keren overkomen dat ze een product niet op voorraad hadden. En meestal is NoRRoD toch wel wat goedkoper. Ik was altijd een "fan" van Funprice toen ze nog "klein" waren en gevestigd waren aan de Lijnbaanstraat, echt toen ze gingen verhuizen naar het Damsterdiep is het wat minder geworden. [IMHO]
Update is soms duurder, lang niet altijd. Het ligt er maar net aan wat je nodig hebt, ik ben verder wel te spreken over de manier hoe ze je daar helpen.
Mja en "vroeger" had je nog Mic Mac computers en DTC - computershops [Lijnbaanstraat]. De eerste is volgens mij failliet gegaan, en DTC is gemoved naar Roden ofzo
Naja laat ik er maar een eind aan maken voordat ik de hele geschiedenis van de Groningse computershops ga vertellen.
Hmmm, misschien woon ik wel tweehonderd kilometer van Groningen vandaan....Op dinsdag 09 april 2002 18:08 schreef Mafioso het volgende:
Euh er bestaat ook zoiets als gouden gids.. kan je zelf in opzoeken ..
En als ik uit de Gouden Gids een zaak opzoek en bel, hoe moet ik dan weten hoe goed ze zijn?
Vragen?
Ik dacht dat de Fora hier bedoeld waren om elkaars kennis te delen, dan hoeft namelijk niet iedereen het wiel opnieuw uit te vinden.
Beetje opletten, dan pas reargeren.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
De vraag is natuurlijk wie er op moet letten, en als iemand behulpzaam is, dan is het alles behalve netjes om "Beetje opletten, dan pas reargeren." te roepen 
Kennis delen is prima, maar kennis die al miljoenen keren gedeeld is kun je best vinden met de zoekfunctie. Gathering of Tweakers is voor als je een probleem of probeersel hebt met je computer, je zelf dingen geprobeert hebt, maar er niet uitkomt. Dan deel je je probleem met de anderen, en zij delen hun kennis in de vorm van mogelijke oplossingen met jou. Lekker lui achteroverzitten "Hej, ik zoek dit of dit dus laat maar komme" is gewoon niet de bedoeling.
Verder is "ik woon misschien wel 2 uur weg van groningen" niet echt relevant, want nergens stellen afstanden als dat minder voor als op het internet. Alle grenzen vervagen en via de juiste webpagina's beschik je over een gouden gids en telefoonboek voor heel nederland:</li>
En roep nou niet dat dát zo moeilijk te bedenken URL's zijn...
Verder: als je wat meer wil weten over wat anderen van een shop vinden, neem dan eens een kijkje bij de ShopSurvey op de frontpage, daar wisselen mensene ervaringen uit.
Kennis delen is prima, maar kennis die al miljoenen keren gedeeld is kun je best vinden met de zoekfunctie. Gathering of Tweakers is voor als je een probleem of probeersel hebt met je computer, je zelf dingen geprobeert hebt, maar er niet uitkomt. Dan deel je je probleem met de anderen, en zij delen hun kennis in de vorm van mogelijke oplossingen met jou. Lekker lui achteroverzitten "Hej, ik zoek dit of dit dus laat maar komme" is gewoon niet de bedoeling.
Verder is "ik woon misschien wel 2 uur weg van groningen" niet echt relevant, want nergens stellen afstanden als dat minder voor als op het internet. Alle grenzen vervagen en via de juiste webpagina's beschik je over een gouden gids en telefoonboek voor heel nederland:</li>
En roep nou niet dat dát zo moeilijk te bedenken URL's zijn...
Verder: als je wat meer wil weten over wat anderen van een shop vinden, neem dan eens een kijkje bij de ShopSurvey op de frontpage, daar wisselen mensene ervaringen uit.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()