Toon posts:

[PHP] Pop up

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
De search heb ik gebruikt en de daar aangedragen oplossing ook deels toegepast.

Ik doe een post naar een document en die laat de variabelen weer zien. Dit document moet alleen in een pop-up komen en dit lukt me niet.
Is het mogelijk om in het "pop up.php" al standaard aan te geven dat deze een bepaalde grootte moet hebben en geen scroll en menu balken moet hebben? Ik geef nu deze info mee voor het openen.

Verwijderd

Javascript hoort in W&G en het heeft nix te maken met PHP

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 16:09 schreef TimD het volgende:
Javascript hoort in W&G en het heeft nix te maken met PHP
De reden dat het hier geplaatst is dat het gemaakt moet worden in een php document. Hierin geef ik aan hoe en wat.
Maar ik begrijp je reactie wel ;) Mijn reden klopt ook niet helemaal, maar ja...

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:25
Ik raad je aan eerst even de verschillen en de connectie tussen PHP en HTML/JS te leren. PHP is server side, HTML/JS client side. Je wilt nu een venster aan de kant van de client veranderen, dus HTML/JS (Javascript in dit geval)....

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 09 april 2002 16:14 schreef MikeN het volgende:
Ik raad je aan eerst even de verschillen en de connectie tussen PHP en HTML/JS te leren. PHP is server side, HTML/JS client side. Je wilt nu een venster aan de kant van de client veranderen, dus HTML/JS (Javascript in dit geval)....
Je hoeft me niet te vertellen wat de programmeertalen doen hoor. Maar ik heb een .php document en daarin moet java toegepast worden. Of ik moet in de opmaak aangeven hoe het venster eruit moet komen te zien

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:01

HenkS

Da_king alias HenkS

ja je kunt het php bestand in een popup weergeven, maar het maken van de popup met formaten moet met javascript...

wel kun je de formaten weer in php definieren en dan via js de popupmaken met de varariabelen maten die in php staan :9

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:12

TheDane

1.618

Op dinsdag 09 april 2002 16:22 schreef joostjuh het volgende:

[..]

Je hoeft me niet te vertellen wat de programmeertalen doen hoor. Maar ik heb een .php document en daarin moet java toegepast worden. Of ik moet in de opmaak aangeven hoe het venster eruit moet komen te zien
je kan toch opzoeken hoe je in javascript de grootte van een te openen venster definieert

en daarna zet je d'r echo ""; omheen

:z

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

joostjuh:
:D als we dat niet hoeven te vertellen kun je beter een ander vak gaan zoeken :+

First of all: Java heeft er in ieder geval niets mee te maken. JavaScript heet alleen maar zo omdat de syntax gebaseerd is op die van Java, maar het zijn 2 compleet verschillende dingen.

Second, PHP heeft niets met je opmaak te maken, maar te maken met hoe HTML genereerd wordt. Dus, de vraag is niet hoe je javascript in php gebruikt, maar in html

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:25

[..]

Je hoeft me niet te vertellen wat de programmeertalen doen hoor. Maar ik heb een .php document en daarin moet javascript toegepast worden. Of ik moet in de opmaak aangeven hoe het venster eruit moet komen te zien
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/397053/1?limit=250
HTML, JAVASCRIPT en FLASH moeten in W&G!

• Anders
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 18:29

[..]

JavaScript. En JavaScript en PHP staan compleet los van elkaar. Gebruik javascript gewoon zoals je het in een normaal HTML bestand zou gebruiken, en dan werkt het met PHP ook. Let wel dat je in echo() goed escaped natuurlijk.

Ik spoor veilig of ik spoor niet.

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Leuke quote tussendoor:
joostjuh: Je hoeft me niet te vertellen wat de programmeertalen doen hoor. Maar ik heb een .php document en daarin moet java toegepast worden.
En hij heeft het over...jawel, javascript :D

[edit]
Grmpf, ben weer veel te laat :(

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

tomato:
[edit]
Grmpf, ben weer veel te laat :(
tskk je weet toch zo langzamerhand wel dat de /14-ers als een stelletje piranhas op dit soort topics afschieten "[PHP] Pop up". Afknallen die handel :+

nofi @topicstarter, btw :)

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
drm: tskk je weet toch zo langzamerhand wel dat de /14-ers als een stelletje piranhas op dit soort topics afschieten "[PHP] Pop up". Afknallen die handel :+
>:)
nofi @topicstarter, btw :)
Arme topicstarter idd ;(

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 20:58

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Dan zal ik de topicstarter maar behoeden voor meer 'pirahna'-acties :).. Maar zoals gezegd : kan niet met php <font size="+10">.</font>

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.