ik heb een vraag over de 300W (Low Noise) (zie http://www.tweakers.net/pricewatch/16284).
Nu heb ik dik een kwartier lopen searchen op dit board en kom idd allemaal info tegen over bijv. enermax en antec, maar nergens heb ik echt goed kunnen vinden welke voeding nou echt niet veel lawaai maakt (zegmaar stil, enja, in de search staat bijv. wel dat de enermax niet erg stil is, maar daar heb ik niks aan, aangezien ik een stille&goeie
wil). Net in Pricewatch kwam ik dus deze 300W (Low Noise) tegen, ik vraag me af of deze een beetje goed is (stil zou ie zeker wel zijn neem ik aan
), op de sites waar ze em verkochten stond namelijk alleen Voeding 300 Watt Low Noise P4 geschikt (dus ook amd geschikt neem ik aan). Heeft iemand zo`n soort voeding en is ie stabiel?? (hoe kan je trouwens erachter komen of deze voeding ook een soort fan ofzo erbij heeft?)
Nu heb ik dik een kwartier lopen searchen op dit board en kom idd allemaal info tegen over bijv. enermax en antec, maar nergens heb ik echt goed kunnen vinden welke voeding nou echt niet veel lawaai maakt (zegmaar stil, enja, in de search staat bijv. wel dat de enermax niet erg stil is, maar daar heb ik niks aan, aangezien ik een stille&goeie