case maken vraagje over materiaal

Pagina: 1
Acties:

• morphje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 11:40

morphje

let's all love lain

Topicstarter
Ik wilt een custom 19" case maken. Mijn rek is nogal ondiep en de te kopen computerkasten zijn te diep. Of de kasten die je kan kopen bij stuut of conrad zijn te ondiep. (die onbewerkte)

Ik heb nu al een paar alu hoek profieltjes gevonden bij de bouwmarkt. Maar ik weet niet of dat de manier is zeg maar.

Ik heb zowieso plaatmateriaal nodig.
Heeft iemand wat tipjes wat ik hiervoor kan nemen? Ik dacht zelf aan alu, maar das best rottig te solderen. Misschien een ander materiaal?

Grootste probleem is toch wel. WAAR haal ik die zooi in omgeving denhaag voor een redelijke prijs?

Waarom een 19" kast? tja ik heb toch een rek en ik wil hem gebruiken :) Iemand met ervaringen zou wel leuk zijn.
Beetje vaag verhaal. Vraag maar los als het vaag klinkt :)

Verwijderd

Check dat topic van Ressettim, daar staat een hoop info in voor wat jij wilt.

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-08 13:42

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 09 april 2002 16:13 schreef morphje het volgende:
Ik wilt een custom 19" case maken. Mijn rek is nogal ondiep en de te kopen computerkasten zijn te diep. Of de kasten die je kan kopen bij stuut of conrad zijn te ondiep. (die onbewerkte)

Ik heb nu al een paar alu hoek profieltjes gevonden bij de bouwmarkt. Maar ik weet niet of dat de manier is zeg maar.

Ik heb zowieso plaatmateriaal nodig.
Heeft iemand wat tipjes wat ik hiervoor kan nemen? Ik dacht zelf aan alu, maar das best rottig te solderen. Misschien een ander materiaal?

Grootste probleem is toch wel. WAAR haal ik die zooi in omgeving denhaag voor een redelijke prijs?

Waarom een 19" kast? tja ik heb toch een rek en ik wil hem gebruiken :) Iemand met ervaringen zou wel leuk zijn.
Beetje vaag verhaal. Vraag maar los als het vaag klinkt :)
he morphje ;)

pak gewoon alu hoekprofielen, een mooie popnageltang en hf! :) zo maken ze nl de meeste computerkasten met semipermanente popnagelverbindingen :)

blup

• morphje

morphje

let's all love lain

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 16:15 schreef eendje het volgende:

[..]

he morphje ;)

pak gewoon alu hoekprofielen, een mooie popnageltang en hf! :) zo maken ze nl de meeste computerkasten met semipermanente popnagelverbindingen :)
offtopic:
Hey lekkere eend van me, wanneer gaan we weer lannen?

Goed idee eigenlijk :)

Maar waaaaaar haal die klotuh platen vandaan :)

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 09 april 2002 16:17 schreef morphje het volgende:

[..]

offtopic:
Hey lekkere eend van me, wanneer gaan we weer lannen?

Goed idee eigenlijk :)

Maar waaaaaar haal die klotuh platen vandaan :)
bij de bouwmarktgroothandel ofzo? :)

offtopic:
20 mei weer lanzone ik kan nie naar floplan (trouwerij)

blup

• IkBenAlles
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

IkBenAlles

1 europa

Dat topic van resetim is te lang om door te lezen....

Samen staan we sterk!

• morphje

morphje

let's all love lain

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 16:14 schreef Lomu het volgende:
Check dat topic van Ressettim, daar staat een hoop info in voor wat jij wilt.
Resettim gebruikt voornamelijk hoekprofieltjes en een caseflightkastgeval. Ik moet plaatmateriaal hebben

Maar idd dat topic is wel vet.
volg hem al tijden :)

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op dinsdag 09 april 2002 16:18 schreef morphje het volgende:

[..]

Resettim gebruikt voornamelijk hoekprofieltjes en een caseflightkastgeval. Ik moet plaatmateriaal hebben

Maar idd dat topic is wel vet.
volg hem al tijden :)
oh btw mischien moet je ff rondkiijken waar ze die platen koper vandaan hebben! 3 tegen 1 dat ze daar ook aluplaten hebben :)

geen dank ;)

blup

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 16:20 schreef eendje het volgende:

[..]
geen dank ;)
Dank
Maar iig die aluminium platen kan je hier gewoon bij de lokale doe het zelf winkel kopen, en anders gewoon ff bij de gouden gids onder "oud ijzer handel" zoeken :P

• tie-rep
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 15:56

tie-rep

nu met ir. !

hier in Delft heb je UnitSound die flightcasse materiaal verkopen: http://www.unitsound.nl/prijslijstpc.html

ben er zelf nog niet geweest, maar ik denk dat het wel ok is

je kan iig beter naar een groothandel bellen, dan je te laten oplichten bij de gamma/praxis etc. Want die zijn echt belachelijk duur met hun alu-producten!

• morphje

morphje

let's all love lain

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 17:28 schreef tie-rep het volgende:
hier in Delft heb je UnitSound die flightcasse materiaal verkopen: http://www.unitsound.nl/prijslijstpc.html

ben er zelf nog niet geweest, maar ik denk dat het wel ok is

je kan iig beter naar een groothandel bellen, dan je te laten oplichten bij de gamma/praxis etc. Want die zijn echt belachelijk duur met hun alu-producten!
Heb jij die site ook bekeken? die prijzen noem ik niet echt okee. Een hoekinlegding voor een 2U kost al een geeltje per stuk. Terwijl het niet meer is als een in een hoekgeslagen stuk metaal is met 2 gaatjes.

Ik was ook niet op zoek naar flightcase-stuff, maar na plaatmateriaal. Maar over plaatmateriaal heb je gelijk. Ik ga wel naar een groothandel :) Voorop gestelt dat ik er hier een fatsoenlijke vind in de buurt :P
Pagina: 1