Op deze site (http://www.rtl.nl/experience/yorinfm/jensenindeochtend/) staan iedere dag de feitjes van de dag. Deze worden ook 's morgen besproken in het radioprogramma. Ik wil deze feitjes eigenlijk overnemen in mijn eigen site. Weet iemand hoe ik dit moet aanpakken? Het is niet zo dat ik copy/paste wil doen iedere dag. Dat zie ik niet echt zitten. Eerder iets van dieplinken....
Het mag niet .. dus tja 
je kan ze meelen en vragen of je het via een of andere handige XML toepassingen de content kan "leasen" maar ik betwijfel het.
Content stelen is niet hip
je kan ze meelen en vragen of je het via een of andere handige XML toepassingen de content kan "leasen" maar ik betwijfel het.
Content stelen is niet hip
|{ brrr }] |
Verwijderd
©2002 RTL/de Holland Media Groep S.A.
Heb je daar al op geklikt?
Je kunt zelf een script schrijven dat de pagina ophaalt, de gewenste info eruit haalt, en weergeeft op je eigen site. Dat is verder meer iets voor [forum=14].
Maar voor je daar vragen gaat stellen moet je eerst zorgen dat je weet waar je over praat, en je zult je dus moeten verdiepen in een server-side script taal als PHP, ASP of Perl. Daarna kun je concrete vragen stellen als iets echt niet wil lukken op eigen kracht.
Ik kan je vertellen dat dit niet erg moeilijk is, en met de beschikbare manuals en tutorials mag dit geen problemen opleveren.
Wij gaan je er verder niet mee helpen omdat:
- dit geen [forum=13] onderwerp is.
- je waarschijnlijk copyrights gaat schenden.
Heb je daar al op geklikt?
Je kunt zelf een script schrijven dat de pagina ophaalt, de gewenste info eruit haalt, en weergeeft op je eigen site. Dat is verder meer iets voor [forum=14].
Maar voor je daar vragen gaat stellen moet je eerst zorgen dat je weet waar je over praat, en je zult je dus moeten verdiepen in een server-side script taal als PHP, ASP of Perl. Daarna kun je concrete vragen stellen als iets echt niet wil lukken op eigen kracht.
Ik kan je vertellen dat dit niet erg moeilijk is, en met de beschikbare manuals en tutorials mag dit geen problemen opleveren.
Wij gaan je er verder niet mee helpen omdat:
- dit geen [forum=13] onderwerp is.
- je waarschijnlijk copyrights gaat schenden.
Dit topic is gesloten.
![]()