Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Ik denk dat je ff port moet forwarden.
Feyenoord!
Welke ports zouden dat dan moeten zijn?
Want alleen 27015 lukte ni echt
Want alleen 27015 lukte ni echt
27015 voor inkomend verkeer, en 27016 voor uitgaand d8 ik
(kan ook andersom zijn, maar igg die 2)
(kan ook andersom zijn, maar igg die 2)
Zou ik dat in het tabblad "virtual servers" moeten invullen? En dan 27015 bij TCP en 27016 bij UDP? Of allebei bij TCP/UDP? En hoe moet het dan op CS servers die met andere ports werken (27035 ofzo) moet je die allemaal appart toevoegen?
Sorry, maar ik heb hier de ballen verstand van. Het is me een wonder dat ik het kasje aan het werk heb gekregen en het goeie MAC-adress aan da ding heb kunnen geven.
Sorry, maar ik heb hier de ballen verstand van. Het is me een wonder dat ik het kasje aan het werk heb gekregen en het goeie MAC-adress aan da ding heb kunnen geven.
Hmmm... Ik heb zelf ook een router, maar ik hoef echt geen poorten open te zetten om CS te kunnen spelen. Ook andere mensen die ik ken met een routern hoeven er verder niets aan te veranderen. Alleen als je zelf een server wil draaien moet je natuurlijk een poort openzetten. Probeer anders eens vanuit de console te connecten dmv:
connect <server IP:poort>
vb: connect 12.34.56.78:27035
connect <server IP:poort>
vb: connect 12.34.56.78:27035
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
Ik heb ook die repotec router (nu al een maand of 4). CS werkt bij mij gewoon goed. In de router zit onder options de functie : DoS Firewall.
Schakel deze is uit en probeer dan nog is CS. Bij mij was het vrijwel onmogelijk online te gamen (mohaa oa) als deze functie aanstond.
Schakel deze is uit en probeer dan nog is CS. Bij mij was het vrijwel onmogelijk online te gamen (mohaa oa) als deze functie aanstond.
Ik heb sinds 2 weken ook diezelfde router, en bij mij werkt msn files verturen nu wel! (Bij freesco werkte het nog niet)
Blender....
Er zit een ingebouwde firewall in, en die heb ik nu uitgezet voor alleen deze pc en nu kan ie wel weer CS-en, maar MSN files versturen nog niet
En Andre, heb jij je printer aan de praat gekregen?
Je bedoelt via de printerport op de route? Dat niet, simpelweg omdat de printer bij mn pa staat, en de router op mijn kamer, en zon lange printerkabel heb ik niet. Dus de HP670 hangt aan de w98 bak van nmn pa, maar als ik em daar deel, ziet hij em op mn XP bak wel, maar kan er niet heen printenOp woensdag 10 april 2002 09:18 schreef Lord_Asswipe het volgende:
Er zit een ingebouwde firewall in, en die heb ik nu uitgezet voor alleen deze pc en nu kan ie wel weer CS-en, maar MSN files versturen nog niet
Blender....
Op woensdag 10 april 2002 09:46 schreef Andre21 het volgende:
[..]
Je bedoelt via de printerport op de router? Dat niet, simpelweg omdat de printer bij mn pa staat, en de router op mijn kamer, en zon lange printerkabel heb ik niet. Dus de HP670 hangt aan de w98 bak van mn pa, maar als ik em daar deel, ziet hij em op mn XP bak wel, maar kan er niet heen printen
Blender....
Kan je zelf toch ook doen met deOp woensdag 10 april 2002 09:58 schreef Andre21 het volgende:
Sorry kan iemand die dubbele post ff verwijderen?
Hoe dan?Op woensdag 10 april 2002 10:25 schreef Ook het volgende:
[..]
Kan je zelf toch ook doen met de [afbeelding] knop
Sorry hoor maar als ik dan de tekst wqeg haalt, zegt ie doodleuk dat ik tekst in moet voeren.
Blender....
dan zet je alleen een punt (.) neer of
oops zoiets
oops zoiets
Iemand dan toevallig een idee welke port dat MSN gebruikt?
Niemand die mij verder kan helpen?
Je moet ergens een trigger poort en een bijbehorende range in kunnen vullen:
Trigger: 1863 (TCP)
Open Range: 6891-6901 (TCP)
Als je op jouw router zowel private als public ports kan (moet) invullen (is op sommige routers nl het geval) dan moet je daar gewoon steeds hetzelfde invullen (dus bv zowel private als public 1863; TCP)
succes!
PS: CS werkt dus gewoon goed nu..?! Is dat niet gevaarlijk "zonder firewall"??
Trigger: 1863 (TCP)
Open Range: 6891-6901 (TCP)
Als je op jouw router zowel private als public ports kan (moet) invullen (is op sommige routers nl het geval) dan moet je daar gewoon steeds hetzelfde invullen (dus bv zowel private als public 1863; TCP)
succes!
PS: CS werkt dus gewoon goed nu..?! Is dat niet gevaarlijk "zonder firewall"??
Opes dubbele post
Blender....
Ik gebruik dezelfde router zonder problemen met MSN file transfer. Het is wel van belang dat je daarvoor de UPNP optie gebruikt (en waarschijnlijk een UPNP compatible OS gebruikt zoals Windows XP of ME). Poorten openzetten is niet nodig.
Voor voice en video moest ik inderdaad de DOS protectie uitzetten. De firewall staat gewoon aan.
Printserver werkt ook zonder problemen, zie alleen de inktlevels niet meer.
Voor voice en video moest ik inderdaad de DOS protectie uitzetten. De firewall staat gewoon aan.
Printserver werkt ook zonder problemen, zie alleen de inktlevels niet meer.
UPnP services staat aan en ik heb Windows eXPerience
Heb je ook de UPNP service in Windows XP op automatic staan? Staan de firewall en ICS van XP zelf uit?
Zoals gezegd, de router staat bij mij gewoon standaard ingesteld, zonder speciale settings, behalve dan dat ik de DOS protectie heb uitgezet.
File transfer en voice/video werkt hiermee, over C.S. kan ik niks zeggen, dat gebruik ik niet.
Zoals gezegd, de router staat bij mij gewoon standaard ingesteld, zonder speciale settings, behalve dan dat ik de DOS protectie heb uitgezet.
File transfer en voice/video werkt hiermee, over C.S. kan ik niks zeggen, dat gebruik ik niet.
Pagina: 1