Toon posts:

PSX mod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeey mensen ik wil mijn psx gaan overspuiten enzo maar ik wil er ook een gat ik maken zou dat gewoon kunnen met een decopeerzaag :?

Verwijderd

Ja, waarom niet, als je gewoon alle onderdelen eruit haalt hoeft dat geen probleem te zijn, maar je kan ook van die standaardbehuizingen kopen waar je je psx gewoon instopt, verkrijgbaar (geloof ik) bij www.psxshop.nl

Verwijderd

het is plastis heh? kdenk dat dat misschien smelt als je er een decoupeerzaag inzet..

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 16:13 schreef _Robzilla_ het volgende:
het is plastis heh? kdenk dat dat misschien smelt als je er een decoupeerzaag inzet..
Goede zaag nemen, en zorgen dat je niet te snel zaagt. Dan komt het wel goe..

Sommige decoupeerzagen kan je de snelheid mee regelen. Dat werkt perfect voor zoiets...

• Positron
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 20:21

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Yup, snelheid en zaagje aanpassen aan plastic :)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Verwijderd

Good Luck, ik zou het niet aandurven, maar ja je moet het zelf weten natuurlijk! *D

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Volgens mij als je te snel zaagt smelt het plastic weer aan elkaar achter het zaagje. Dus je moet het wel ff goed aanpassen, dus zaagie gebruiken enz... Good Luck. Mooi window in die traylade is vet!! :9~

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:35
Op dinsdag 09 april 2002 16:46 schreef MauriX het volgende:
Volgens mij als je te snel zaagt smelt het plastic weer aan elkaar achter het zaagje. Dus je moet het wel ff goed aanpassen, dus zaagie gebruiken enz... Good Luck. Mooi window in die traylade is vet!! :9~
Plastic smelt echt niet weer aan elkaar hoor ;) eerder aan je zaagje vast. Ik zou gewoon alles rustig doen, dus zowel het boren en het daarop volgende gezaag. Hoe rustiger hoe meer je voorkomt dat het plastic te warm wordt.

Laten we wel het resultaat zien :o

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor deze useful tips enzo ik heb nu alleen een probleem met mijn voeding die ik gebruik om mijn ventilatortje stroom te geven. ik heb per ongeluk het knopje van het volt omgezet toen ie nog aan stond naar 115 volt.....ik vermoed dat ie nu kapot is, maar heb ik gelijk???? :? :? Zou ik trouwens met een gatenzaag van een boormachine gewoon in de zijkant kunnen ztten om plaats te maken voor mijn ventilatortje

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:40
Op woensdag 10 april 2002 20:15 schreef Wasmachine het volgende:
tnx voor deze useful tips enzo ik heb nu alleen een probleem met mijn voeding die ik gebruik om mijn ventilator stroom te geven. ik heb per ongeluk het knopje van het volt omgezet toen ie nog aan stond naar 115 volt.....ik vermoed dat ie nu kapot is, maar heb ik gelijk???? :? :?
yup, dan issi waarschijnlijk kapot :{

waarom doe je dat dan ook :?

Verwijderd

Topicstarter
ff niet uitgekeken |:( :'( en hoe kan ik dat fixen of gaat dat niet, maar ik weet niet of er 12 volt aansluitingen op de psx zitten......maar mijn ouders doen er moeilijk over........want ik wil hem gaan spuiten enzo en dat vinden ze erg...tenminste dat maak ik er uit op en zo bedoelen ze het dacht ik ook

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 20:25
je kunt ipv spuiten er ook stichers overheen plakken, is misschien wel net zo cool

Verwijderd

Topicstarter
dat hebben andere vrienden van mij ook al gedaan maar dat vind ik niet zo origineel enzo dus ik spuit hem >:)

• irmscher
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05-2025
zul je wel een nwe voeding moeten hebben, want als jij hem op 115 volt aan hebt gehad, is die echt wel kapot.
en een fucked up psx modden is ook niet echt dat je zegt van nuttig

Verwijderd

ik den kdat je zekereing er uit isgesprongen .
heb ik ook wel eens met een oude pcvoeding gehad en eens past vonk man aleen zekering er uit meer niet

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-06 06:52
Op donderdag 11 april 2002 16:16 schreef irmscher het volgende:
een fucked up psx modden is ook niet echt dat je zegt van nuttig
Is mooi als wanddecoratie :+

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Ook een CCFl erin :?

Anders moet je het klepje van waar de CD onder gaat doorzichtig zien te krijgen ofzo, lijkt ook wel kewl

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 16:12 schreef Lomu het volgende:
Ja, waarom niet, als je gewoon alle onderdelen eruit haalt hoeft dat geen probleem te zijn, maar je kan ook van die standaardbehuizingen kopen waar je je psx gewoon instopt, verkrijgbaar (geloof ik) bij www.psxshop.nl
Trouwens dit is wel leuk om in je auto te pleuren als ik die over 5 jaar heb ofzo.....en dat lcd scherm dan op de plaats van de radio te plaatsen ofzo *D >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 16:17 schreef GGS_VR6 het volgende:
Ook een CCFl erin :?

Anders moet je het klepje van waar de CD onder gaat doorzichtig zien te krijgen ofzo, lijkt ook wel kewl
dat wilde ik doen met de decopeerzaag maar ik mot wel goed uitkijken dat de zaag niet blijft steken en vastsmelt met dat plastic.....en daarna een stukje van plexiglas ofzo. En marv....ik maak van dat ding absoluut ging wanddecoratie gekke fruitcake :P

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 16:17 schreef redbullwaning het volgende:
heb ik ook wel eens met een oude pcvoeding gehad en eens past vonk man aleen zekering er uit meer niet
mensen ik bedoel dus ook mijn PC voeding waar ik dus mijn 12 volt ventilator op mot laten draaien

• Banzi
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-07 11:15
Op donderdag 11 april 2002 16:47 schreef Wasmachine het volgende:

[..]

dat wilde ik doen met de decopeerzaag maar ik mot wel goed uitkijken dat de zaag niet blijft steken en vastsmelt met dat plastic.....en daarna een stukje van plexiglas ofzo. En marv....ik maak van dat ding absoluut ging wanddecoratie gekke fruitcake :P
Je kan ook het hele klepje weglaten... Moet je alleen zorgen dat dat knopje ingedrukt blijft... Dan kan je ook je cd lekker snel zien draaien... Enige nadeel is een beetje het stof...

Ik zag, ik nam en ik kwam...

Verwijderd

Topicstarter
ik wil dus na dat ik dat gat heb gemaakt daar iets van plexiglas achter plakken >:) is cooler dan gewoon dat hele ding

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 april 2002 16:17 schreef redbullwaning het volgende:
Je hebt gelijk het is inderdaad de zekering......ik kan neem ik aan zo'n ding gewoon bij een elektrozaak kopen ofzo...maar voor hoeveel volt is dat ding...230 :?

Verwijderd

Topicstarter
Ik neem aan als je met een gatenzaag (om in de boormachine te pleuren) je ook een gat in je PSX kan maken. Dus gewoon in dat plastic. Natuurlijk ga je dan rustig boren maar is het wel verstanding :? :?

P.S. ik wil dat voor de ventilator doen dus niet een gat in de desksel om de cd te coveren.
Pagina: 1