Why is called tourist season, if we can't shoot them ? specs
Ik denk dat je maar gewoon weer windows moet gaan gebruiken. Dat is in ieder geval WEL duidelijk geworden.
Je probeert een niet ondersteunde ISO-set te installeren, lijkt mij. Run ff een dselect, zodat je kunt zien of er dependency problemen zijn. Run vervolgens een apg-get dselect-upgrade, om er zeker van te zijn dat je de meest recente versies hebt.
Voor het geval je €uro-ondersteuning wilt hebben, moet je overigens niet de ISO8859-1 character set hebben, maar de ISO8859-15!!
Voor het geval je €uro-ondersteuning wilt hebben, moet je overigens niet de ISO8859-1 character set hebben, maar de ISO8859-15!!
As you grow up and leave the playground where you kissed your prince and found your frog...
Wat een goed onderbouwde, ter zake doende, constructieve antwoorden geef jij zegOp dinsdag 09 april 2002 17:16 schreef Jochem het volgende:
Ik denk dat je maar gewoon weer windows moet gaan gebruiken. Dat is in ieder geval WEL duidelijk geworden.
Het rare is dat het normaal werkte. Ik update en upgrade elke dag. Sinds ik een mailtje kreeg van een bekende heb ik zodra ik 1 van mailprogjes open (cronos, balsa en sylpheed geprobeerd) hij tot aan de inbox komt en er dan uitklapt. Het lijkt erop alsof er daar een font of charset wordt gebruikt die ik niet heb en dat hij niet weet wat hij dan moet gebruiken. Dat is niet erg zolang ik maar iets in kan stellen als default waar hij op terug kan vallen. In het mailprogje kom ik niet, behalve als ik mailtje ga deleten totdat hij er weer 1 heeft die wel een font heeft waar hij mee overweg kan.Op dinsdag 09 april 2002 17:20 schreef The_Jester het volgende:
Je probeert een niet ondersteunde ISO-set te installeren, lijkt mij. Run ff een dselect, zodat je kunt zien of er dependency problemen zijn. Run vervolgens een apg-get dselect-upgrade, om er zeker van te zijn dat je de meest recente versies hebt.
Wie weet raad ?
Nope, een tijdje geleden TrueType fonts geinstalleerd en bovenaan in het lijstje met fontpath gezet. Nu naar beneden geschoven in de lijst en het werkt 
Blijkbaar wordt toch erg strak die lijst aangehouden met het zoeken naar fonts. Ik dacht altijd dat alles werkt gecheckt, blijkbaar niet
Het werkt in ieder geval weer zoals het hoort !
Blijkbaar wordt toch erg strak die lijst aangehouden met het zoeken naar fonts. Ik dacht altijd dat alles werkt gecheckt, blijkbaar niet
Het werkt in ieder geval weer zoals het hoort !
Pagina: 1