Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Inbellen met mobiel -> VodaFone

Pagina: 1
Acties:

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:15

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Ik heb zojuist mogen vernemen dat het vanaf nu mogelijk is om via een mobiele telefoon en een VodaFone abbo'tje eindelijk mogelijk is om in te bellen naar het internet.

Kpn en consorten hadden de nieuwe 06760nummers al geimplementeerd alleen VodaFone nog niet. Nu dus wel.

Tot zo ver de huishoudelijke mededelingen ;)
(Nee, ik werk niet bij VodaFone :))

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
aha bedankt :?

Verwijderd

ja leuk alleen beetje aan de dure kant lijkt mij...

maar wel makkelijk met je laptop in de trein ff op got kijken

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
hoe zit dat dan precies? Ik zit al tijden met mijn nokia 8850 te bellen naar een vast nummer (geen 06760 dus), en dat werkt... maarja, 9.6Kbps :(

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Op dinsdag 09 april 2002 17:20 schreef axis het volgende:
hoe zit dat dan precies? Ik zit al tijden met mijn nokia 8850 te bellen naar een vast nummer (geen 06760 dus), en dat werkt... maarja, 9.6Kbps :(
hoe bedoel je hoe zit dat precies?

• axis
nou, je kan toch altijd met je mobiel (met behulp van je laptop) naar een vast nummer bellen :? ik snap niet waarom dit bij VodaFone pas vanaf nu kan..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

denk dat je tot nu toe niet naar 06760 nummers kon bellen ofzo en nu wel weet het eigenlijk ook nie

• BFS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:15

BFS

Rude awakening

Topicstarter
Klopt, je kon met een vodafone abbo niet naar die nieuwe 06760 nummers bellen (waarom moet je mij ook niet vragen) Maar sinds vandaag kan dit dus wel.
Op dinsdag 09 april 2002 17:18 schreef [Airwolf] het volgende:
aha bedankt :?
Het is misschien wel makkelijk voor de mensen die via een mobiele telefoon een verbinding maken met het internet (denk vooral aan zakelijke gebruikers) om bv. even hun mail op te halen.

When did I realize I was God? Well, I was praying and suddenly I realized that I was talking to myself

• axis
Op dinsdag 09 april 2002 20:40 schreef bfs-4112- het volgende:
Klopt, je kon met een vodafone abbo niet naar die nieuwe 06760 nummers bellen (waarom moet je mij ook niet vragen) Maar sinds vandaag kan dit dus wel.
[..]

Het is misschien wel makkelijk voor de mensen die via een mobiele telefoon een verbinding maken met het internet (denk vooral aan zakelijke gebruikers) om bv. even hun mail op te halen.
true... ik heb het trouwens ook nog niet geprobeerd, om naar 06760 nummer te bellen, bij Planet heb ik nog een 'lokaal' nummer.

Pagina: 1