[phpBB 2.0] aanpassen van registratievoorwaarden

Pagina: 1
Acties:

• MinddiggerNL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 18:18
Hoi,

Wie gebruikt er hier phpBB 2.0 software voor zijn/haar forum? Ik heb dit nl. in gebruik en nu wil ik de registratievoorwaarden (die nieuwe gebruikers moeten accepteren alvorens te kunnen registreren) aanpassen...althans de tekst daarvan.

Ik kan de bijbehorende file echter nergens vinden. Is er iemand die toevallig uit ervaring weet welke file ik moet editten?

Bij voorbaat dank!

Verwijderd

Vraag het op phpBB forum?

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Heb je al eens in de bijbehorende tabel gekeken? phpBB gebruikt toch MySQL als backend-database?

• MinddiggerNL
Sjeez wat een reacties in een paar minuten :)

Die link had ik nodig! Thanx! Ik had uiteraard eerst even gekeken op phpbb.com maar omdat ze de site gerestyled hebben, kon ik het forum niet meer vinden...snap niet hoezo ik over "communities" heen heb gelezen want dat is toch een redelijk voor de hand liggende naam.

In elk geval bedankt voor de snelle, doeltreffende, reacties!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 21:46
De volgende keer neem je een stuk tekst en daar ga je op zoeken in je phpBB dir (dus zoeken naar bestanden met als inhoud de tekst). Is ook een goed laatste redmiddel.

• TheDane
  • Laatst online: 20:41

TheDane

1.618

Op dinsdag 09 april 2002 16:57 schreef MetHod het volgende:
De volgende keer neem je een stuk tekst en daar ga je op zoeken in je phpBB dir (dus zoeken naar bestanden met als inhoud de tekst). Is ook een goed laatste redmiddel.
laatste redmiddel ?

grep tekst *

>:)

• MinddiggerNL
Op dinsdag 09 april 2002 16:57 schreef MetHod het volgende:
Goeie tip! Had ik nog niet aan gedacht :)

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 26-08 16:09
Anyway, je moet
$lang['Reg_agreement']
hebben in /language/lang_dutch/lang_main.php
Pagina: 1