Onlangs heb ik de GTS uit mijn vriendins Dell XPS systeem gehaald en omgeruild met mijn MX.
Zij zou toch niet veel spelletjes spelen en vond het dus geen probleem.
Ik zit nu echter wel met een probleem: die GTS draait nog langzamer dan mijn MX
Dus ik aan de slag met (nog) nieuwere detonator drivers, de via 4 in 1 drivers nog maar eens geïnstalleerd, nou veel meer dan 100 3d marks ben ik er niet mee op geschoten. (2500 -> 2600)
Nu weet ik dat 3d mark niet echt fantastisch is, maar andere spellen als RTCW, renegade en DAoC draaien ook niet beter dan vroeger... (eigenlijk beetje slechter).
Wat is er nu aan de hand? Zijn die GF2's uit een dell machine beveiligd op de een of andere manier? Is ie stuk?
Volgens Powerstrip, SiSoft Sandra, etc is het echt een Geforce 2 GTS, NV 15 chip met het geheugen en de core op de juiste snelheid.
Graag jullie hulp/meningen
[edit]
Mijn system specs:
Asus A7V
Duron 700@950
512MB PC133
IBM 30gb 7200 rpm
Maxtor 13gb 7200rpm
Terratec DMX X-fire
Realtek NIC
Zip drive
Liteon 12x10x32 cdrw
Pioneer dvd
draaiend onder windows xp, met detonator 28.32 en de laatste via 4 in 1 drivers.
Zij zou toch niet veel spelletjes spelen en vond het dus geen probleem.
Ik zit nu echter wel met een probleem: die GTS draait nog langzamer dan mijn MX
Dus ik aan de slag met (nog) nieuwere detonator drivers, de via 4 in 1 drivers nog maar eens geïnstalleerd, nou veel meer dan 100 3d marks ben ik er niet mee op geschoten. (2500 -> 2600)
Nu weet ik dat 3d mark niet echt fantastisch is, maar andere spellen als RTCW, renegade en DAoC draaien ook niet beter dan vroeger... (eigenlijk beetje slechter).
Wat is er nu aan de hand? Zijn die GF2's uit een dell machine beveiligd op de een of andere manier? Is ie stuk?
Volgens Powerstrip, SiSoft Sandra, etc is het echt een Geforce 2 GTS, NV 15 chip met het geheugen en de core op de juiste snelheid.
Graag jullie hulp/meningen
[edit]
Mijn system specs:
Asus A7V
Duron 700@950
512MB PC133
IBM 30gb 7200 rpm
Maxtor 13gb 7200rpm
Terratec DMX X-fire
Realtek NIC
Zip drive
Liteon 12x10x32 cdrw
Pioneer dvd
draaiend onder windows xp, met detonator 28.32 en de laatste via 4 in 1 drivers.
I’m not like the OTTERS