Toon posts:

300W (Low Noise) voeding van pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een vraag over de 300W (Low Noise) (zie http://www.tweakers.net/pricewatch/16284).
Nu heb ik dik een kwartier lopen searchen op dit board en kom idd allemaal info tegen over bijv. enermax en antec, maar nergens heb ik echt goed kunnen vinden welke voeding nou echt niet veel lawaai maakt (zegmaar stil, enja, in de search staat bijv. wel dat de enermax niet erg stil is, maar daar heb ik niks aan, aangezien ik een stille&goeie :) wil). Net in Pricewatch kwam ik dus deze 300W (Low Noise) tegen, ik vraag me af of deze een beetje goed is (stil zou ie zeker wel zijn neem ik aan :) ), op de sites waar ze em verkochten stond namelijk alleen Voeding 300 Watt Low Noise P4 geschikt (dus ook amd geschikt neem ik aan). Heeft iemand zo`n soort voeding en is ie stabiel?? (hoe kan je trouwens erachter komen of deze voeding ook een soort fan ofzo erbij heeft?)

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 07:51
Ik heb de 350 watt low noise voeding bij PC-tronix gekocht (was maar E 5,- duurder).
Hij is redelijk stil, geen Enermax stilte natuurlijk, maar voor 1 Enermax kan je 2 - 3 van deze voedingen kopen :) .

Zover ik weet is hij ook vrij stabiel, in MBM zie ik geen grote uitschieters. Kortom, een aanrader als je niet te veel geld kwijt wilt voor een goede, stille voeding!

Verwijderd

Topicstarter
geen enermax stilte?? welke enermax bedoel je dan?? want ik las via search dat de enermax juist wel redelijk wat lawaai maakt.

• Vimana
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 07:51
Op dinsdag 09 april 2002 18:49 schreef jcross het volgende:
geen enermax stilte?? welke enermax bedoel je dan?? want ik las via search dat de enermax juist wel redelijk wat lawaai maakt.
Euh, ik bedoel de stille Enermax (ze zijn over het algemeen allemaal juist errug stil hoor).
Maar deze goedkope low-noise zijn iig ook redelijk stil, zeker als je nog de gestanste fanguard eraf knipt.

Verwijderd

Topicstarter
knippen :r? welke enermax bedoel je eigenlijk?
de 300W Enermax EG301AX-VE FMA of de 300W Enermax EG301P-VE?

want als die iets stiller zijn, en ook gewoon stabiel koop ik liever die (geld is geen probleem, als het mar niet meer wordt dan 100 euro ;) )

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op dinsdag 09 april 2002 16:57 schreef jcross het volgende:
ik heb een vraag over de 300W (Low Noise) (zie http://www.tweakers.net/pricewatch/16284).
Nu heb ik dik een kwartier lopen searchen op dit board en kom idd allemaal info tegen over bijv. enermax en antec, maar nergens heb ik echt goed kunnen vinden welke voeding nou echt niet veel lawaai maakt (zegmaar stil, enja, in de search staat bijv. wel dat de enermax niet erg stil is, maar daar heb ik niks aan, aangezien ik een stille&goeie :) wil). Net in Pricewatch kwam ik dus deze 300W (Low Noise) tegen, ik vraag me af of deze een beetje goed is (stil zou ie zeker wel zijn neem ik aan :) ), op de sites waar ze em verkochten stond namelijk alleen Voeding 300 Watt Low Noise P4 geschikt (dus ook amd geschikt neem ik aan). Heeft iemand zo`n soort voeding en is ie stabiel?? (hoe kan je trouwens erachter komen of deze voeding ook een soort fan ofzo erbij heeft?)
Dat zijn dus witmerk voedingen. Kan goed zijn, kan troep zijn. Allemaal hebben ze fans, hopelijk stille als ze 'lownoise' heten.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

uhm enermax is een van de stilste...

Verwijderd

Ik heb een enermax die gemod is door Noise Control (www.aconto.de) van de Silverado cpu koeler. Heel mooi stil en te koop bij Comex. www.comex-sales.com

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 19:50 schreef linus-1 het volgende:
Ik heb een enermax die gemod is door Noise Control (www.aconto.de) van de Silverado cpu koeler. Heel mooi stil en te koop bij Comex. www.comex-sales.com
dat is wel heel vet :7, zeker ook erg stabiel??
nu ging ik alleen net naar die site, maar wat een prijzen!!!!!!!!!!! :o
(zie http://www.comex-sales.com/dutch/prijsacc.htm#voedingen)
ik vind 100 euro toch wel veel geld voor een 300 watt voeding. Hij heeft dan wel papst fan en temperatuurregeling, maar dit vind zelfs ik een beetje te veel van het goede.
Is er geen één van Enermax die gewoon stil is zonder abnormaal veel te kosten? In pricewatch staan de 300W Enermax EG301AX-VE FMA en de 300W Enermax EG301P-VE. Heeft iemand deze, en zoja (of nee :P) maken deze veel lawaai? (search hielp helaas niet bij deze vraag :r )
Pagina: 1